Ongemakkelijke momenten #2

:hot_face:

5 likes

Misschien wel een goed idee ja!

@Zeester Ik heb er wel een paar afleveringen van gezien, maar nu ik dit weet ga ik gauw weer verder kijken!!

6 likes

Yes dat lijkt me ook helemaal geweldig!

3 likes

Ik voel me een beetje de brenger van slecht nieuws, maar ik las dat Legacies na 4 seizoenen gecanceld is.

1 like

Ik kocht net een bed en er werd gevraagd of ik ook het matras wilde overnemen. Ehh no Thank you, maar ik begon natuurlijk weer van alles te verzinnen waarom ik het niet kon gebruiken.
Maar eigenlijk zag het er gewoon goor uit

5 likes

Eerlijk dit verdien je wel als je zonder koptelefoon/oortjes in het openbaar gaat zitten facetimen joejoe

80 likes

Ik durf al niet eens zonder oortjes te bellen (dus met mijn telefoon tegen mijn oor) want dat blijk je dus ook woord voor woord mee te kunnen luisteren.

Ik durf eigenlijk uberhaupt amper te bellen in het openbaar.

7 likes

Ik moet steeds terugdenken aan mijn bezoek aan de fysio laatst. De behandeling was bijna klaar en hij deed nog iets van een stretch voor mijn bilspier waarbij ik op mijn rug lag en hij half over me heen hing. Omdat het een stretch was, was het dus een statische houding voor een halve minuut ofzo. Ik keek naar het plafond en ik voelde gewoon dat hij me aan het aanstaren was. Vervolgens besluit ik om mijn ogen van het plafond af te wenden en ja hoor, ik kijk hem heel even recht in zijn ogen aan. Niet dat het enige betekenis had natuurlijk, het blijft een professionele setting. Maar het feit dat hij echt super aantrekkelijk is maakt dat ik het er warm van krijg als ik eraan terug denk. Omg :hot_face: :dotted_line_face: :face_with_peeking_eye: :see_no_evil:

65 likes

Dat kan ik nooit meeluisteren hoor!
Wel als mensen op de autospeakers bellen en in mijn straat stilstaand nog een heel gesprek gaan voeren, dat hoor ik echt heel goed haha

7 likes

Een aantal jaren geleden had ik ook een eh… niet onaardig uitziende sportfysio. Ik lag op mijn rug terwijl hij een spier bij mijn buik/heup masseerde (psoas). Dat was echt alles behalve fijn en op een gegeven moment wist ik ook niet meer waar ik naar moest kijken. Dus ik keek plots naar hem en hij bleef mij aankijken, waarschijnlijk gewoon om te checken hoe het ging. Ik durfde geen geluid te maken of aan te geven dat het eigenlijk te pijnlijk was om nog vol te houden. Dus ik lag daar maar als een soort gare goudvis. Dat duurde voor mijn gevoel echt uren. Achteraf vraag ik mij af waarom hij die stilte niet even doorbrak met wat smalltalk. Of dat ik niet gewoon even een pauze vroeg, normaal ben ik namelijk niet zo timide. :woman_shrugging:

6 likes

Zat vandaag in een zakelijke meeting met allemaal mensen van werk en ik moest even weglopen. Toen kwam ik terug, en toen zag ik dat er een bh over m’n bureaustoel hing die dus de hele tijd vol in beeld hing OMG :joy:

144 likes

Er is dus een klassenapp van de klas van mijn dochter, vreselijk, iedereen lult onnodig en ik heb überhaupt een hekel aan groepsapps, maar goed. Er werd gezocht naar een ouder die mee wilde op schoolreisje, moest wel in attracties zoals achtbanen durven etc. Mijn dochter vroeg gelijk of ik mee wil gaan.

Klassenouder: Wie wil mee? Als er meerdere ouders reageren dan gaan we loten.

Ik gelijk binnen een minuut: ik wil wel mee!

Uren gaan voorbij, dagen gaan voorbij.

Klassenouder: morgen is de laatste dag dat je je kan aanmelden, dan geef ik de naam door.

Niemand reageert.

Volgende dag:

Klassenouder: Wil er echt niemand anders mee?

Uren later:

Klassenouder: @drawster ik heb jouw naam doorgegeven aan juf.

Haha het kwam echt zo lullig over, alsof je juf vroeger een vraag stelde en jij je vinger opstak en zij jou expres negeerde.

Maar ik mag dus wel mooi mee😅

89 likes

komt dan echt stom over de app ja! Maar wellicht had zij zoiets van, wil achteraf geen gezeur krijgen dat mensen deze oproep gemist hebben ofzo. Wel leuk dat je mee gaat, waar gaan jullie heen?

7 likes

Na de sportles gingen we nog even rekken en strekken. Op een gegeven moment buigt de trainer naar de grond dus ik doe dat ook maar ik was de enige. Bleek dat hij alleen iets op wilde rapen van de vloer. :nerd_face::nerd_face:

104 likes

Could be me hahaha

3 likes

Een paar maanden terug sprak ik af met een oud collega, weet eigenlijk zelf niet eens of het nu wel of geen date was, maar daarna hebben we nog een tijdje geappt en toen was hij ineens heel stil omdat er iets met zijn moeder zou zijn. Nou nooit meer wat gehoord, maar toen we dus afspraken kwamen we een andere oud collega tegen en die had zoiets van nou wat leuk, laten we binnenkort een keer wat gaan doen, vragen we die en die ook. En nu word ik net in een groepsapp gemikt samen met die oud collega die dus nooit meer wat liet weten hahaha

Oh problem solved, ik ben eruit geknikkerd? :joy:

9 likes

hahaha ik heb dit ook weleens gehad, Marc Marie vertelde laatst in zijn podcast dat hij het zelfs een keer heeft gehad bij de zoon van Barbra Streisand hahaha, en die lachte ook gewoon hartelijk terug

4 likes

Ew ik was net zo cringe

Kocht gin en was een beetje aan het praten terwijl de verkoper het in zo’n papiertje rolde en afrekenen enzo. Hij was heel vriendelijk blabla.
En toen wilde ik weglopen, maar toen kreeg ik nog een groot gin glas in m’n handen gedrukt en ik dankte hem daar zo uitgebreid voor, echt geen idee waarom ik niet gewoon dankje zei maar zat echt van “ooh wat aardig, wat leuk, is toch niet nodig maar leukkkkkkk!!! dankjewel hè!!”

Maar het was gewoon een fucking actie, Ipv een speciaal cadeau voor mij.

92 likes

Ik ben in Spanje met mijn vriend.
Man achter de kassa vroeg in het Engels of mijn vriend de bon wou hebben. Vriend: “no thank you is goed zo”. Het kwam er zo debiel uit. En die man achter de kassa keek hem ook echt zo aan :face_with_raised_eyebrow: en ik moest echt als een psycho lachen en herhaalde heel hard “NO THANK YOU IS GOED ZO HAHAHAHA” waardoor het nog raarder werd. Deze winkel vermijden we ook maar weer de rest van de vakantie

85 likes

Ik heb echt gehuild van het lachen bij dit topic :joy: Zelf ook een aantal ongemakkelijke momenten gehad in mijn leven, maar deze spant de kroon. Niemand weet het ook en af en toe denk ik er nog wel eens aan.

Ik was denk ik een jaar of 11 en had net mijn eerste computer met mail. Ik had een crush op een oudere jongen, maar die had een vriendin. Wij zaten samen op de scouting en die vriendin ook. Op de computer had ik een programmaatje waar je plaatjes kon maken door bijvoorbeeld een foto in een hartje te doen, dus ik had hem voorgesteld om zo’n plaatje te maken van hem en zijn vriendin en die foto’s had ik van Hyves gehaald (echt waarom zou je dat doen als je iemand leuk vind, maar goed :joy:).

Ondertussen was ik ook helemaal m’n sexualiteit aan het ontdekken en toentertijd had je op Google gewoon nog plaatjes van naakte/seksende mensen. Dus ik was ook die plaatjes aan het bekijken en blijkbaar had ik er eentje gekopieerd.

Het gekke is ik dacht nog bij mezelf: haha stel je voor dat ik zo’n plaatje perongelijk in die collage zou zetten. En ja hoor… blijkbaar had ik een plaatje van seksende mensen in die collega verwerkt maar had ik het niet gezien? Echt hoe kun je dat niet zien :smiling_face_with_tear:

Ik kreeg daarna ook een mailtje terug van: uhhh bedankt maar er zat wel een raar plaatje bij. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: Ik zag hem en zijn vriendin nog wekelijks op de scouting haha. Gelukkig ben ik daarna verhuisd dus nooit meer gezien maar die jongen kwam laatst op Facebook voorbij en toen krimpte m’n maag gewoon ineen :weary:

129 likes