Ongemakkelijke momenten

Ow sorry sorry sorry, ik had je vraag gemist!
Ik keek nog even rond of ik een andere man zag die ik aan kon wijzen maar helaas haha. Toen maar gewoon gezegd: ‘oh sh*t echt sorry’ en haar reactie was alleen een pijnlijke ‘ja’. Awkwarddd

6 likes

Oh wat errag. Ja op zulke momenten wil je echt verdwijnen.

2 likes

Hahaha hoe dan?

Hij bukte iets naar beneden en ik wilde zijn schouder pakken ofzo?? Hahaha echt vreselijk, the cringe was real :joy:

1 like

Ik maakte me toch iets mee net.
Ik moet o.a. rekeningen controleren op mijn werk en bij een bepaalde rekening van een bepaalde leverancier moet ik iets speciaal controleren (sorry lekker vaag). Iig is dat nieuw en de interim teamleider legde het uit. En nu was er een bedrag, bijv 275€ waar je dan 39€ moest aftrekken. Ik ben sowieso slecht in hoofdrekenen dus ik pak de rekenmachine erbij en zei, grappig bedoeld: wow, mijn vader zou me echt in elkaar slaan als hij zag dat ik bij zo’n lullig rekensommetje een rekenmachine moet gebruiken.
En die teamleider zette grote ogen op en zei onzet: uw vader zou u in elkaar slaan???!

Sarcasm was too advanced for that dude

45 likes

Ik moest een keer een wedstrijd spelen tegen een team van een andere club waar ik niet lang daarvoor een keer bij mee had getraind omdat ik misschien van club wilde wisselen. Dus ik kende de meeste meiden uit dat team van gezicht. Nou ja prima, komt na de wedstrijd zo’n meisje uit dat team naar me toe van heyyyy hooooii lang niet gezien hoe gaat het met je? Dus ik dacht woow wat enthousiast, ik heb je 1x gezien op die training, maar ja wel aardig dus ik zeg ja alles goed hoe is het met jou etc. Zegt ze ja prima en hoe is het met die en die en ik heb je al zooo lang niet gezien op werk wanneer kom je weer? Dus ik zat echt zo van huhhh :scream: ik ken die hele persoon en dat hele restaurant waar ze het over heeft helemaal niet. Maar ja ik was zo akward omdat ze mij dus niet herkende maar dacht dat ik iemand anders was en ik niet durfde te zeggen dat ik die persoon helemaal niet was, maar haar gewoon herkende van die training. Dus ik zei zonder na te denken jaaa met die en die gaat het super goed en ik moet volgende week pas weer werken want ik had het heel druk. En toen voordat ze nog wat kon zeggen heb ik echt als een gek mn spullen gepakt en ben weggerend het was echt zo ongemakkelijk. Ik snap niet waarom ik niet gewoon zei ja je verwart me met iemand anders, maar er gewoon op in ging haha. En nu vraag ik me altijd af of zij zich ooit heeft gerealiseerd dat ik maar wat zei.

75 likes

Omg dit doet me denken aan toen ik een keer op het station op de trein. En toen kwam er ineens een man op me af die me een beetje boos aankeek en zei " Hey Mariska waarom was je niet op het werk?!"
En ik zo " Huh… ik ben Mariska helemaal niet".
Hij zij iets van " oh…" maar zijn gezicht zij “jaja”.
Hoop maar niet dat die Mariska in de problemen is gekomen.

47 likes

Hahaha ik moest hardop lachen om dit en dat van @anon69702710

1 like

Hahahaha en die van @wompie dat je maar deed alsof je de telefoon opnam hahahha ik lach zo hard

1 like

Hhaahha ik lach zo hard hahaha @Flamingo het is elke keer grappiger

1 like

Toen ik op school zat kon ik als ik een paar min eerder weg ging een trein eerder pakken.
Dus op een dag ging een Lerares even weg rond de tijd dat we eigenlijk uit waren.
Dus een vriendin en ik besloten weg te sneaken. Dus wij helemaal hyped wegrennen, maar we moesten door een klapdeur. Dus ik ren door de klapdeur… zo tegen die lerares aan.
Probeerde nog een aantal smoesjes uit maar lukte niet…

Diezelfde lerares ( ze gaf Nederlands) dacht dat ze psygiator was ofzo. Dus diezelfde vriendin en ik (waren altijd de sjaak) moesten een keer nablijven voor een gesprek ofzo. Maar blijkbaar zat een klasgenootje nog in dat lokaal. En zij had zich snel onder de tafel verstopt.
Dus toen die Lerares met haar preek kwam ging dat klasgenootje ons onder de tafel aaien.
Wij vet serieus haar vragen beantwoorden maar we moesten steeds lachen. Dus die lerares werd boos op ons omdat we het niet serieus namen.
Kwam dat klasgenootje ineens naast die lerares onder de tafel vandaan.

14 likes

‘‘Diezelfde lerares ( ze gaf Nederlands) dacht dat ze psygiator was ofzo. Dus diezelfde vriendin en ik (waren altijd de sjaak) moesten een keer nablijven voor een gesprek ofzo.’’

Leuk :stuck_out_tongue:

28 likes

Ik zat er op te wachten. Maar ze was inderdaad niet zo goed in dr vak :innocent:

4 likes

Hahaha wat erg. Die dikke ook echt kan niet hoor.

1 like

Ik heb vandaag een presentatie gehouden. Met m’n GULP OPEN :sob:

37 likes

Omgg dan voelde je zeker ook heel welkom.
Ik was eens op uitwisseling in Polen en die mensen gaven me juist vet veel eten. Maar ze snapte me niet toen ik zij dat ik vol zat.

3 likes

Ik moest echt hard lachen om sommige, vooral van @PangurBan en @quarterlife hahaha.

2 likes

En inderdaad die begrafenis van @anon69702710 :joy:

Ik had een Italiaans vriendje en z’n familie vond dat ik niet genoeg at en of ik geen kanker had want weinig eten associeerden ze met kanker.

Behalve mijn toenmalige vriend hadden ze allemaal overgewicht en waarommm

Edit: het allereerste wat zijn moeder tegen me zei was dat ik ongeschikt was om te baren. Omdat ik te smal was. Ik was 19 wtf zo ongemakkelijk

19 likes

Watttttt

1 like