Bij ieder ander persoon zou ik denken ja ja dit is zo’n tomaat in de supermarkt verhaal, maar bij jou weet je gewoon dat dit echt gebeurd is
Hahahaha ja ik ben eerlijk gezegd echt niet zo fantasierijk om dat te bedenken en eerlijk soms wou ik weleens dat ik het verzon Toen ik met mijn vriend in Zwitserland weer eens een keer zo’n achterlijke situatie had, heb ik serieus gehuild terwijl ik tegen hem zei:’ waarom kan ik nou godverdomme nooit eens een normaal leven hebben in plaats van een fucking sitcom?!’.
Ik heb ook momenten dat ik het echt weleens zat ben hahahaha
Nou, als ik die jongen was zou ik jou een vet leuke collega vinden. Altijd weer verrassing wat er gaat gebeuren
Bij de Hema oa een paar botermessen uitgezocht en ik stond met mijn vriend bij een zelfscan kassa. We wilden gaan pinnen maar op het scherm stond dat we gecontroleerd werden omdat we iets scherps wilden kopen. Maar bijna meteen stond er een vrouw achter ons die ‘Hallo’ zei. Dus wij draaien om en ze staat daar gewoon achter ons en ze maakte geen aanstalten om naar onze kassa te lopen. Het leek oprecht alsof ze in de rij stond voor de kassa, ze zei verder ook niks. Dus wij draaien ons weer naar de kassa en proberen weer te snappen waar we nou op gecontroleerd worden, de botermessen dus!
Wij toen geduldig wachten op een medewerker, zegt die vrouw weer ‘HALLO’ heel geërgerd, en wees ze zonder iets te zeggen naar de melding op het scherm. Blijkbaar was ze dus toch van de Hema hahaha
Waarschijnlijk had ze al gezien dat we die messen aan het scannen waren en achter ons gewacht of zo?
Was dan wel handig geweest als die vrouw zelf iets meer dan ‘hallo’ had gezegd. Hoe konden jullie dat nou weten?
Wat een misverstand , neh grapje, die medewerker mag dan wel iets meer zeggen hallo toch?
Ah zelfde als @Amarens
Ik checkte gister in bij een hotel en de receptioniste zat achter glas. Vlak voor het glazen scherm aan mijn kant stond een soort fluffy microfoon (zie foto), dus ik buig een flink stuk voorover om daar in te praten. Ik dacht nog: wat handig, want geluid komt vaak inderdaad niet helemaal lekker door zo’n scherm.
Deze ochtend zie ik de gast voor me de ‘microfoon’ oppakken om mee te schrijven.
Ik heb geruime tijd in een PEN staan praten.
Ik had vanochtend om 08:00 uur afspraak bij de huisartsassistente. Ik heb net een nieuwe huisarts en was daar verder nog maar 1x geweest. Dat was bij de huisarts. De assistente liep naar mij toe en ik verstond dat ze zei “loop maar mee”. Ik liep achter haar aan en op de deur van die kamer stond ‘wc’, dat vond ik al vreemd. Ik was alleen nog niet eerder bij de assistente geweest dus ik dacht ik loop maar mee. Toen werd het awkward, want we stonden toch echt in de wc. Blijkt dat ze gezegd heeft ‘ik ga even naar de wc’. Laten we het erop houden dat het nog vroeg in de ochtend was😅
Ze kon er wel om lachen gelukkig. Ik zei toen ik in de wc stond gelijk dat ik had verstaan ‘loop maar mee’. Dus toen ben ik snel die wc uitgesprint en maar weer in de wachtkamer gaan zitten. Tijdens de afspraak zei ze dat ze wel gekkere dingen had meegemaakt, dus dat maakte het wel minder awkward
Haha, op de HAP zijn de kamers zo ingericht dat je goed kan vluchten als hulpverlener, dus onze stoel het dichtst bij de deur, maar daardoor gaan er op een of andere manier echt opvallend vaak mensen op mijn stoel (de stoel achter de computer dus) zitten en dat is ook altijd mega awkward.
Haha awkward inderdaad. En waarom moet je snel kunnen vluchten?
Voor als mensen je gaan bedreigen ofzo, of als je je onveilig voelt door onvoorspelbaar of onberekenbaar gedrag.
Ja klopt, bijna elke dag is er wel een akkefietje met mensen die iets willen wat ze niet krijgen of mensen onder invloed. Maar meestal in de wachtkamer/aan de balie, in de spreekkamer zijn ze juist vaak “ineens” poeslief.
Ah oke ja, wist niet dat dat zo een erg ding was!
Hé zo is de kamer van mijn gynaecoloog ook ingericht
Haha ja zo hoort het eigenlijk dus ook in de hulpverlening, hulpverlener het dichtst bij de uitgang, zodat je altijd snel weg kunt. Ook bij de gymaecologie.
Ik vind het zo slecht dat bij mijn huidige ggz instelling er geen aandacht voor is.
En dan is na een dodelijke schietpartij veiligheid het speerpunt .
Wel goed dat het binnen de andere sectoren ook/wel is. Tegelijkertijd jammer dat het moet.
Haha, hopelijk hebben die mensen snel door dat ze achter de computer zitten. Dat moet opvallen zou je zeggen.
Vandaar dat t bij de gyn zo is dat als je daar ligt en iemand de deur open doet het echt koekoek in volle glorie is. En maar zeggen ‘gaat u maar vast in de stoel liggen, ik kom zo bij u’. How about dikke doei
Bij de GGZ-instelling waar ik werk zijn er wel kamers zo ingericht! Maar ik maak daar zelf alleen gebruik van bij bepaalde type clienten.