Ik vind kakken juist zo’n vies woord. Liever poepen of schijten
Ik heb gegoogled en het woord poep werd eerst gebruikt voor scheet en het is een klanknabootsend woord, dus poeeeeeeeep - ik liet een poep.
Wil niet weten wat voor geluid die Belgen maken tijdens het seksen.
Edit: oh bij de Belgen zou het van het woord poppen afkomen.
Want belgen seksen met poppen?!
In het Duits zeg je o.a. ook poppen als het over seksen gaat. Vind ik ietsje fatsoenlijker klinken dan ficken.
Ja en op je poep gaan zitten? No thanks
Ik moest zo hard lachen hahahahahs ik ben echt een klein kind
Haha, poeeeeeeep.
Help ik heb telefonisch ruzie gemaakt met picnic omdat de bezorger niet was komen opdagen. Ze zeiden: “de bezorger heeft heel vaak aangebeld maar niemand deed niet open! Misschien is er iets met jullie bel?” en ik zo: “niet waar we zijn thuis en er is NIKS mis met onze bel
” Nou na veel gezeur kwamen ze de boodschappen alsnog brengen, surprise: onze bel is stuk hahaha
Ze zijn mijn avocado vergeten te bezorgen maar dat laat ik dit keer maar zitten
Haha zalig al die info over poepen nu Love nederland en de inwonertjes hoor
Ik heb volgens mij de reverse handrem hellingproef gedaan?? Ik moest een parkeervak uit, maar een of andere jan doedel was achter me gaan staan, dus moest helemaal steken (en ondertussen stond er zo’n stuk ongeduld die erdoor moest veel te dichtbij). Maar het liep dus af naar beneden en moest steeds een klein stukje achteruit, dan weer vooruit. Dus helemaal ellende, want dan kan je niet een flinke peut gas geven als je achteruit moet, want dan ga je te ver. Met een klein beetje rol je ook naar voren en daar stond ook een auto. Dus heb met de handrem erop in zn achteruit gas gegeven en toen de handrem eraf. Klinkt echt alsof ik een of andere wegpiraat ben en 5 auto’s heb geraakt, maar alles en iedereen is nog heel
Door zo’n actie heb ik nu een parkeergarage trauma 🥹 Heel lang automaat gereden omdat ik niet durfde te rijden op een helling, allemaal door die actie in de garage. Ga nooit meer parkeren in die garage en neem de meest vrouwvriendelijke in de stad!
Vrouwvriendelijk. Eentje waar je omlaag gaat en omhoog in een rondje. Ossenmarkt in Groningen!
Waarom is die vrouwvriendelijk?
Ik vroeg afgelopen week aan een patiente van 90 die in Flevoland woont of ze daar ook was geboren En nee het was geen Urk haha
Dat jij dat niet kan zegt echt niks over andere vrouwen hé
Oh God. Zeg ik iets over andere vrouwen?
Helemaal prima hoor. Je kan hier ook werkelijk niks meer zeggen zonder aangevallen te worden. Niet best.
Haha oke dan
Ja.
Jaloers haha, doodeng parkeren. Parkeer gerust 6 straten verderop.