Ongemakkelijke momenten

Weet niet of het online is gezet, ik help soms alleen wat mee bij bij Feyenoord :basketball:

Haha, de dag is nog jong :smirk:

Ah oke. Nee hij speelt niet in en ook niet tegen Nederland maar ben wel benieuwd nu naar dat beeld :stuck_out_tongue:.

1 like

Zei hij ook precies ‘morning baby’?

Dacht dat het een grapje was van @Quinn om @Jumpsuit beetje ongemakkelijk lid te laten voelen.

1 like

Haha ja dat dacht ik ook ff want als die persoon dat ook precies zei is dat wel mega toevallig. Al worden er in zijn team wel vaker ongemakkelijke of grappige dingen voor de grap in de camera gezegd. Alleen is dat niks voor hem is ie te correct voor of te schijterig misschien haha.

2 likes

@ellegirltalk
Ja, hij zei dit letterlijk bij het voorbijlopen
Alleen geloof ik niet dat hij er zich daarna ongemakkelijk over heeft gevoeld, is een amerikaan die overal baby achter roept

3 likes

Dat is dan maar ook zijn excuus, het is omdat ie Amerikaans is. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was vergeten de kolfruimte op slot te doen. Helaas wordt de ruimte ook wel eens gebruikt als iemand ongestoord een privé telefoontje wilt plegen. Mijn arme collega is nu echt getraumatiseerd :grimacing:

4 likes

Door het zien van iemand die kolft? Dan heeft je collega wel een heel zwak gestel als hij/zij daardoor al getraumatiseerd raakt

40 likes

Het was ook niet serieus bedoeld.

7 likes

Ik had net bijna oog in oog gestaan (ok
gezeten) met iemand buiten het toilet

Zat te plassen en terwijl ik naar het slot kijk zie ik het slot van ‘bezet’ naar ‘vrij’ draaien en hoor ik een kind ‘Sanne
Sanne??’. Meid ik ben Sanne niet en wie de fuck leert kinderen om een slot aan de buitenkant open te maken haha
Dus heb zo snel ik kon de deurgreep vastgepakt en heb de deur weer op slot gedraaid pff

36 likes

Met je duim kan je dat doen. Deed ik ook altijdđŸ˜¶

2 likes

Ik had net een ongemakkelijk moment in de supermarkt (okĂ©, 2 eigenlijk). Ik stond bij de servicebalie, hoor ik ineens: ‘Hee, LYR.’
Was het een collega. Dus ik kijk hem heel awkward aan, zo van: Ik ken jou niet en deed daarna een stapje verder naar voren. :sweat_smile: Om vervolgens mijn portemonnee open te trekken, muntgeld rond te strooien en mijn hoofd stoten aan een klaphekje bij het oprapen.

37 likes

Hahahahaha hardop lachen. Herkende je hem niet?

Jawel. Maar hij stond echt heel vlak achter me en ik was half in paniek, want sleutels kwijt (dacht ik). :sweat_smile:

Heel fijn altijd als er onverwacht een reclame kei hard met geluid begint te spelen in een volledig stille treincoupé (die hamster van de Albert Heijn nog wel :weary:)

Hele coupé weet nu wel dat het weer hamsterweken zijn bij de Albert Heijn!

16 likes

Hahaha ik denk dat veel mensen in eerste instantie dachten “gvd rot op met je geluid”, maar daarna hoorden ze die hamster en dachten ze “hey thanks, ff kijken wat er 2e gratis is!”

27 likes

Aangezien ik al even op zoek ben naar een baan en het nog niet echt op wilt schieten wilde ik mij inschrijven bij wat uitzendbureau’s. Ik dacht dus dat je daar dan heen gaat en ze dan met jou in gesprek gaan van hey wat wil je en wat kunnen wij jou bieden; nou dat is dus niet het geval

Had op internet wat uitzendbureau’s gevonden en ging vanmorgen vanuit mijn boerendorpje dus helemaal naar de stad. Een zo’n bureau was in een kantoorpand, nou prima, ik dus aanbellen van hoi ik kom voor uitzendbureau x. Jahoor kom verder. Dus ik zoek in dat pand dat uitzendbureau, zitten er 5 mensen in een klein hokje. Klop ik op die deur, al die hoofden mijn kant op. Ik zo uh ja ik wil mij graag bij jullie inschrijven kan dat?
Zeggen ze dit is het kantoor dat gebeurt alleen online en we zitten nu in een vergadering :sob: Nou echt voelde mij zo ongemakkelijk. Dat ik dus gewoon voor jan lul daar was en dan ook nog eens een vergadering stoorde

127 likes

Hahaha