Ik was gisteren een pasje kwijt in mijn auto en was toevallig bij mijn ouders dus mijn vader biedt aan even mee te helpen. Al een beetje ongemakkelijk opzich want mijn auto was een beetje chaos met veel lege verpakkingen en andere rommeltjes. Maargoed, ik mijn dashboardkastje doorzoeken en vind helaas alleen tissues, mondkapjes, autopapieren en een paar condooms. Snel weer dicht en aangegevn dat het pasje daar niet ligt: wat doet die man, gaat daar 2 minuten laten ook nog zoeken Oke ongemakkelijk prima snel door. Wat doet mijn moeder 10 minuten later, komt ook naar buiten en gaat okk in dat dashboardkastje lopen rommelen
Mochten die mensen denken dat ik een eenzaam leven leef omdat ik nooit iemand aan ze heb voorgesteld dan heb ik ze even heel gauw uit die droom geholpen heheh
Jouw verhaal doet me denken aan een gebeurtenis in mijn familie. Ruim 10 jaar geleden vond er iets plaats dat we âhet horloge incidentâ hebben genoemd
Het was vlak voor kerst. Mijn moeder droeg al jaaaaren elke dag hetzelfde horloge, die was dus wel aan vervanging toe. Dus mijn vader toog samen met mij naar de horlogerie in het dorp. Wij samen een mooi horloge uitgezocht van een Deens design merk want dat vindt mijn moeder mooi.
Dus wij dachten: top cadeau dit, hebben we goed gedaan.
Mijn moeder pakte het horloge uit op kerstavond en haar eerste reactie was meteen: oh, ik zei toch dat ik geen sieraden wilde krijgen⊠Nee, dit vind ik niet mooiâŠ
Dit alles op echt behoorlijk bitse en geĂŻrriteerde toon.
Toen was mijn vader dus echt beledigd en boos, dus die ging toen maar een stuk autorijden om af te koelen.
Was echt een hele gezellige kerstavond
Uiteindelijk kwam het goed en zijn ze samen een nieuw horloge gaan uitzoeken. Maar tot op de dag van vandaag koopt mijn vader dus ook geen sieraden ofzo voor haar, alleen als ze het zelf kan uitzoeken. En we hebben toen ook besloten om geen cadeaus meer te doen met kerst en eigenlijk vonden we dat allemaal wel prima.
Vandaag moest ik met deze nieuwe collega even ergens naartoe rijden om gereedschap te kopen. Ik had mijn Spotify aan staan en navigatie. Op een gegeven moment begon â kom op konijntje doe maar wiebelen, wiebelen â te spelen. En dat was awkward, maar ik had zoiets vanâŠmaakt niet uit, skip maar naar het volgende nummer. Was het â ik ben dom, lomp en famous, bitches zitten aan mijn penisâ
Nou ja na dat hele debakel hadden we het gereedschap gehaald en moesten we terug. Dus ik schoot naar achteren in mijn auto bij het achteruit rijden ( het is een automaat en ik ben daar nog niet helemaal aan gewend soms). En toen zei ik tegen die jongen:â Zo ja hij schoot achteruit, maar gelukkig is het een kleine auto en zit je niet zo snel tegen iets aanâ. Zegt hij:â Je rijdt net tegen een auto aanâ. Ik: â Wat ?! Helemaal niet!!! Echt?â nee joh?â. Hij: âHet is ok, zet hem gewoon even neer, rustig blijvenâ. Godzijdank had hij het verkeerd gezien, want er was helemaal niks aan de hand, ik zat er alleen super dicht op. Maar mijn god wat een indruk moet ik nu al op die jongen hebben gemaakt wtf man.
Die dom lomp en famous spookt echt al de hele fucking dag door mijn hoofd hahahahah. Ik hoop gewoon dat hij dat nummer niet kent en het niet herkende want ik had het gelukkig nog wel geskipt voordat het bij mijn penis kwam
Nou weer een aanvulling wat betreft die collega hoor. Er werd mij door een andere collega verteld dat er een hele grote rat in de buurt van de keuken liep, dus ik was weer een beetje panisch en alles. Komt die jongen naar me toe om me wat te vragen, dacht ik wat te zien bij zijn voet ofzo en had ik een hele schrikreactie inclusief schreeuwen en springen. En er was dus helemaal niks. Hij zei letterlijk:â Wtf doe jij nouâ . Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik geen fucking weirdo ben voor deze jongen hahahahahahaha
Ik had net op werk iets stoms. Ik ging even met een collega in onze tuin een korte pauze houden. Dus we maakten eerst even wat drinken klaar, zij koffie en ik een glas met heet water voor mân thee. Toen zij nog bezig was met haar koffie, ging ik even naar het toilet. Toen ik terugliep, liep zij me tegemoet richting de tuin met haar koffie en een glas water. Dus ik dacht dat ze mijn glas had gepakt om alvast mee naar buiten te lopen. Dus ik stak mijn hand uit om het over te pakken. Maar zij begreep het natuurlijk niet, dus liep door, maar ik wilde âmijnâ drinken, dus ik probeerde het over te nemen en pakte het daardoor nog net niet uit haar hand voordat ze zei dat dat haar eigen glas (koud) water was. Toen heb ik maar heel hard gelachen, omdat ik me zo dom voelde.
Met teveel fantasie en beeldenken zie ik voor me dat die drie vuilnisbakken door de lucht gevlogen zijn, 100 meter verderop midden op de weg liggen en jij uitstapte alsof dit niet gebeurd is terwijl iedereen door het lawaai omgedraaid is en even moet verwerken wat er zojuist heeft plaatsgevonden
Nou het is alweer zo ver, dit begint gewoon bizar te worden . Ik kom vanmorgen mijn deur uit en al die gasten stonden te wachten (waaronder natuurlijk die nieuwe jongen) dus ik zeg :â goedemorgeeeeeeennnâ en terwijl ik het trappetje af wil lopen pleur ik bijna naar voren en bleef ik in balans door mijn deurknop beet te houden, waardoor ik de voordeur keihard achter me dicht trek. Terwijl dit allemaal gebeurde vloog mijn slipper van mijn voet de gang in voordat ik de deur dicht trok, dus lag mijn slipper in de gang, opgesloten
en stond ik met een blote voet op straat
Bij ieder ander persoon zou ik denken ja ja dit is zoân tomaat in de supermarkt verhaal, maar bij jou weet je gewoon dat dit echt gebeurd is
Hahahaha ja ik ben eerlijk gezegd echt niet zo fantasierijk om dat te bedenken en eerlijk soms wou ik weleens dat ik het verzon Toen ik met mijn vriend in Zwitserland weer eens een keer zoân achterlijke situatie had, heb ik serieus gehuild terwijl ik tegen hem zei:â waarom kan ik nou godverdomme nooit eens een normaal leven hebben in plaats van een fucking sitcom?!â.
Ik heb ook momenten dat ik het echt weleens zat ben hahahaha
Nou, als ik die jongen was zou ik jou een vet leuke collega vinden. Altijd weer verrassing wat er gaat gebeuren
Bij de Hema oa een paar botermessen uitgezocht en ik stond met mijn vriend bij een zelfscan kassa. We wilden gaan pinnen maar op het scherm stond dat we gecontroleerd werden omdat we iets scherps wilden kopen. Maar bijna meteen stond er een vrouw achter ons die âHalloâ zei. Dus wij draaien om en ze staat daar gewoon achter ons en ze maakte geen aanstalten om naar onze kassa te lopen. Het leek oprecht alsof ze in de rij stond voor de kassa, ze zei verder ook niks. Dus wij draaien ons weer naar de kassa en proberen weer te snappen waar we nou op gecontroleerd worden, de botermessen dus!
Wij toen geduldig wachten op een medewerker, zegt die vrouw weer âHALLOâ heel geĂ«rgerd, en wees ze zonder iets te zeggen naar de melding op het scherm. Blijkbaar was ze dus toch van de Hema hahaha
Waarschijnlijk had ze al gezien dat we die messen aan het scannen waren en achter ons gewacht of zo?
Was dan wel handig geweest als die vrouw zelf iets meer dan âhalloâ had gezegd. Hoe konden jullie dat nou weten?
Wat een misverstand , neh grapje, die medewerker mag dan wel iets meer zeggen hallo toch?
Ah zelfde als @Amarens
Ik checkte gister in bij een hotel en de receptioniste zat achter glas. Vlak voor het glazen scherm aan mijn kant stond een soort fluffy microfoon (zie foto), dus ik buig een flink stuk voorover om daar in te praten. Ik dacht nog: wat handig, want geluid komt vaak inderdaad niet helemaal lekker door zoân scherm.
Deze ochtend zie ik de gast voor me de âmicrofoonâ oppakken om mee te schrijven.
Ik heb geruime tijd in een PEN staan praten.
Ik had vanochtend om 08:00 uur afspraak bij de huisartsassistente. Ik heb net een nieuwe huisarts en was daar verder nog maar 1x geweest. Dat was bij de huisarts. De assistente liep naar mij toe en ik verstond dat ze zei âloop maar meeâ. Ik liep achter haar aan en op de deur van die kamer stond âwcâ, dat vond ik al vreemd. Ik was alleen nog niet eerder bij de assistente geweest dus ik dacht ik loop maar mee. Toen werd het awkward, want we stonden toch echt in de wc. Blijkt dat ze gezegd heeft âik ga even naar de wcâ. Laten we het erop houden dat het nog vroeg in de ochtend wasđ
Ze kon er wel om lachen gelukkig. Ik zei toen ik in de wc stond gelijk dat ik had verstaan âloop maar meeâ. Dus toen ben ik snel die wc uitgesprint en maar weer in de wachtkamer gaan zitten. Tijdens de afspraak zei ze dat ze wel gekkere dingen had meegemaakt, dus dat maakte het wel minder awkward
Haha, op de HAP zijn de kamers zo ingericht dat je goed kan vluchten als hulpverlener, dus onze stoel het dichtst bij de deur, maar daardoor gaan er op een of andere manier echt opvallend vaak mensen op mijn stoel (de stoel achter de computer dus) zitten en dat is ook altijd mega awkward.
Haha awkward inderdaad. En waarom moet je snel kunnen vluchten?
Voor als mensen je gaan bedreigen ofzo, of als je je onveilig voelt door onvoorspelbaar of onberekenbaar gedrag.
Ja klopt, bijna elke dag is er wel een akkefietje met mensen die iets willen wat ze niet krijgen of mensen onder invloed. Maar meestal in de wachtkamer/aan de balie, in de spreekkamer zijn ze juist vaak âineensâ poeslief.