Ongemakkelijke momenten #2

Maar echt! Ik vind dat echt het hotste ooit

3 likes

misschien als we stoppen met zeggen dat rokjes en jurkjes typisch vrouwelijk zijn dat mannen ze dan ook wel gaan dragen, win win

8 likes

Hoe reageerde hij?

2 likes

Over de discussie hierboven. Ik vind het eigenlijk irritanter dat vrouwenkleding vaak wordt aangeduid met verkleinwoorden. Rokje jurkje blousje. Ik heb nooit iemand het over een overhemdje of shirtje horen hebben bij mannenkleding

Maar volgens mij heb ik dit ook al 100 keer gepost jahah

51 likes

Hahahaha :rofl: dat verhaal komt irl ook echt nog heel vaak naar voren haha

3 likes

Net als collegaatje. Ook nog nooit een man mee aangeduid.

10 likes

Deze vind ik het aller ergst ja.

3 likes

Het ALLERergste is dat over ondernemende vrouwen altijd wordt gezegd dat ze een bedrijfJE hebben

9 likes

Een vriendin van mij heeft het wel eens over haar “vriendinnetje” / “vriendinnetjes” en ik dacht pas kut zo praat ze dan vast ook over mij.

13 likes

Ja of ‘een maatje van me’

6 likes

vrindje

8 likes

Of kerel :face_vomiting:

9 likes

Mijn oma noemde mijn werk laatst een baantje haha. Ik was daar niet bij, mijn moeder wel en zij vroeg toen ook “Goh waarom zeg je nou baantje? Heeft neef X ook een baantje?”
Zegt ze ook nog “Nee, maar hij werkt echt”
Thanks oma👍

Ik werk gewoon als ambtenaar dus ook geen onconventioneel werk ofzo haha

50 likes

Mee eens, maar ik denk dat shirtje of shortje of een mooi sneakertje oid bij een man ook gedaan wordt.
vooral door van die hippe verkopers ofzo.

3 likes

Geen hippeverkoper hier maar ik zeg wel eens tegen mijn vriend: lekker shirtje/truitje/broekie hoor
:face_with_hand_over_mouth:
Maar ik moet toegeven dat ik heel veel verklein. Huisje en broodje ook altijd :sweat_smile: kleine biecht

3 likes

Maar je zegt geen vleesje, toch?

11 likes

Sorry, dit is zo kut maar daardoor ook zo droog grappig :joy:

5 likes

Mijn vader heeft het altijd over een ‘jobje’, alsof je in het weekend bij de vleeswaren staat ofzo

8 likes

Neee haha dat dan weer niet

2 likes

Kom je uit Rotterdam? Rotterdammers doen dat standaard haha :joy:

4 likes