Ongemakkelijke momenten #2

O, jeetje - dat nummer heb ik op een crematie gehoord van iemand die zelfmoord heeft gepleegd. En het lied werd herhaald totdat iedereen langs de kist was gelopen en dat duurde … lang.

7 likes

In dezelfde categorie maar wel wat minder erg: Mijn schoonmoeder vindt het nummer ‘save room’ van John Legend zoooo mooi want het gaat dan over een veilige kamer/plek blabla. Heb maar niet gezegd dat het niet op die manier bedoeld wordt.

16 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

haha mooi dit

1 like

Ik had giseren bijzonder saaie seks met een kerel. Op een gegeven moment lagen we naast elkaar, hij me wat te vingeren etc. Neemt hij m’n hand en legt hij die op zijn buik. Dusja ik dacht oh hij vindt het lekker om daar gestreeld te worden.
Zegt hij opeens ‘ah dacht dat je het misschien leuk vond om mijn buikspieren te voelen’ waarbij hij zijn :sparkles: buikspieren :sparkles: liet zien :joy::joy:
Zoooo ongemakkelijk want ik vind daar echt niks aan en ik vond het een hilarisch idee dat hij dacht dat dát me zou opwinden. Ik heb echt heel hard mijn best moeten doen om m’n lach in te houden. Ik dacht ook eerst dat hij een grapje maakte maar hij was echt doodserieus.

142 likes

Ik heb hier heel hardop van moeten lachen en iemand anders volgens mij wakker gemaakt. van buikspier naar lachspier. :joy: :joy:

5 likes

Ik ga stuk :joy::joy::joy: zou m’n lach echt niet in kunnen houden hahaha

2 likes

Hahahaha hoe dan :joy::joy: mooi wel, dat je zo zelfverzekerd bent dat je denkt dat een vrouw geil wordt van het voelen van je buikspieren

5 likes

Ik had laatst een afspraak met iemand om een interview af te nemen. Ik kende deze persoon niet, we hadden alleen even kort heen en weer gemaild om een afspraak te maken. Alleen de beste man kwam niet opdagen, dus na een half uur wachten belde ik hem. Toen zei hij “oh sorry, mijn vrouw is aan het bevallen, kan het ook een andere keer?” Ik had dit niet verwacht, en floepte er toen uit: “oh, ik wist niet dat ze zwanger was. Nou succes, ik spreek u wel als het klaar is!”
AAAAAGGGHHHH Ik ken die hele man en zijn vrouw niet. Meeeh, en nu moet ik hem dus later nog spreken. Ik wil even verdwijnen. Ik spreek u wel als het klaar is… Kuthats

62 likes

Heb je je toch een keer misdragen maar eigenlijk valt je opmerking reuze mee hoor.

2 likes

Hahahaha wat vreselijk en zelfingenomen :rofl:

Nu ben ik benieuwd wat het was!

1 like

Dit is goud. Respect dat je er nog in slaagde om je lach in te houden :joy:

1 like

Hahhaa aaaw ik vind zijn reactie ook al grappig hoor “kan het ook een andere keer?”. En hij was met hele andere dingen bezig joh dus denk niet dat ie nadenkt over jouw reactie. Kun je niet een mailtje sturen met dat je hoopt dat de bevalling voorspoedig is verlopen (oid) en dat je het graag hoort wanneer hij er tijd voor heeft?

Hahaha :joy::joy:

1 like

Ik heb een aantal fietsen te koop staan op facebook. Ik kreeg een vriendschapsverzoek van iemand. Ik dacht “goh vast verkeerd knopje, ik stuur wel een berichtje” en begon met hallo. Gesprek ging als volgt:
Hij: “heey”
Ik: “kan ik je ergens mee helpen?”
Hij: “nou je vraagt je vast af waarom ik je een vriendschapsverzoek stuur”
Ik: “nou ik denk om de fietsen die ik te koop heb staan”
Hij: “nee, ik wil je snapchat en insta”
Ik: “oh maar ik heb geen snapchat en mijn insta is privé. Ik heb wel een fiets te koop, wil je die kopen?”

En toen was het gesprek afgelopen en zit ik alsnog met die fietsen op gezadeld :sleepy:

32 likes

Echt he, heeeeeel erg irritant!

Ik flash mijn vriend wel eens, gewoon om een beetje te plagen. En vanavond waren we in een vrijwel leeg restaurant. Ik liep even weg richting de wc en deed alsof ik hem wilde flashen. Hij zei geluidloos ‘bluf’ en toen pakte hij zijn telefoon om een foto te maken. Dus ik deed het heel kort. Toen ik me terug omdraaide zag ik dat er een serveerster achter me stond.

Ik hoorde mijn vriend lachen. Blijkt die serveerster te hebben gezegd ‘dat zijn leuke foto’s’. Haha okee oeps.

56 likes

Ja dat denk ik dus ook, dat ze op toevoegen per ongeluk klikken als je tussen voorgestelde vrienden staat. Ik heb dit jaar zeker 15 verzoeken gehad van mensen die ik echt niet ken. Ook niet via via ofzo, maar wel (bijna) altijd gemeenschappelijke vrienden. Dus ik denk vaak, eh zal wel een foutje zijn en ik accepteer dan ook niet. Kreeg gisteren nog een verzoek van een neef van m’n zwager. Eh wat moet ik daar mee, nog nooit gezien of gesproken :joy:.

2 likes

Oja ik herinner me weer iets doms. Een flinke tijd geleden was ik op de verjaardag van een jeugdvriendin. Daar waren vrienden en familie van haar aanwezig. Één van die familieleden kwam weleens ter sprake, dus die zocht ik daarvoor al eens op via FB. Het viel me toen op dat ze best een bekende en mooie achternaam had (ging geen belletje rinkelen…). En zowat het eerste wat ik doe als ik haar spreek op die verjaardag, is haar complimenteren met haar bijzondere achternaam (tja, dat is op zich al awkward). Daar reageerde ze niet echt op en het viel stil daarna. Nouja,die achternaam van FB bleek natuurlijk niet te kloppen. En haar echte achternaam is vergelijkbaar met zoiets als Jansen.

34 likes