Ik had laatst weer weer een moment met een vriend van mijn vriend. Ik heb al een geschiedenis met hem dat ik al meerdere keren onbewust en ook ongewild dingen zeg die gewoon fucking keihard aankomen. En dit moment was dus niet veel beter. Toen het nog zomer was en ontzettend heet, bleef hij 8 dagen ongeveer bij ons logeren en alles. En we hadden een avond waar we met zn allen wat gingen drinken en we aangeschoten waren. Omdat het zo warm was had hij zijn shirt uit gedaan. Deze jongen heeft best wel veel overgewicht, en begon toen omdat hij dronken was soort van met zijn manboobs te spelen en te schudden op de beat van de muziek (ja i know )
Maar goed we waren allemaal aan het lachen, en de sfeer was goed. Totdat ik met mijn dronken hoofd dacht een compliment te geven⊠Ik kijk naar zijn manboobs en zegâŠWowâŠjij hebt echt mooie borsten eigenlijk. Veel beter dan ik man. Ik ben jaloers. En op dat moment meende ik het oprecht Ze waren super perky met betere tepels en alles. Maar uiteraard zeg je dit gewoon niet. En pas toen het uit mijn mond kwam dacht ikâŠohh nee âŠoh mijn god nee wtf zeg ik nou weer??? Hij zei ook zo:â En ik voel me ongemakkelijk nuâ. En ik probeerde het weer goed te lullen alsof het een compliment was (hoe ik het ook bedoelde, maar come the fuck on gewoon
wat dacht ik echt weer?) Ik heb dit ook echt alleen maar met hemâŠWAAROM?
Er was ook eventjes zon awkward stilte daarna en uiteindelijke konden we er allemaal wel om lachen maar heb me echt weer als een malle lopen verontschuldigen en het goed geprobeerd te maken, en ik cringe nog steeds als ik eraan denk.