Ongemakkelijke momenten

Door jouw verhaal moet ik ook denken aan dat ik een keertje bij mn vriendje bleef slapen toen ik 15 was. Helaas was ik ongesteld dus had ik een vet lelijke oude onderbroek aangedaan, en die vervolgens vergeten in de badkamer. Zijn oudere broer had hem toen een smsje gestuurd met: ehmm Jetlag heeft dr ondergoed laten liggen. Zoooo kut was dat, vooral omdat het echt m’n lelijkste ooit was.

8 likes

Ik riep “Hallo” toen een klant wegliep en “Dankjewel hè” zei :woman_shrugging:

Dacht echt whyy

29 likes

Omg. De keren dat ik mijn gebruikte tampon in de douche vergat en zowel mijn vriend als mijn moeders vriend traumatiseerde :sob:

10 likes

Rude! (Van hem dan) Je had ook niks kunnen aanbieden.

Mijn tampon die werd gevonden door de vriend van mijn moeder :stuck_out_tongue:.

4 likes

Hahaha @Coco en @HotMomma leuke reactie :joy:

71 likes

Hahahahaha dit onder elkaar haha

3 likes

Hahhahahahahahahaha life

1 like

Ik ben wel eens speciaal naar een andere supermarkt gefietst omdat ik bepaalde personen niet wilde tegenkomen en ik de kans groot achtte dat ze er misschien ook waren op dat tijdstip. Ik zou het ook echt niet erg vinden als er in de supermarkt een verbod kwam om met andere klanten te praten. :rofl:

8 likes

Hahaha lollll

Een beetje zo’n dobbelsteen die ze op basisscholen gebruiken. Groen = ik ben ok, oranje = ik heb hulp nodig, rood = laat me met rust

(doe mij maar een met zes rode vakken)

12 likes

Nu al het beste idee van Nederland :+1:. Ik heb een keer krampachtig iemand in de supermarkt vermeden, hij had mij nog niet gezien. Ik probeerde elke keer in een andere gang te zijn. Ik wachtte totdat hij eens eeeindelijk naar de kassa ging. Dat duurde me te lang, dus ik dacht nou vooruit dan maar. Snel maar de kassa. Staat hij ineens achter me godsamme. HOI!! WAT TOEVALLIG!! HOE IS HET? Ik heb maar gezegd dat ik verschrikkelijke haast had. Doei he :ghost:. Wat me nog erger lijkt als je in zo’n klein gehucht woont waar maar 1 supermarkt is en alle mensen van het dorp daar boodschappen doen. Een vriendin van mij is verhuisd naar zo’n klein dorp waar haar vriend vandaag komt en die komt dus standaard minimaal 10 bekenden tegen. :face_vomiting: Nachtmerrie.

9 likes

In sommige Sephora’s hebben ze toch een rood en een zwart winkelmandje. Rood = ik wil aangesproken worden (door personeel) en heb hulp nodig, zwart = leave me the fuck alone. (Of andersom) Zouden ze bij de appie ook moeten doen, maar dan geldt het ook voor alle klanten.

29 likes

Oooh dit zou ik zo graag willen. Lijkt me heerlijk.

Was trouwens een tijdje geleden in een Sephora in Frankrijk en daar lieten ze je echt niet met rust, kwam constant iemand bij je of ze konden helpen. Voel me dan altijd zo bekeken, alsof ik van alles in mijn zakken aan het steken was ofzo. Daar kenden ze de zwarte mandjes dus nog niet.

1 like

Ze hadden hier in de AH met valentijn naast de gewone blauwe mandjes ook roze mandjes. Zo kon je laten zien dat je single was en konden andere singles je aanspreken.
Wat een horror :face_vomiting:

41 likes

Oh jeetje ja inderdaad. Sommige mensen willen niet snappen dat ik in de supermarkt ben om snel boodschappen te doen en niet om sociaal te zijn en bij te praten.
Ik was blijkbaar vorige week tegelijkertijd in de supermarkt als een vriendin van mijn vriend. Ik heb alleen niks tegen haar gezegd. Sterker nog. Ik heb dr helemaal nooit gezien. Appt ze naar mijn vriend of er iets met mij is, want ik negeer haar :roll_eyes: .
Spreek me dan aan mens. Of nou ja. Liever niet. Maar jemig wat een onzin. Ik moest alleen even snel brood en appels halen :expressionless: .

11 likes

Ulg ik zie me zelf dan zo onwetend zon roze mandje pakken van Oeeeh leuke kleur. En dat zon engerd me dan aanspreekt.

62 likes

Hahaha ja of puur in de haast snel snel een mandje mee nemen :rofl:
Blij dat mijn ah dat soort dingen niet had.

1 like

In parijs ook. Voelde mij enorm bekeken en in de gaten gehouden. Ben ook zowel direct weer weggegaan.

Ik zou graag camouflagemandjes willen zien dat iedereen je met rust laat en dat je alleen mag afrekenen bij de zelfscankassa. :relaxed:

13 likes