Mijn vriend is cv monteur en hij zegt dat cv onderhoud ongeveer een uurtje duurt. Ligt ook aan de cv ketel die je hebt. Ik zou wel drinken aanbieden, uit beleefdheid. Kans bestaat dat hij afslaat aangezien monteurs vaak in redelijk korte tijd bij veel mensen thuis komen. Als ze dan bij iedereen koffie drinken, stuiteren ze de hele dag
Omg over voicemails gesproken . Ik had er vroeger eentje (toen ik 12 was ofzo) waar ik gewoon bijna een kwartier lang mijn beste don Corleone en piet Paulusma imitaties uit de kast haalde omdat ik dat grappig vond. Als mijn moeder wat wou inspreken op mijn voicemail moest ze gewoon eerst 10 minuten lang :âHallo ik ben Don Corleone, the Godfather muahahaâ en âHet wordt vandaag bewolkt met een beetje zon oantmoarn!!!â , aanhoren voordat ze dat kon doen. Een keer had ik allemaal voicemails van mijn ouders waar ik ze tegen elkaar hoorde zeggen:âWaarom doet ze dit? Ze lijkt wel niet goed wijs. Dit moet echt weg hoorâ. En toen na een hele intervention met mijn ouders heb ik het er gedwongen af moeten halen van mijn moeder
Hahahaha ik zit te hikken in bed
Een paar weken geleden werd mijn keuken vervangen, terwijl ik zelf in bed lag met griep en een keelontsteking. Had niet eens stem dus kon ze nog niet verstaanbaar iets zeggen. Ik was al blij dat ik mezelf in leven kon houden, maar ik vond het echt verschrikkelijk dat ik ze geen koffie kon aanbieden. Gelukkig hadden ze zelf een koffie apparaat bij zich, maar ik voelde me zo schuldig, vind het idd ook normaal om iets aan te bieden
Toen ik aan het verhuizen was en er echt nog geen doos binnenstond kwam de ziggomonteur. Ik bood hem idd een kopje koffie aan. Maar ik had behalve koffie+apparaat niks in huis. En hij werd toen echt zichtbaar geirriteerd omdat ik geen suiker/zoetjes/melk/lepel had. Zo geĂŻrriteerd dat ik daar heel ongemakkelijk van werdâŚ
Ik heb de ikea-mannen ook een keerkoffie aangeboden en het toen gewaagd er ongezoete amandelmelk in te doen. Werd niet opgedronken. Oh well.
Haha ik heb ook altijd alleen ongezoete sojamelk, wordt niet gewaardeerd :â).
Ohhhh ik had laatst oatly whole milk gegeven in de koffie. En die man vond de koffie zo lekker dat hij er twee wou.
ja snap ik, fakking lekker romig en zoet
Een half leven geleden, toen ik 15 was, bleef ik bij mijn toenmalige vriendje slapen. Van zijn moeder mochten we niet bij elkaar op de kamer slapen, dus sliep ik in de kamer naast die van zijn zusje. In die tijd was de mode qua strings: the sletteriger the better. Neon-geel, knalroze, als er maar iets kleins boven je broek uit stak was het goed. Ik had dus een klein zwart kanten stringetje met rode randjes, echt veel te sexy voor een 15-jarige.
Maar goed, iedereen liep daar in dat huis een beetje in en uit zonder te kloppen. Dus toen ik âs avonds ging slapen, kleedde ik me snel in mijn slaapzak om in een normale onderbroek en pyjama. De volgende dag kleedde ik me weer aan en ging naar huis.
Fast forward naar twee weken later. Mijn âschoonmoederâ aan de lijn of ik niks kwijt was? En toen begon me iets te dagen. Wat bleek dus: ik had mijn 50 Shades of Grey string in die slaapzak laten liggen. Die later gevonden werd. Door het 10-jarige broertje van mijn vriend. Op fucking scoutingkamp.
Hahaha die drie laatste zinnen maken het stapje voor stapje een gradatie erger.
Ja SUPER awkward! Maar zij was sowieso gek. Zij moesten altijd met het hele gezin op zondag het huis poetsen omdat op maandag de poetsvrouw kwam en dan moest het wel netjes zijn. Had echt medelijden met die kinderen.
OMG bestaan zulke mensen echt? Hoe kun je zo zijn
Of bedoel je dat ze het moesten opruimen (bijv kleding van de grond rapen) zodat poets er goed bij kon. Dan vind ik het een ander verhaal.
Nee echt schrobben. Die vrouw wist letterlijk niet eens wat ze moest doen als ze op maandag kwam.
Met die laatste info zie ik die moeder nu voor me als juffrouw Bulstronk van Matilda:
Door jouw verhaal moet ik ook denken aan dat ik een keertje bij mn vriendje bleef slapen toen ik 15 was. Helaas was ik ongesteld dus had ik een vet lelijke oude onderbroek aangedaan, en die vervolgens vergeten in de badkamer. Zijn oudere broer had hem toen een smsje gestuurd met: ehmm Jetlag heeft dr ondergoed laten liggen. Zoooo kut was dat, vooral omdat het echt mân lelijkste ooit was.
Ik riep âHalloâ toen een klant wegliep en âDankjewel hèâ zei
Dacht echt whyy
Omg. De keren dat ik mijn gebruikte tampon in de douche vergat en zowel mijn vriend als mijn moeders vriend traumatiseerde
Rude! (Van hem dan) Je had ook niks kunnen aanbieden.
Mijn tampon die werd gevonden door de vriend van mijn moeder .