Ongemakkelijke momenten #2

Ohhh hahahaha wat erg :sob::sob::sob:

7 likes

:flushed: oh nee cringe helemaal mee

14 likes

Er schiet me ineens weer wat te binnen van 3 jaar terug. Ik had toen een introductiemiddag op mijn werk en die ochtend was ingedeeld met diverse activiteiten. Een daarvan was dat je jezelf aan de persoon naast je moest voorstellen, en hij of zij moest daar dan een samenvatting van maken en dat voorlezen aan de rest. Had die man die mij dus moest beschrijven aan de rest er een bullshit verhaal van gemaakt. Dat ik graag zou willen dat ik kon toveren, fan was van de smurfen en ga zo maar door. De hele zaal zat ook gewoon vol serieuze mensen die mij ook zo aankeken :face_with_raised_eyebrow: Die vent verzon dat op zo’n serieuze manier dat ze het gewoon geloofden.

Soms zie ik hem nog wel eens lopen en wil dan echt mijn voet uitsteken.

50 likes

Wat onaardig van die man!

7 likes

Ohhh er is zoiets ongemakkelijks gebeurd op mijn werk. Ik probeer het zo anoniem mogelijk te houden. Ik stond samen met een collega een gezamenlijke klant van ons te helpen, diegene had een kind bij (ongeveer 12 jaar) geen probleem, is wel vaker zo. Nou, wij bezig met die klant en ineens zie ik in mijn ooghoek dat de broek van dat kind half afgezakt is en dat er ook geen onderbroek onder zat. Dus ik schrok en fluister uit reflex tegen mijn collega o mijn god​:astonished:het kind heeft het door en begint ongecontroleerd te lachen en trekt zo verder de broek naar beneden, en ineens ook helemaal uit? De ouder negeerde dit of zag het oprecht niet. Mijn collega en ik proberen het ook te negeren maar het kind begint steeds harder te lachen en zelfs te springen omg :tired_face: het shirt ging ook uit en voor we het wisten stond er dus een poedelnaakt kind voor ons? Dus ik kijk de ouder aan en dan naar het kind, zo van aub doe hier iets aan. De ouder probeert het kind aan te kleden maar zodra het aangekleed is en de ouder zich weer naar ons draait, wordt alweer die broek uitgetrokken. Dit in het bijzijn van ook nog andere klanten die in de aangrenzende ruimte zijn. We hebben ze naar het toilet begeleid om even in alle rust en volledig gekleed terug te komen. Uiteindelijk vertelde de ouder dat het kind autisme heeft en dat dit vaak voorkomt maar omg. We hadden zo’n medelijden met die ouder, maar ook zo’n bezwaard gevoel tegenover de andere klanten en het was gewoon echt te bizar voor woorden. Heb me zelden zo ongemakkelijk gevoeld.:weary:

33 likes

Wat een bizarre actie van die man. Ben wel benieuwd hoe je hier 3 jaar geleden op reageerde?

1 like

Ahh shit, dit doet me denken aan de geboortekaart van m’n broer en schoonzus die ik ontworpen heb. ik heb een cijfertje teveel erop gezet, zij hadden dit overigens met de ‘proefdruk’ ook niet opgemerkt. dus bv i.p.v. 2500gr woog de baby 25 kilo :rofl: maar ik vond dat toch wel even een rot momentje :rofl:

28 likes

Ik zat daar eigenlijk met mijn mond vol tanden en liet het gewoon gaan. Echt balen dat ik toen nog niet zo assertief was. Had hem daar nu denk ik wel op aangesproken. De man zelf kwam ook best wel “apart” over op mij dus ik denk dat het gewoon een poging was om leuk over te komen, zonder dat hij doorhad dat het eigenlijk misplaatst was. Maar dat is natuurlijk geen excuus.

3 likes

Hahaha ja moet er niet aan denken om er 25 kilo uit te persen :flushed: :stuck_out_tongue:

1 like

Baby met een BMI van 100 :joy:

8 likes

Hahaha dat had Serena van Beautylab toch ook, dat kind woog 2399 kilo ofzo :joy:

7 likes

Omg jaaa ik zat mijn hersens al te kraken hierover, ik wist dat ik eerder zoiets op het forum had gezien :joy:

4 likes

Gecondoleerd, Grace :sweat_smile:

9 likes

Je wilde het liefst in rook opgaan?

25 likes

Raar gezelschap, ik zou echt gieren van het lachen.

24 likes

Herkenbaar dit Hahaha. Wij gingen met familie na de crematie samen eten en ik riep dat ik wel een lekkere ovenschotel zou maken… ahum

6 likes

Gisterenavond las ik je post nog een keer en daarna las ik hem voor aan mijn vriend en we hebben samen nog hard moeten lachen. En trouwens ook nog om de reacties van @Timeless en @Flerken. Voor jou op dat moment iets minder leuk maar wel memorabel!

4 likes

lijkt me wel een leuke combi, ook energiezuinig!

1 like

Ik had er vandaag eentje. In mijn werk is het best gebruikelijk dat wildvreemden je groeten. Dus er stonden mensen voor de deur van mijn werk te praten en ik kom naar buiten op het moment dat 1 van die mensen mij aankijkt en ‘Hallo’ zegt.
Dus ik heel enthousiast: ‘Hoi!’
Vervolgens kijken ze me bevreemd aan, zeggen niets en praten dan verder.
:sweat_smile:

4 likes

Ik fietse van de week naar mijn werk over een weg die alleen voor fietsers en bestemmingsverkeer bedoeld is (met zo’n paaltje wat in de grond zak op het einde). Daar rijdt dus ook de bus. Nu zat ik helemaal lekker in de mijn muziek, lekker weertje alles. Kom ik de buurtbus tegen en die zwaait. Dus tikkie verbaasd zwaai ik terug. Word ik daarna ingehaald door nog een buurtbus… daar zwaaide die beste man dus naar :joy:

25 likes