Ongemakkelijke momenten #2

Aah ik vind eigenlijk beide keren dat je juist heel spontaan gereageerd hebt op de situatie (en eigenlijk ook het meest voor de hand liggend hoor)! Ben overigens nu wel benieuwd naar welke geurkaars het was.

21 likes

Ik vind ook dat je beide keren lekker enthousiast hebt gereageerd en je die geurkaars lekker mag houden.

En als ik je collega was had ik jou de volgende dag alsnog een supergrote verjaardagskaart gegeven! :partying_face:

17 likes

Eens met hierboven. Vind het vooral wat sneu/lullig van de ander en jouw enthousiasme juist heel leuk!

Die laatste doet me denken aan toen ik een poos halve dagen werkte vanwege een burn-out. Daarvoor was ik een paar weken thuis geweest. Hoeveel kaartjes (soms met cadeau) ik in die tijd wel niet heb ondertekend voor collega’s met een gebroken arm, ooglidoperatie, dode hond of iets in die richting terwijl ik zelf nooit een kaartje o.i.d. heb gekregen dat jaar. Volgens mij was ik de enige die het wat ongemakkelijk vond, want er is dus nooit een kaartje mijn kant uit gekomen.

Edit: Ik vind het vooral ook ongemakkelijk omdat kennelijk nog steeds fysieke ongemakken wel erg zijn en mentale ongemakken vaak over het hoofd worden gezien. Hoop dat dat snel (verder) verandert. Maar ja, eerlijk is eerlijk een kaartje had mij wel goed gedaan.

26 likes

Dit doet mij denken aan die keer dat een collega jarig was en ik dat dus niet wist. Ik moet haar iets werkgerelateerd geven in een envelop en ik zag haar lopen in de gang, dus ik zei wacht even ik heb iets voor je. Dus ik pakte die envelop uit het kantoor en gaf die aan haar, zij ook helemaal enthousiast reageren van wat leuk, bedankt!! Ik voelde me zoo ongemakkelijk en kut dat zij dacht dat ik een cadeau voor haar had en ik dus niet wist dat ze jarig was

27 likes

Het waren waxineluchtjes met kaneelgeur, het merk weet ik niet meer. :sweat_smile:

@Soy.peor @LunaLovegood Ja ik vond het ook raar, maar goed ik ben nu wel een lekker geurkaarsje rijker haha.

6 likes

Maar welke kaars was het nou

6 likes

Doet me denken aan een kerstfeestje van werk waar ik en mijn (stuk oudere mannelijke) manager tegenover elkaar aan het dansen waren en toen kwam ā€˜How many licks’ van Lil Kim :smiling_face_with_tear:

22 likes

Gisteren in de boekenwinkel. Er lagen kinderboeken voor de kinderboekenweek en ik zag een mooi prentenboek. Dus ik blader er door heen (showmodel) en zeg tegen de verkoopster; Mag ik daar ook wel een van mee? (Ik was andere spulletjes aan het afrekenen). Waarop ik die verkoopster vertwijfeld zie kijken en ze zegt vervolgens: ā€˜Die zijn niet gratis volgens mij maar ik overleg even met mijn collega’. Maar ik wilde dat boek gewoon betalen, ik bedoelde het alszijnde dat ze er eentje voor me zou pakkenšŸ˜…

23 likes

Heb je 'm uiteindelijk ook gratis meegekregen of moest je toch gewoon betalen haha?

4 likes

Haha nee, ik heb 'm gewoon betaald. Gaf ze me een kinderboekenweek geschenk en zei ze: ā€˜Ja, deze mag ik u wel gratis meegeven, is ook leuk’

13 likes

Agreed! Ik snap dat ze even verbaasd keek (ondat het haar intentie niet was), maar ik had het er lekker bij gelaten en gezegd dat je ervan moest genietenšŸ˜‚

8 likes

Ik was van de week bij mn 90+ tikkie ouderwetse oma en ze had GTST op staan. Zaten we ineens samen naar een soort van vanilla lesbische seksscene te kijken :sob:

24 likes

Omg of met een date. Dat vind ik echt nog erger. Als ik met mijn vader is negeren we het gewoon allebei dood maar als je met een date een film kijkt en zoiets gebeurt en diegene raakt je even aan :sparkles: dan wil ik echt verdwijnen

Lekker offtopic maar wel een ongemakkelijk moment

10 likes

Hahaha ik dacht nu komt er iets met dat je vader zei ā€˜het is gebeurd, dit deed ik met je moeder bovenaan de trap en daarom is ze dood, ik kan het je nu eindelijk vertellen’ :sweat_smile:

42 likes

Ooh dit doet me denken aan die x dat ik met een vriendin een serie zat te kijken. En haar (nogal christelijke vader) kwam even kijken wat we aan t doen waren. Dus hij stond zo naar de tv te kijken. En precies op dat moment kwam een stukje waar 2 jongens ruzie hadden en 1tje dingen riep van " Ik ga je zus neuken en dr helemaal volspuiten en blabla"
En wij hielden onze adem in. En toen dat afgelopen was liep die vader echt zo weg van ā€œNou nouā€

33 likes

Mijn opa zapte steevast weg of spoelde door als hij samen met (klein)kinderen een serie/film keek waar ook maar in werd gezoend. Mijn moeder en ik vonden dat altijd heel grappig.

9 likes

Haha ja mijn oma deed hetzelfde toen ik een keer mtv zat te kijken. Dat ik diezelfde clip al 300 keer gezien had maakte niet uit.

3 likes

Omg flashbacks naar die keer dat ik met m’n vriendje van toen ik 16 was en ongemakkelijke schoonvader tv keek en oh oh cherso opkwam en toen die scĆØne kwam dat Barbie en sterretje seks hadden in de douche!! Dat ketsgeluid leek echt forever aan te houden maar het ergste was dat we er alledrie niks van zeiden en strak naar de tv bleven kijken omg de horror

43 likes

Ik liet vrijdag een mail zien aan mijn collega in mijn persoonlijke mail omdat er wat in het onderwerp stond wat hij niet zag (mail van de personeelsvereniging) en precies toen ik hem die mail aanwees zag ik dat de mail precies er boven van easytoys af kwam en hoop ik heel hard dat hij die niet gezien heeft :grimacing:

9 likes

Toen ik een jaar of 11/12 was ging ik met een vriendin tijdschriften kopen. Dit deden we in de winkel waar haar moeder werkte dus iedereen kende mijn vriendin ook. Vriendin was toen fan van Maud van Idols en Maud stond toen in de Break Out! En toen kreeg ze dus bijna de Break Out!* Niet mee :laughing:. De verkoopster zei iets van ā€œJa sommige pagina’s maar overslaanā€ :smiling_face_with_tear:

4 likes