Nou ik heb er weer eentje hoor. De winkel is dicht omdat we op vakantie zijn. En een vriend van mijn vriend verblijft een weekje bij ons in de tussentijd. Nu moest ik op dinsdag even mijn vriend ergens afzetten en weer ophalen dus om 10 uur s’ ochtends ofzo kwam ik bij mijn parkeerplek aan en zag ik een klant voor de winkel staan. Dus ik zag hem al en zei tegen mijn vriend:’ Ahhh shit…wat moet hij nou
’. Dus na 5 min wachten totdat ie wegging ging ik toch maar de auto uit om naar huis te gaan. Ik had mijn pyjama aan en alles en loop langs hem heen. Hij zegt alleen:’ hoi’. En verder niks. Dus ik dacht van nou ja ok…blijkbaar heeft het niks met mij te maken’.
Dus ik loop mijn huis in en zeg het tegen die vriend. En ik kijk daarna nog eens uit mijn raam om te kijken of ie er nog zat. Dus ik sta Mrs doubtfire style uit mijn gordijn te gluren en die man maakt direct oogcontact met mij. Dus ik schrik en duik weg terwijl ik dood ging van schaamte
Vervolgens zegt mijn vriend:’ wat? Zit ie er nog steeds?’. Dus mijn vriend kijkt uit het keukenraam en weeer maakt die man direct oogcontact met mijn vriend. En mijn vriend zegt:’ Ohhh shit hij keek mij ook aan ‘. Dus nu werd die vriend van hem nieuwsgierig en zei:’ ja nou wil ik hem ook zien’. Die vriend kijkt vervolgens ook uit het raam en WEER kijkt die man hem direct aan. Ik hoor die vriend vervolgens echt keihard lachen. En vervolgens keek die vriend nog een keer en besloot te ZWAAIEN naar hem.
Kort daarna belt mijn moeder op om me wat te vragen en ik leg dit hele verhaal uit om erom te lachen, maar mijn moeder lachte uiteraard niet, want zij zei gelijk:’ die man is aan het wachten tot we opengaan man! Hangt er niks aan de deur?’. Ik:…Nee niet dat ik weet?’. Dus mijn moeder stuurde me gelijk naar beneden om met die man te praten. Was ie idd aan het wachten tot we open gingen. Echt zo’n fucking domme situatie