Ongemakkelijke momenten

Ik zou mijn shotje aan haar gegeven hebben en dan weglopen. Boy byeeeee

6 likes

Ja maar ik had het dus pas door toen ik het al op had. Wij zijn toen beide opgestaan en weggelopen. Echt naar en totaal niet grappig.

2 likes

Even terug naar deze. De kast met beddengoed etc staat dus ook in haar kamer, en toen ze vorige week s’nachts rond 00:30 aan het bellen was moest ik even in haar kamer. Natuurlijk klopt ik, verder niks aan de hand. Moeder zelfs blij dat ze me zag… Maar wat ze niet doorhad is dat er een (ik denk vibrator/dildo?) onder haar deken te voorschijn kwam en :cry::cry: Ik ben heel snel maar uit de kamer gegaan maar shit, dit wil ik gewoon niet zien man gatverdamme

19 likes

De horror!

1 like

Dit!

2 likes

Ik heb zelf een scooter maar ik rij ook regelmatig in een auto. Zo ook vandaag, ik zat te denken of ik maandag met de scooter of met de auto naar m’n werk ga. Ik zat zo met de scooter in m’n hoofd, dat ik gewoon een fietspad op rij met de auto dus. Het duurde wel een paar meters voordat ik het door had. Er stond een stel op het voetpad ernaast en die stonden me raar aan te kijken (logisch) Toen ik doorhad wat ik had gedaan, moest ik keihard lachen, echt mond open en alles. Vervolgens vroeg ik me hardop af wat ik in godsnaam aan het doen was, daarna moest ik weer heel hard lachen. Dus dat stel zag me eerst lachen, praten tegen niemand en vervolgens weer lachen. Ik was een beetje in paniek dus trok fucking snel op. Ik leek net een totale psycho die het expres doet om mensen bang te maken ofzo.

241 likes

Omg ik ga m’n kinderen dit niet aan doen hahaha

2 likes

OMG! Hoe reageerde zij zelf?

Hahahah oohhh wat erg! Hahahaha. Dat zijn dingen die je echt niet vergeet gewoon :joy:

Gisteren was ik in een boekhandel samen met m’n vriend. Er was een boek dat we wilden inzien maar die was steeds bezet. Op een gegeven moment zegt m’n vriend hee Ludo kom het boek is vrij. Dus ik loop naar de plek waar dat boek lag en ga naast m’n vriend staan om mee te kijken in dat boek. Hoor ik opeens een vrouwen stem ongemakkelijk zeggen: ja je mag best meekijken hoor… Stond ik dus helemaal niet naast m’n vriend, maar keek ik mee over de schouder van een vreemde. En ik stond natuurlijk vet dichtbij helemaal tegen haar aan haha.

132 likes

Hahahha ja dit heb ik ook een keer meegemaakt, gingen we leuk oude dia’s kijken die mijn schoonvader helemaal zelf had gedigitaliseerd. Leuk foto’s van een dagje strand met het gezin, maar pa achter de camera had toch vooral een aantal close ups van de topless borsten van zijn vrouw gemaakt. O ja, de ouders van mijn vriend zijn al jaren uit elkaar dus mijn schoonmoeder was niet bij de tieten dia-show maar de vriendin van mijn schoonvader wel.

98 likes

Hahaha ik ga echt stuk :rofl:

1 like

Haha das echt cute

1 like

Hahahaha sterkte de rest van de avond!

1 like

fout topic :blush: en dan heb ik nog geen eens alcohol op.

1 like

Ik was pasgeleden op een verjaardag en ik zag iemand daar een gehaktballetje eten, dus ik wilde er ook 1 gaan halen. Ik rondkijken… zie ik op de salontafel een groot bord met nog 2 ballen liggen, dus ik loop erheen en pak zo’n balletje en steek het in mijn mond. Zegt iemand daar “Op de eettafel is nog meer.” Dus ik zo “ok bedankt” en loop terug naar mijn groepje waar ik mee stond te praten. Kom ik aanlopen en kijken ze me allemaal vreemd aan. Bleek dus dat het een soort buffet was en ik dat balletje van iemands bord af had gegeten. :sweat_smile: Uiteraard was het ook de eerste keer dat ik daar was.

184 likes

ik had met mijn moeder in Gent afgesproken om te winkelen en zij had dus de wagen dicht bij het centrum geparkeerd. We parkeren al jaren in datzelfde straatje.
Toen we eindelijk gedaan hadden, stapte ik alvast naar de wagen. Mijn moeder stapt te traag en ik ben veel te ongeduldig. Bon, ik doe onze boodschappen in de koffer van de auto en neem plaats achter het stuur. 10 minuten later belt mijn moeder en vraagt waar ik ben.
“Euuhh in de auto?”
“Ja ik ook en ik zie u niet”

Bleek dus dat mijn moeder niet in dat straatje had geparkeerd en ik dus in de auto van iemand anders zat. Die persoon had dezelfde auto als mama.

71 likes

Maar daar zat ook iemand in dan? En die zei 10 minuten niks? Waarom was die auto open?

14 likes

hahahhaa o oei dat maakt het nog net iets genanter

TOP

2 likes

Omg wacht wat gebeurt hier

Ben jij nou diegene waar die andere forummer destijds over postte??

3 likes