Haha wat is deze
Ik vind dat een beetje deze maar dan in een smiley
Zo dat laatste vooral. Wat een kut actie. En dat ook nog verdedigen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Ik heb zelf jarenlang klantenservice werk gedaan en dus ook heeeel erg vaak met boze klanten gedeald en geloof me; excuses van een klant na een uitbarsting (of deze nou terecht boos was of niet) maakte echt heel veel goed.
Ja, #metoo
Ik had laatst weer weer een moment met een vriend van mijn vriend. Ik heb al een geschiedenis met hem dat ik al meerdere keren onbewust en ook ongewild dingen zeg die gewoon fucking keihard aankomen. En dit moment was dus niet veel beter. Toen het nog zomer was en ontzettend heet, bleef hij 8 dagen ongeveer bij ons logeren en alles. En we hadden een avond waar we met zn allen wat gingen drinken en we aangeschoten waren. Omdat het zo warm was had hij zijn shirt uit gedaan. Deze jongen heeft best wel veel overgewicht, en begon toen omdat hij dronken was soort van met zijn manboobs te spelen en te schudden op de beat van de muziek (ja i know )
Maar goed we waren allemaal aan het lachen, en de sfeer was goed. Totdat ik met mijn dronken hoofd dacht een compliment te geven⊠Ik kijk naar zijn manboobs en zegâŠWowâŠjij hebt echt mooie borsten eigenlijk. Veel beter dan ik man. Ik ben jaloers. En op dat moment meende ik het oprecht Ze waren super perky met betere tepels en alles. Maar uiteraard zeg je dit gewoon niet. En pas toen het uit mijn mond kwam dacht ikâŠohh nee âŠoh mijn god nee wtf zeg ik nou weer??? Hij zei ook zo:â En ik voel me ongemakkelijk nuâ. En ik probeerde het weer goed te lullen alsof het een compliment was (hoe ik het ook bedoelde, maar come the fuck on gewoon
wat dacht ik echt weer?) Ik heb dit ook echt alleen maar met hemâŠWAAROM?
Er was ook eventjes zon awkward stilte daarna en uiteindelijke konden we er allemaal wel om lachen maar heb me echt weer als een malle lopen verontschuldigen en het goed geprobeerd te maken, en ik cringe nog steeds als ik eraan denk.
Ik vond het altijd zo stom als klanten zeiden âja ik ben niet boos op jou voor MAARâ en dan kwam alsnog een hele rant. Als je niet boos op mij bent, doe dan ook gewoon normaal en heb ff respect.
Hoe vaak ik wel niet verrot gescholden ben door mensen haha. Laatst was er nog iemand die me gewoon een kankermongool noemde. En dan nog verwachten dat ik je normaal ga helpen. Ik ben dan ook veel meer bereidwillig om de mensen te helpen die vriendelijk blijven dan bitchy mensen haha. Ik probeer zelf daarom ook echt wel netjes te blijven tegen customer service mensen omdat ik weet hoe kut het is.
(Heb alleen wel het idee helaas dat ik door die vriendelijkheid vaker genaaid wordt door scummy salesmen de laatste tijd )
Liep je op het dak en was het een peuter?
Hahahahaha was het maar zo dan had ik er nog om kunnen lachen
Ik werk al drie jaar met veel plezier in de klantenservice maar er zijn echt gesprekken die ik nooit meer ga vergeten. Heb ook een keer gehuild en dat weet letterlijk iedereen en die klant heeft ook een aantekening. @Baron vergis je er niet in hoorâŠ
Dit is de voornaamste reden waarom ik ontslag heb genomen bij mijn vorige baan en een totaal andere branche in ben gegaan. Ik heb te vaak heel veel moeite en tijd gestoken/besteed aan patienten, om erna met de grond gelijk gemaakt te worden. Als eerste aanspeek punt ben je een makkelijke pispaal, en we hadden zowat dagelijks te maken met agressie. Mensen vergeten gewoon ECHT dat jij daar ook staat als mens met gevoelens. Zoân incident kan echt je dag vergallen.
Bij sommige mensen heb je gewoon dit soort ongemakkelijke situaties. En dat je dan ook nog gaat uitleggen wat je eigenlijk bedoelde. Ow ik vind dit altijd zo gĂȘnant. Meestal ga ik die mensen uit de weg haha
Verbale agressie is net zo goed agressie. Ik ben laatst ook helemaal de grond in geboord met woorden die ik hier niet hard op ga herhalen en dat raakt je echt wel.
Iedereen is anders, maar ik heb in precies de situatie gezeten als die vrouw die jij aan de lijn had (mensen die mega boos worden en dan blijkt dat ze een ander ziekenhuis moeten hebben) en ik vond dat altijd heel heftig, als mensen zo boos werden. Lag er misschien niet wakker van, maar ik ging dan echt met een naar gevoel naar huis.
Nou, precies dit.
Ik heb ook lang in winkels gewerkt en het is zo kut als klanten je vervelend behandelen, ik kon daar ook echt nog dagen mee zitten.
Jo customer service kan heel klote zijn.
Ik was nieuw bij het vorige bedrijf waar ik werkte en ik moest met een lab bellen over bepaalde formules van producten die wij bij hun bestelden (sry beetje vaag). Nou en ik werd me met de grond gelijk gemaakt door de baas(!) van dat lab. Blijkbaar had mijn baas ooit iets bij hun geflikt en daardoor wilde hij mij eigenlijk niet helpen/info verstrekken. Dat was zo een ongemakkelijk kutgesprek, ik de hele tijd sorry zeggen (nu denk ik, why??? ik had niks gedaan) en ja, ik weet niet meer wat de conclusie was maar toen ik ophing, zei een collega, die in een andere ruimte zat notabene: wow, wat was dat voor een gesprek??!
Ik wilde daarna eigenlijk geen baan meer waarvoor je veel moet bellenâŠwerk ik weer in customer service haha. Maar nu verlof gelukkig
Ja ik heb ook wel eens gehuild om een berichtje dat ik terugkreeg van iemand
Dit doet me denken aan een ongemakkelijk moment dat ik een tijdje geleden had. Ik bestel namelijk nogal vaak bij dezelfde cafetaria (elke week). Eerst vond ik het wat ongemakkelijk om zo vaak (hetzelfde) eten te bestellen op dezelfde plek maar het zijn vaak toch verschillende bezorgers dus ja wie gaat dat onthouden. Maar vond het toch wat gĂȘnant worden toen een van die bezorgers een keer langs mân huis reed en vrolijk zwaaide, terwijl ik niks besteld had.
Fast forward naar een jaartje later, ik inmiddels verhuisd binnen diezelfde stad en dacht, ik bestel daar weer eens. Dus ik doe open, staat daar die jongen weer, en hij roept heel verbaasd hé ben jij verhuisd, je woonde toch eerst daar? Dus ik zo haha wow dat je dat hebt onthouden! Zegt ie: ja maar jij bent ook een van de weinigen die heel vriendelijk altijd dag zegt, dus dat onthoud je wel
Is me altijd bijgebleven dat vriendelijk bejegend worden kennelijk een unicum is voor bezorgers. Ik bedoel, zij brengen jou je eten in weer en wind, dat is toch om heel blij van te worden??