Ongemakkelijke momenten

Haha wow, ik woon zelf met een huisgenoot en vind het al erg risicovol als ik dit doe (snel in mijn blootje naar de wc in de nacht/na seks ofzo).
Heb ook eens gehad dat ik dacht alleen thuis te zijn dus naakt naar de wc ging en toen kwam mijn huisgenoot opeens thuis en bleef in die ruimte staan :’) Toen maar geroepen dat ik geen kleding aanhad en dat ik uit de wc zou komen :’)

3 likes

Toevallig een :basketball: ?
Van de week beelmateriaal moeten verwerken waarbij dit ook gebeurde

Oh man, ik was gisteren koffie aan het drinken met een collega toen een bekende van me/mijn grootste crush ever ineens het cafe waar we zaten binnenliep. Omdat we elkaar direct zagen zeiden we even hoi, en stelde m’n collega zich voor aan die jongen. Toen ie z’n naam zei, keek mijn collega suuuuper verwachtingsvol naar mij en zei hardop ‘‘Oooohhh dus jij bent [naam], ik had je me heel anders voorgesteld na al die verhalen’’, op een manier die het volledig duidelijk maakte dat ik hem allang in geuren en kleuren aan haar had beschreven. Kon wel door de grond zakken en heb 'm nog niets kunnen sturen :hot_face:

55 likes

Wow, dit is best lomp van je collega.

50 likes

Whaha serieus?! Ja een :basketball:! Was te grappig en ongemakkelijk geweest als hij dat was :rofl: maar het wordt niet geedit door iemand die Nederlands spreekt/schrijft. Staat het online?

Ja, ik vond het ook echt niet cool van haar, maar zelf ben ik ook wel eens schuldig geweest aan dit type opmerking maken voor er erg in te hebben dat het nogal een ongelukkig gekozen moment is, dus ik probeer dat maar even in mn achterhoofd te houden en er niet te veel over na te denken

Mooi van je dat je het zo kan relativeren! Ik zou echt (onredelijk) zuur zijn!

3 likes

Ik hoop eigenlijk vooral dat dit het zetje is dat die jongen nodig had om aan mij op te biechten wie hij allemaal over mijn bestaan en hoe tof ik ben heeft verteld, waarna wij nog lang en gelukkig samen zijn :joy: Helaas lijkt dat nog niet echt het geval te zijn haha

12 likes

Weet niet of het online is gezet, ik help soms alleen wat mee bij bij Feyenoord :basketball:

Haha, de dag is nog jong :smirk:

Ah oke. Nee hij speelt niet in en ook niet tegen Nederland maar ben wel benieuwd nu naar dat beeld :stuck_out_tongue:.

1 like

Zei hij ook precies ‘morning baby’?

Dacht dat het een grapje was van @Quinn om @Jumpsuit beetje ongemakkelijk lid te laten voelen.

1 like

Haha ja dat dacht ik ook ff want als die persoon dat ook precies zei is dat wel mega toevallig. Al worden er in zijn team wel vaker ongemakkelijke of grappige dingen voor de grap in de camera gezegd. Alleen is dat niks voor hem is ie te correct voor of te schijterig misschien haha.

2 likes

@ellegirltalk
Ja, hij zei dit letterlijk bij het voorbijlopen
Alleen geloof ik niet dat hij er zich daarna ongemakkelijk over heeft gevoeld, is een amerikaan die overal baby achter roept

3 likes

Dat is dan maar ook zijn excuus, het is omdat ie Amerikaans is. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was vergeten de kolfruimte op slot te doen. Helaas wordt de ruimte ook wel eens gebruikt als iemand ongestoord een privé telefoontje wilt plegen. Mijn arme collega is nu echt getraumatiseerd :grimacing:

4 likes

Door het zien van iemand die kolft? Dan heeft je collega wel een heel zwak gestel als hij/zij daardoor al getraumatiseerd raakt…

40 likes

Het was ook niet serieus bedoeld.

7 likes

Ik had net bijna oog in oog gestaan (ok…gezeten) met iemand buiten het toilet…

Zat te plassen en terwijl ik naar het slot kijk zie ik het slot van ‘bezet’ naar ‘vrij’ draaien en hoor ik een kind ‘Sanne…Sanne??’. Meid ik ben Sanne niet en wie de fuck leert kinderen om een slot aan de buitenkant open te maken haha
Dus heb zo snel ik kon de deurgreep vastgepakt en heb de deur weer op slot gedraaid pff

36 likes