Ongemakkelijke momenten #2

Wat gek dat ie het bij jullie wel doet! Nou top, kan ik verder! :joy:

16 likes

Wij zijn vorig jaar verhuisd en sindsdien ben ik al drie keer de moeder van mijn eerste (trash)vriendje tegengekomen, die woont hier in de buurt blijkbaar. Net in de supermarkt weer dus ik haar aanwijzen aan mijn vriend maar hij zag haar niet goed. Toen waren we aan het zelfscannen en kwam ze tegenover ons zelfscannen (echt gezichten naar elkaar toe). Mijn vriend scande en ik deed alle producten onderin de kinderwagen. Hij had alleen niet door dat zij tegenover hem stond dus hij zegt keihard NOU JE BENT NU WEL BETER AF MET MIJ HE DAN MET DIE naam ex vriendje :cry: :cry:

Kon wel door de grond zakken en ben heel geconcentreerd de boodschappen in de kinderwagen gaan reorganiseren haha het was echt verschrikkelijk.
Weet niet of ze me herkende (dan kom je niet tegenover ons zelfscannen denk ik) maar die naam heeft ze natuurlijk sowieso gehoord dus nu heeft ze me zeker gezien. En ga haar sowieso nog vaker tegenkomen kutzooi

62 likes

Vorige week was ik een weekendje naar Limburg en mijn ex had zo een ongemakkelijk moment, maar wel treffend voor dit forum! :sob::sob::sob:

We waren aan het wandelen en ineens stopt er een auto en roept het stel vanuit de auto iets naar ons. We konden het beide niet verstaan, maar ik had wel door dat het waarschijnlijk dialect was en geen buitenlandse taal, maar mijn ex niet, want die riep terug “do you speak english?” :sob::sob::joy:

Die mensen realiseerde zich waarschijnlijk dat wij niet waren wie ze zochten en reden gelijk weg, en jahoor, gewoon een Nederlands kenteken :joy:

27 likes

Ik kreeg net op werk bloemen van een ouder als bedankje. Echt heel lief maar mijn vaste collega kreeg niks en ze was er ook bij toen ik die bloemen kreeg. Dus die moeder voelde zich ook een beetje opgelaten en ongemakkelijk volgens mij maar lachte het weg. En volgens mij was mijn collega ook wel een beetje teleurgesteld

10 likes

Ja ik zelf ook! Nou ik zag dat kindje wel 1 dag meer en ik was ook haar mentor (alleen dat stelt niet zo veel voor). Ik had ook wel een sterke band met het kind maarja mijn collega zorgde net zo goed voor haar.

5 likes

Ik vind het eerder HEEL ongemakkelijk dat een garage het nog oké vindt om op een openbare WERKPLEK fotos van naakte vrouwenlichamen op te hangen.

78 likes

Heb dit best wel vaak gezien toen ik schoonmaakte bij bedrijven. Werkte vaak bij zo’n bouwbedrijf en die mannen hadden lockers met daarop allemaal naakte vrouwen :face_with_monocle:

4 likes

Dit is stoerrr mannen onder elkaar lekkere wijvuh kijke tijdens het werk

15 likes

Haha heel ongemakkelijk! Ik stel me nu voor dat die monteurs dachten dat jij thuis ook naaktfoto’s hebt hangen en dat jouw dochter het herkende en daarom “hee mama” zei :joy:

6 likes

Ik moest vannacht aan iets denken van een aantal jaar terug (je moet wat tijdens het voeden van een baby).

Mijn toenmalige schoonzus vierde haar 30e verjaardag. Ze had een klein zaaltje afgehuurd en allerhand mensen uitgenodigd, waaronder haar ouders, , vriend, oma, buren, oud-klasgenoten met wie ze nauwelijks contact had (?), mijn toenmalige vriend en ik.
Ze heeft toen zelf een door zichzelf gemaakte diashow over zichzelf laten zien, inclusief commentaar van haar via de microfoon.
Alsof dat nog niet cringe genoeg was, werd er na het eten, een paal gemonteerd en voerde ze een paaldansroutine op. Ze zat namelijk onder paaldansen en oma kon zich daar niks onder voorstellen, dus waarom niet laten zien op je verjaardagsfeest?? Ze had geen lingerie aan of stripper heels maar het was zooooooo ongemakkelijk…

Ohja, de paaldansstudio hield elk jaar een fotoshoot en die foto’s werden zooo lelijk geedit voor een random achtergrond (fabriekshal, kermis, bloemenveld), het zag er zo nep uit, zo’n paal midden in een veld vol zonnebloemen en zij er dan in, in een moeilijke houding.
Mijn toenmalige schoonmoeder kreeg voor moederdag een kalender met allemaal foto’s van haar paaldansende dochter…

Tot zover :laughing:

87 likes

Zij moet die tiktok maken met ‘ik heb nooit een beschamende periode gehad’ :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Dit leest als een grote Man Bijt Hond/Jambers special. Geweldig! Ik wil meer van dit soort verhalen.

9 likes

Haha :smile:
Hmm ik heb er nog eentje. Voormalige schoonzus ging met haar vriend op bustour op gran Canaria. Zij waren de enigen onder de 55 jaar. Zij hielpen uiteindelijk de guide met het rondbrengen van snacks en drinken in de bus.

Maar nothing beats die verjaardag.
Ik weet verder niks meer en omdat die relatie voorbij is, zal ik geen nieuwe verhalen hebben, sorry :laughing:

7 likes

Mijn man had er al helemaal geen zin in, maar had zich dan toch maar eindelijk aan het snoeien van de boom gewaagd. Met toeziend oog van de buurman dat ding kortgewiekt. Staat hij van de week in de tuin, komt er een fietsend stel langs met de man natuurlijk weer een paar meter voorop (ik weet niet wat het is, maar met van die anwb stelletjes fietst de man altijd zoveel meter verderop) en schreeuwt naar zijn vrouw: ‘Oh Truus, jezus moet je eens kijken hoe lelijk die boom gesnoeid is!’ Ziet ineens mijn man staan: ‘Ho sorry!’

Hahaha mijn man was zo verbouwereerd en heeft het deze week al een paar keer aangehaald en telkens als we in de tuin staan zeg ik dat de boom wel wat beter gesnoeid had mogen worden😂

93 likes

Haha hoe kunnen mensen überhaupt een sterke mening over zoiets hebben joh :woozy_face::house_with_garden:

17 likes

Vanochtend was ik tijdens het boodschappen doen naar een podcast aan het luisteren van 2 meiden die over boeken praten. Nu ging het over een fantasy romance boek met wat smutty scenes dus af en toe werden ook wel wat grafische dingen besproken. Je voelt het waarschijnlijk al aankomen; op een gegeven moment sprong het geluid ineens van mn oordopjes naar gewoon telefoon.

Dus één van die meiden zegt net ‘They we’re sucking eachochters blood now but I’m sure they sucked OTHER things before you know?’ en een beetje nerdy uitziende man naast me kijk me echt aan van :frowning_with_open_mouth:, keek weer naar de producten voor zich en zei WAAUW :smiling_face_with_tear: :joy:

Toen ik mijn fiets aan het pakken was kwam hij nog net naar buiten met een vrouw en staarde ze me allebei een beetje aan dus hij had het vast ook nog even aan haar verteld dat ik steamy shit aan het luisteren was hahah.

Wel een lichtpuntje; op de weg terug kwam nog een stukje voorbij waar één van die vrouwen zei ‘He just kept sucking the period out of her coochie’ (ik heb dit boek niet gelezen, don’t ask :joy:), maar was dus heel blij dat niet dat stuk werd afgespeeld

47 likes

Haha ja die was vast al met pensioen😜

3 likes

Welke podcast is dit?

5 likes

Between the Sheets, eerste aflevering.

2 likes

Ik krijg hiervan zin om The Vampire Diaries weer (voor de derde keer) te kijken :hot_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes