Mij mogen ze best zien als ik door mijn raam kijk en besluit niet open te doe hoor.
Is hier ook een ânee; neeâ versie van?
Jazeker! Die hebben wij aan de deur
Ik was een paar dagen geleden voor het eerst bij de kinderarts met mijn baby voor standaard onderzoeken. Vraagt de arts of ik borstvoeding of flesvoeding geef. Ik geef aan dat ik beide geef en ze vroeg: welke fles? Dus ik die flesmerken opnoemen. Ze knipperde met haar ogen en vroeg: en welke flesvoeding(met de nadruk op voeding)? Dat bedoelde ze dus⊠hehe kon er achteraf wel om lachen.
Maar naar welke info was ze dus op zoek?
Denk dat het komt omdat ze niet van hier is. Ze kan de taal goed maar ik merkte soms dat ze even niet uit haar woorden kwam en zocht naar de juiste zinsbouw etc.
Was dus een kleine taalmisverstand
We zijn eergisteren wezen shoppen in een groot winkelcentrum. We gingen wat eten in de foodcourt, ik nam een slok cola en liet, zonder na te denken, een kei harde boer. Zo gĂȘnantâŠbewijst maar weer dat ik te lang niet buiten ben geweest
Doet mij denken aan momenten dat je dan oortjes met muziek in hebt en iets te nonchalant een harde scheet laat. Dat is mij ook al eens gebeurt
Van het totaaloverzicht van de 1000 mensen die ik op alle sociale media bewust ben gaan volgen zou ik slechts 200 irl herkennen. En dat zijn ook nog de mensen die ik zowel online als irl ken.
De rest is gewoon een internetpersoon voor mij of zo? Misschien dat ik een Nikkie de Jager nog net zou herkennen, maar professor D. Schröder die post over linguïstiek gewoon echt niet.
Of bedoel je niet dat het awkward was dat hij je niet van online herkende? Hadden jullie daarvoor al een band?
@Troepje je bericht is verwijderd. Screenshots van gesprekken of berichten zijn niet toegestaan.
Oh, oeps. Stom van mij. Excuus!
Er stond hier dus een screenshot van twee whatsapp-berichten:
Bericht 1 - De margaritas staan klaar
Paar minuten laterâŠ
Bericht 2 - Sorry, niet voor jou.
Ik lag helemaal in een deuk, want de berichten waren afkomstig van de 60+ schoonzus van mijn oma. Waarmee ik normaal alleen contact heb over de zorg rondom mijn oma. Hoop dat het zonder screenshot net zo grappig isđ
Mân vriend en ik gingen samen bloed doneren. Je moet dan eerst -individueel- bij een arts langs voor een check. Ik was eerst aan de beurt, dus toen mân vriend klaar was met de check en aan kwam lopen om te doneren, zat ik al. Daardoor wist de dame die mân vriend moest prikken niet dat wij bij elkaar hoorden. Zij wijst hem een stoel aan, een paar stoelen van mij vandaan.
Mân vriend laat per ongeluk zân stressbal vallen. Die dame: âoh dat doe je zeker expres, je wil me gewoon zien bukken hihihiâ
Mân vriend reageert niet.
Even later komt ze weerbij hem staan: âeven kijken hoe het bij mân favoriete patient gaatâ
Mân vriend reageert niet.
Weer later zit de naald bij mân vriend niet helemaal goed en gaat er een waarschuwingsalarm af. Zegt ze âhihi dat deed je gewoon expres. Je mag ook gewoon zeggen als je even met me wil pratenâ
Mân vriend: ânou, liever niet. Ik praat liever met mân vriendin maar die zit helemaal daarâ wijst naar mij
âŠ
Zo onprofessioneel van die verpleger.
Dit is gewoon grensoverschrijdend gedrag, wtf?
En hoe reageerde ze toen?
Ja echt he? Ik zat ook echt met open mond te kijken. Het kwam ook echt uit het niets en ze ving ook totaal niet op dat mân vriend totaal geen interesse had. Heel raar
âOâ en toen droop ze af.
Ze dacht dus alleen maar aan zichzelf. Wat schandalig zeg. Als ze behoefte heeft aan flirten dan moet ze maar naar de kroeg gaan. Dit kan gewoon niet als zorgverlener.
âJe wil me gewoon zien bukkenâ ???
Gadver ik vind echt dat je je moet schamen als je je zo onprofessioneel opstelt, dit soort grensoverschrijdend gedrag wordt veelste vaak door de vingers gezien of afgedaan als niks serieus en zeker als het van een vrouw komt. Wel heerlijk de reactie van je vriend uiteindelijk haha En wat goed dat jullie bloed hebben gedoneerd!