Ongemakkelijke momenten #2

Als hij er niet bij is moet ik wel dus ik krijg kansen genoeg om het te leren. Ik leer het alsnog niet, want ik kan het gewoon niet maar de kansen zijn er genoeg.

4 likes

Volgens mij heb ik deze al een keer verteld, maar ik vertel het graag nog een keer nu het hier al veel te lang over autorijden gaat. Zat in de auto en werd bijna aan gereden door een veel te hard rijdende auto die van links kwam. Hij schelden dus ik wilde mijn raam open doen om een grote bek terug te geven en toen deed ik gdvrdmm het raampje achter me open ipv naast me. Toen heb ik maar mn middelvinger opgestoken

107 likes

hahahaha Nu ben ik bang dat je m’n collega bent. Nu is het onze meme geworden :rofl:

3 likes

Haha nee hoor maar waar kan ik solliciteren? :laughing:

5 likes

Maar dat komt niet omdat je een vrouw bent.

4 likes

Jeetje hoe toevallig dit. Ben op vakantie en onderweg kwam ik dit bord tegen in Duitsland

9 likes

Dit heeft niks met wel/niet goed kunnen parkeren te maken maar dat deze plaatsen dan beter verlicht zin/dichter bij een ingang liggen zodat je als vrouw niet een heel stuk onveilig in het donker hoeft te lopen.

86 likes

Dacht al aan zoiets maar wist het niet zeker. Maar ik moest er gewoon aan denken

2 likes

Die ā€˜vrouwen kunnen niet rijden’ grapjes maken mij zo boos. Ik vind mezelf een excellente chauffeur, maar helaas gaan mensen er op het zicht vanuit dat ik niet kan rijden. Blijkbaar als vrouw die zich graag vrouwelijk kleedt (rokjes, jurkjes, hakken…) en van een kleine gestalte = je kan automatisch niet rijden. Bv. bij zo’n autoverhuur in Griekenland vertelde de medewerker me dat hij me een geblutste auto zou meegeven, zodat de extra blutsen die ik zou maken niet zouden opvallen :roll_eyes: Of als ik met een vervangwagen moet rijden als mijn auto in onderhoud is, dat de garagist dan vraagt ā€œgaat dat wel lukken?ā€. :roll_eyes:

Ook mijn baas op het werk (met wie ik verder heel goed klik en normaal gezien dezelfde humor heb) maakte heel veel van die grappen, ook waar anderen bij waren, waardoor het op den duur een running joke werd dat ik niet kan rijden. En ik werd er zenuwachtig van als er collega’s bij me in de auto zaten, terwijl ik normaal de chillheid zelve ben en altijd diegene ben die aanbiedt om te rijden zodat de rest kan chillen of wat kan werken in de auto. Ik ben op een bepaald moment zo kwaad geworden op mijn baas dat ik hem voor het ultimatum gesteld heb: zwijgen of uitstappen :stuck_out_tongue: Ik heb ook gezworen om nooit meer te rijden voor werk met collega’s erbij, iets wat hij zich al vaak heeft beklaagd want nu is hij diegene die altijd moet rijden (en hij doet dat niet graag). Dat is nu ongeveer een jaar geleden, soms twijfel ik om opnieuw aan te bieden om te rijden (ik doe dat eigenlijk wel graag en mijn punt is nu wel gemaakt) maar eigenlijk geniet ik hier stiekem nog van haha.

32 likes

Zo stom inderdaad, ik kan ook redelijk goed rijden. Ik ging een keer ergens parkeren (parallel) en dat ging wonder boven wonder goed. Toen ik uitstapte kreeg ik de opmerking, ā€˜oh had niet verwacht dat er een vrouw zou uitstappen’ :exploding_head:

2 likes

Ik moest gisteren ook even achteruit inparkeren. En toen stond mijn moeder, mijn collega en een ex collega op me te wachten om mij te ā€˜helpen’. Mijn moeder ging serieus nog net niet onder mijn wiel liggen, zo dicht stond ze tegen mijn auto aan om het verkeer te ā€˜begeleiden’ :person_facepalming:
Verder liep die ex collega ook nog eens achter mijn auto en zat de ander in een scootmobiel de weg te blokkeren :joy:. Dus ik was echt super ernstig aan het klootzakken. En ik kreeg er zo’n fucking stress van dat ik echt 10 keer moest insteken ofzo hahaha. Normaal doe ik dat echt in 3 keer ofzo maar nu leek het echt alsof ik totaal niet kon rijden en het was alleen maar omdat iedereen zo achterlijk om mij heen aan het doen was :joy:

10 likes

Hahaha aah irritant! Heb ook eens gehad dat een oudere man me heel vriendelijk wilde helpen maar de auto had parkeersensoren en hij stond precies in de weg hahaha en ik maar gebaren van t lukt wel en hij maar wijzen waar k heen moest. Dus maar gedaan of ik zijn aanwijzingen opvolgde en vriendelijk gezwaaid toen ik wegreed hahah maar eigenlijk was niet het uitrijden het probleem maar die man :joy::joy:

5 likes

Heeft jouw moeder ook niet 3x over dezelfde fiets heen gereden hahaha

13 likes

Hahahahaha ohh dit is echt zo ongemakkelijk idd. Dit had ik dus precies hetzelfde ik kon die collega niet eens goed zien en mijn moeder hielp ook totaal niet mee dus ze liepen alleen maar bijna onder mijn wiel verder niks :joy:

@Soy.peor Yep! Dus ze moet al helemaal niks zeggen over mijn rijkunsten, ook al doet ze dat uiteraard wel :joy:

10 likes

Haha dit verhaal was echt geweldig geschreven destijds @Otzi , denk dat ik hem ergens in de krochten van m’n mobiel zelfs geprintscreend heb staan nog

3 likes

We vieren vandaag een verlate vaderdag en mn vader krijgt een nieuw horloge.
Het horloge wat hij nu draagt loopt of voor of achter dus wij dachten het perfecte cadeau te hebben.

Mn vader gaat zo met een kennis de hort op en hij zei; oh shit , ik moet me haasten!

Dus ik zei; waarom? Het is pas kwart over 9.

Mn vader kijkt naar zn horloge en zegt; goh loopt hij weer voor!

Waarop ik zei; is het niet gewoon tijd voor een nieuw horloge?

Hij werd woest! NEE! Deze heb ik van mn moeder gekregen en als hij echt kapot is laat ik hem zelfs nog maken! Doe niet zo debiel… een nieuw horloge…

……

Dus ja zo maar even overleggen met de rest :joy:

95 likes

Ben zo benieuwd hoe dit afloopt :joy:

5 likes

Waarom heeft ie dat dan nog niet gedaan? Hoe nuttig is een horloge dat random voor en achter gaat lopen :sweat_smile:
Jullie kunnen hem ook laten repareren als vaderdagscadeau

12 likes

Vertel hahah

6 likes

Is dit dan ook te generaliserend om te zeggen? Broeken en shirtjes zijn dan niet vrouwelijk?

4 likes