Okay… moet dit nog meemaken maar vind het nu al ongemakkelijk. Ik moet dus morgen naar de tandarts. Ik heb nadat mijn oude tandarts met pensioen ging sinds drie jaar een nieuwe. En zie ik ook bij elke controle een preventie medewerker.
En vorige x dat ik was bij die vrouw, vertelde ze dat ik de volgende keer mijn tandenborstel moet meenemen. Terwijl ze eigenlijk niet veel kritiek had op mijn gebit. En ik vind het nu al zo ongemakkelijk. Ik ben 29 en heb nu echt het idee dat ze denkt dat ik 17 ben 
Nog een ongemakkelijk verhaal over de tandarts. Toen ik er laatst was zat ik in de wachtruimte op een stoel direct (+/-2m) tegenover de praktijkruimte van mijn tandarts. Het liep weer eens uit -.-. Toen ging de deur open ze mompelde wat (mondkapje, accent en zachte stem) keek totaal mij kant niet op, en gooide de deur weer dicht. Ik zat daarvan
… van volgens mij noemde ze mijn naam, alleen ik verstond er niks van en voor ik wat kon zeggen gooide ze de deur dicht. Toen ging de deur weer open en stond daar de tandartsassistente, ze keek mij aan zei beetje geïrriteerd “mvr. Loempia is er wel, ik had haar al gezien”. Oja die tandartsassistente en tandarts kibbelen dus ook vaak en verstaan elkaar ook vaak niet terwijl ik daar in die stoel lig
. Zo ongemakkelijk vibe hangt daar.
.
Ze was ook erg verbaasd dat ik studeerde en over mijn lengte (1.75m). Maar vond haar echt een kreng met dr gejank over dat gaatje, dus als mijn eigen tandarts (die wel leuk is) ziek is verzet ik mooi mijn afspraak. Ga echt niet meer naar die heks met dr reuzengebit