Ongemakkelijke momenten #2

We waren dit weekend op visite bij familie van mijn man (wat oudere hele keurige mensen)
Zitten we gezellig te kletsen in de tuin haalt ons zoontje (2) ineens een (even voor de zekerheid vermelden: ongebruikt en verpakt) condoom uit mijn tas đŸ«Ł. Ik was compleet vergeten dat die erin zat, echt in zo’n vakje wat je nooit gebruikt
. iedereen zag het maar niemand zei iets; het was ZÓ ongemakkelijk. Maar vrij snel daarna zijn we gegaan en zie nu al op tegen het weerzien :shushing_face:

32 likes

Je hebt een zoon. :sunglasses: Dus die mensen weten dat je minimaal 1 keer seks hebt gehad.

72 likes

En zonder condoom.

29 likes

:joy:
Die zat nog in de tas.

110 likes

Awkward! :joy: Doet me denken aan die keer 10 jaar geleden dat mijn nieuwe vriendje, (waar ik nu nog mee samen ben) me hielp met verhuizen, een condoom verpakking vond onder mijn bed. Het was van een merk dat wij niet samen hadden gebruikt, dus moest nog van mijn ex zijn. Hij zei ook tegen een andere vriend die ook meehielp met verhuizen: nou die is niet van mij. Heb de verpakking maar snel weggehaald

7 likes

Ik had ooit een massage geboekt van een uur ofzo bij iemand aan huis. Nou het begin ging helemaal prima. Ik lag op m’n buik, zij masseerde me en we waren allebei stil. Maar op gegeven moment moest ik rechtop zitten voor m’n armen ofzo en toen begon ze tegen me te praten, wat ik in het dagelijks leven deed. Nou ik bleek dezelfde opleiding als dr zoon te doen en toen bleef ze echt heel erg doorgaan over wat een toeval het was, en hoe d’r zoon was. Het leek wel alsof ze wilde dat we gingen daten. En het bleef maar doorgaan en het was zoo ongemakkelijk en niks ontspannends meer aan voor mij.
Ik had ook al vet lang een relatie toen maarja hoe drop je dat casual in een gesprek.
(op diezelfde opleiding ben ik trouwens door iemand mee uit gevraagd en toen moest ik ook na elkaar weken gesproken te hebben in de computerruimte benoemen dat ik al bezet was. Maar het voelt zo raar het zomaar te benoemen van ik heb een vriend en jaa de kinderen in mijn klas zijn ook terror)

2 likes

Vooral een wtf moment.

Ik zit bij mijn ouders in de tuin. De oude buren (zijn nergens in de 70) kwamen ook ff langs. Ik ken ze van jongs af aan, en zie ze elke verjaardag, maar ik zie ze ook niet meer dan gewoon de buren.

Ik vind ze vrij ongemakkelijke mensen en vooral de buurman. Hij vroeg ook of ik nog met vakantie ging terwijl ik zei ik ben net geweest. Maar hij bleef dus aandringen met “nee maar ga je nog met vakantie” :face_with_raised_eyebrow: ik snapte er niks van. Hij heeft gewoon echt zo ongemakkelijk vibe.

Ik zat op een tuinstoel en hij stond achter mij om weg te gaan. En toen zei die “hù loempia zie ik nou een kale plek!” “Je wordt kaal”. En toen ging hij met zijn vingers over mijn kruin heen. Draaide daar wild rondjes mee en toen deed hij een soort “aai over mn bol”. Echt alsof ik een jong kind was (en zelfs dan is het ook niet fijn). En zei hij “nee hoor grapje, je bent niet kaal”. Nou echt zo raar en ongemakkelijk. Ik kon niks zeggen vond het zo vreemd. Ik ben 29 en dit had hij sowieso niet gedaan bij mijn broers. Vond het zo raar, echt wtf :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Oké ik las kruis in plaats van kruin en werd echt plaatsvervangend kwaad. Kruin is overigens ook heeeel raar en snap dat je echt een WTF gedachte had.

Zou je zoiets met je ouders bespreken?

6 likes

Omg kruis :scream::scream::scream: Nee, indd “gelukkig” kruin

De buurman bedoelt het niet verkeerd (als nog niet okay natuurlijk) en denk ook dat mijn ouders er niks verkeerds in zien. Dus ga er denk niks over zeggen. Ik ben ook ontzettend moe wegens een privésituatie. Als het een volgende keer gebeurt zal ik er sowieso er iets van zeggen.

Maar deze buurman is sowieso echt vreemd. Ook super nieuwsgierig. Gebeurt er wat in de straat dan gaat hij buiten opeens in de voortuin wat doen (ook al regend het). Hij staat er nog net niet met een verrekijker. En in het begin stond hij nog net niet met zijn gezicht tegen het raam als mijn vriend mij kwam ophalen. Zo nieuwsgierig

3 likes

Ik had vanmiddag een meisje van 16 dat kwam meelopen. Mijn leidinggevende gaf haar een rondleiding en vroeg of ze nog wat wilde weten dus ik zei voor de grap “wat je verdient misschien” maar het sloeg echt nergens op en nu lig ik te cringen in bed.

35 likes

Ik vind dit juist heel grappig :joy:

10 likes

Ik hing (best iets zakelijks) aan de telefoon en wilde doei doei en dag tegelijk zeggen dus het werd:
da da!
:sweat:

44 likes

Is in België heel normaal :joy: moest daar echt aan wennen hahaha. Ik dacht zeggen ze dat nou alleen tegen kinderen? Maar ook gewoon volwassenen onder elkaar.

6 likes

In België zeggen volwassenen onder elkaar ook pipi en kaka dus ik zou de Belgen niet als autoriteit volwassen taalgebruik beschouwen :smile:.

40 likes

Euh nee ? Ik zeg echt niet tegen mijn volwassen vrienden pipi en kaka.

7 likes

Ik had zoiets pas ook, wilde iets van goed, joe en doei tegelijk zeggen dat werd ‘oehoeee’ :thumbsup:

Mijn vriend zat naast me en die keek me ook zo aan wtf zeg jij

37 likes

Ik hoor het in de Belgische mol wel vaak

12 likes

Mijn moeder spreekt een mengelmoes van talen, dus ze zei regelmatig “die die!” op z’n Engels (doei en bye). Dat doet ze gelukkig niet meer tegenwoordig.

15 likes

Belgen en afscheid nemen :heart:
“Ja saluukes eh, dada, jaaa, jaaa doet de groetjes aan uw moeder. Ja bye bye. Zien we mekaar nog? Ja ja, saluutjes. Tot de volgende eh!”

58 likes

Mijn zus woont in BelgiĂ« en ik ben echt fan van ‘tot de volgende’, klinkt aardig maar je hoeft niets te specificeren. Ik heb m al een tijdje toegevoegd aan mijn afscheidsmanieren :joy:

32 likes