Ongemakkelijke momenten

Met je duim kan je dat doen. Deed ik ook altijdđŸ˜¶

2 likes

Ik had net een ongemakkelijk moment in de supermarkt (okĂ©, 2 eigenlijk). Ik stond bij de servicebalie, hoor ik ineens: ‘Hee, LYR.’
Was het een collega. Dus ik kijk hem heel awkward aan, zo van: Ik ken jou niet en deed daarna een stapje verder naar voren. :sweat_smile: Om vervolgens mijn portemonnee open te trekken, muntgeld rond te strooien en mijn hoofd stoten aan een klaphekje bij het oprapen.

37 likes

Hahahahaha hardop lachen. Herkende je hem niet?

Jawel. Maar hij stond echt heel vlak achter me en ik was half in paniek, want sleutels kwijt (dacht ik). :sweat_smile:

Heel fijn altijd als er onverwacht een reclame kei hard met geluid begint te spelen in een volledig stille treincoupé (die hamster van de Albert Heijn nog wel :weary:)

Hele coupé weet nu wel dat het weer hamsterweken zijn bij de Albert Heijn!

16 likes

Hahaha ik denk dat veel mensen in eerste instantie dachten “gvd rot op met je geluid”, maar daarna hoorden ze die hamster en dachten ze “hey thanks, ff kijken wat er 2e gratis is!”

27 likes

Aangezien ik al even op zoek ben naar een baan en het nog niet echt op wilt schieten wilde ik mij inschrijven bij wat uitzendbureau’s. Ik dacht dus dat je daar dan heen gaat en ze dan met jou in gesprek gaan van hey wat wil je en wat kunnen wij jou bieden; nou dat is dus niet het geval

Had op internet wat uitzendbureau’s gevonden en ging vanmorgen vanuit mijn boerendorpje dus helemaal naar de stad. Een zo’n bureau was in een kantoorpand, nou prima, ik dus aanbellen van hoi ik kom voor uitzendbureau x. Jahoor kom verder. Dus ik zoek in dat pand dat uitzendbureau, zitten er 5 mensen in een klein hokje. Klop ik op die deur, al die hoofden mijn kant op. Ik zo uh ja ik wil mij graag bij jullie inschrijven kan dat?
Zeggen ze dit is het kantoor dat gebeurt alleen online en we zitten nu in een vergadering :sob: Nou echt voelde mij zo ongemakkelijk. Dat ik dus gewoon voor jan lul daar was en dan ook nog eens een vergadering stoorde

127 likes

Hahaha

Ahw sta je daar met je goede gedrag.

1 like

Pfff bouwvakkers vind ik altijd zo ongemakkelijk.

Vorig jaar kwam iemand de lekkage in ons plafond beoordelen en opnieuw verven, dus hij stond midden in de woonkamer met zn spuitbus en ik zat op de bank (wat moest ik anders) maar met mn laptop op schoot net te doen alsof ik werkte terwijl ik op Facebook zat. Op een gegeven moment moest hij even wachten tot het droog was dus hij zat op z’n trap mij maar gewoon aan te staren, ik heb 2 keer gevraagd of hij echt niks wilde drinken en hij bleef me maar aankijken. Werd er zó ongemakkelijk van. Een week later moest hij weer langskomen om het opnieuw te doen en toen heb ik gezorgd dat mijn vriend er was, ik kon die man echt niet meer aan.

25 likes

Ik heb een jaar lang bouwvakkers over de vloer gehad, maar het wend eigenlijk nooit. Ik kan er ook gewoon niet goed mee communiceren ofzo. Versta ze slecht en ze zijn zo direct met een aparte soort humor, ik probeer dan soms jolig mee te doen HIHAHO maar het gaat nooit soepeltjes
 En als er wat is en je spreekt ze erop aan dan gaan ze allemaal vol in de verdediging en voel ik me zo’n zeurderige moeke. Terwijl ze hun werk gewoon een keer goed moeten doen. Staan ze weer een uur te roken buiten of te ouwehoeren. (ergernissentopic had ook gekunt haha)

2 likes

Door opmerkingen over bullet journal en bj als afkorting daarvan in het Youtubers topic moet ik ineens terugdenken aan een moment op de middelbare school.

Ergens in de onderbouw gingen we voor tekenen/handvaardigheid naar een andere school toe voor een project. Een onderdeel daarvan was dat je met een leerling van die school moest praten en dan een portret van die ander moet maken, waaruit een beetje bleek wie die persoon was. Allemaal leuk en aardig, natuurlijk.

Behalve dat ik op een gegeven moment bedacht om een sigaret uit de mond van die persoon te tekenen. Toen vond ik het ineens grappig om daar een joint van te maken, dus wat schreef ik erop?

Blowjob.

Ik was jong en wist oprecht niet wat dit betekende. My god, alleen al als ik eraan terugdenk wil ik door de grond zakken.

105 likes

Hahaha ik zit hardop te lachen :joy:

1 like

Oh ik haaaat smalltalk haha. Ik ben er zo slecht ik ik eindig ook in zon giegelende geit die niks anders meer kan zeggen dan Ghihihihi jaaaaa :slightly_smiling_face:

21 likes

Oh ik voel je pijn. Mijn appartementencomplex krijgt nieuwe ramen en kozijnen, en binnenkort komen ze dan een hele dag met 4 man. Ik zie er nu al tegenop. Wat moet ik doen? waar moet ik gaan zitten? moet ik koekjes of wat lekkers voor ze kopen? Zo ongemakkelijk :disappointed_relieved:

2 likes

Had vanmorgen mijn dochter naar school gebracht. Toen ik van het plein naar de auto liep, werd ik gebeld. Dus al bellend wil ik het portier open trekken. Gaat 'ie niet open? Dus ik scheldend aan die handgreep rukken en ondertussen tegen een collega aan de telefoon ‘ja godverkut die klereklote auto altijd gezeik’.

Lang verhaal kort; het was mijn auto niet. Die stond een plekje verder :upside_down_face:

83 likes

hahhaa jij hebt wel een beetje een verstoorde relatie met je auto of niet

2 likes

JA DAT KLOTEDING :sob::laughing:

12 likes

Ik heb het even aan mijn man gevraagd zojuist. Hij zegt 'boeit me niks. Wordt pas ongemakkelijk als ik wegga en roep ‘bedankt voor de koffie’. Dan heeeel even wachten tot je de realisatie ziet ‘huh ik heb je geen koffie aangeboden?’

62 likes

Haha zo herkenbaar. Heb uit pure wanhoop ook op een vrijdag weleens gevraagd hoe iemand zijn weekend was geweest. Was ook wel ongemakkelijk.

9 likes