Ongemakkelijke momenten #2

Mee eens, maar ik denk dat shirtje of shortje of een mooi sneakertje oid bij een man ook gedaan wordt.
vooral door van die hippe verkopers ofzo.

3 likes

Geen hippeverkoper hier maar ik zeg wel eens tegen mijn vriend: lekker shirtje/truitje/broekie hoor
:face_with_hand_over_mouth:
Maar ik moet toegeven dat ik heel veel verklein. Huisje en broodje ook altijd :sweat_smile: kleine biecht

3 likes

Maar je zegt geen vleesje, toch?

11 likes

Sorry, dit is zo kut maar daardoor ook zo droog grappig :joy:

5 likes

Mijn vader heeft het altijd over een ‘jobje’, alsof je in het weekend bij de vleeswaren staat ofzo

8 likes

Neee haha dat dan weer niet

2 likes

Kom je uit Rotterdam? Rotterdammers doen dat standaard haha :joy:

4 likes

Ik belde net met een collega omdat het een en ander niet helemaal goed liep vanochtend.

Alleen toen kwam mijn kat aandacht vragen (de andere kat zit bij de dierenarts dat vindt hij dan altijd erg spannend). En zei ik ‘oh het komt echt allemaal goed hoor jongetje’ maar TEGEN DE KAT en niet tegen mijn collega :sweat_smile: waarop mijn collega ‘oooh ja dat zeker we lossen het wel op’ en ik maar gelijk ‘jaaaaaa bij jullie komt het ook allemaal goed’ roepen. Het klonk zo ongemakkelijk allemaal en mijn collega is ook 12 jaar jonger. Maar hij weet dat ik hem enorm waardeer en echt niet als een ‘jongetje’ zie.

106 likes

ugh doet me denken aan dat ik een keer een man op bezoek had en de keuken uit kwam met een kaasplank. de kat ging helemaal gierig voor mn voeten lopen enzo dus ik zei tegen de kat op een debiele toon ‘ja, dat wil jij wel he?’ en toen zei die man ‘jaaa’ :sob: alsof ik het tegen hem had

155 likes

Hahahaha @Leverworst @ezw ik cringe zo hard om de ongemakkelijkheid :sob::sob::sob:

11 likes

Dit is het eerste verhaal in maanden in dit topic waarop ik echt als een debieltje hardop moest lachen

38 likes

Moest net een handtekening zetten voor een bezorger. Zegt hij “bedankt TOPPERTJE”
Zou hij nu in zijn auto zitten te cringen?

22 likes

Nee hij zit nu aan een breezer ananas

124 likes

De rest van de maand als hij in bed ligt en bijna in slaap valt hoort hij ineens BeDaNkT TOpPertjE in zijn hoofd

33 likes

ja :sob::sob::sob:

15 likes

De telefoon bleef maar af gaan net, en stopte maar niet bij het afsluiten. Dus toen ik dacht dat ik alleen was schreeuwde ik:’ Hou toch je bek man! Fucking tyfus telefoon!’. Toen zag ik mijn nieuwe collega ineens staan, en ik lachte maar naar hem van:’ haha tja…wat een dag heh jongen?’. En hij stond er maar een beetje te kijken en een beetje bangig nerveus te lachen :rofl:

30 likes

Nou … hier het einde

Ik had mn moeder meteen ingelicht en zei; we kunnen het hem beter nu al zeggen.

Wilde ze niet want hij ging brommer rijden en wilde niet zn hele dag verpesten.

Dus later zei ik; wanneer gaan we het dan zeggen?
Vanmiddag als hij terug is was haar reactie.

Dus toen hij terug kwam hintte ik er op naar mn moeder maar die deed net alsof ik gek was .
Zegt ze; we zeggen het pas als iedereen er is.

Werd ik pissig van omdat hij dan nee tegen zn cadeau zou gaan zeggen tegenover 5 mensen ipv 2…

Dus eindstand ; mn moeder ging helemaal dramatisch doen over het cadeau en mn vader zei; ja, had je me even moeten vragen of ik dit wel wilde … had je geen moeite hoeven doen.
Eindstand mn moeder was er nogal kapot van, mn vader ging verder met zn leven, mn zus zat te klooien met; zei ik toch en mn broer en zn vriendin dacht wtf gebeurd hier.

Volgende dag kwam mn vader zn excuses maken en begon mn moeder meteen weer moeilijk te doen dat ze zijn reactie inderdaad niet leuk vond…
Toen zei ik; hij zegt sorry en nu is het wel klaar … je hebt de problemen in syrie, jemen etc en dan jouw probleem…

Mn moeder heeft 24 uur lang aan mn kop lopen zeuren dat ze het raar vindt dat hij dat horloge wil houden want zon goede band had hij niet met zn moeder…
Ze kan zich nooit in een ander verplaatsen en van mening veranderen is helemaal uit den boze tenzij het om haar zelf gaat.

Kan het helaas niet leuker maken :joy:

22 likes

Hahahaha sorry maar ik huil echt van het lachen hierom :sob:

22 likes

Haha zeggen we altijd op mn werk… :joy:

4 likes

Ik zit te wachten bij de kapper. Zit er een meisje die geknipt wordt en duidelijk niet wil kletsen. Nou prima, ware het niet dat die kapster om minuut een nieuwe vraag bedenkt en dat meisje dus een superkortaf en akward antwoord geeft.

Oh… ze valt nu stil, hint toch begrepen :joy:

4 likes