Hahahaha en die van @wompie dat je maar deed alsof je de telefoon opnam hahahha ik lach zo hard
Toen ik op school zat kon ik als ik een paar min eerder weg ging een trein eerder pakken.
Dus op een dag ging een Lerares even weg rond de tijd dat we eigenlijk uit waren.
Dus een vriendin en ik besloten weg te sneaken. Dus wij helemaal hyped wegrennen, maar we moesten door een klapdeur. Dus ik ren door de klapdeur⊠zo tegen die lerares aan.
Probeerde nog een aantal smoesjes uit maar lukte nietâŠ
Diezelfde lerares ( ze gaf Nederlands) dacht dat ze psygiator was ofzo. Dus diezelfde vriendin en ik (waren altijd de sjaak) moesten een keer nablijven voor een gesprek ofzo. Maar blijkbaar zat een klasgenootje nog in dat lokaal. En zij had zich snel onder de tafel verstopt.
Dus toen die Lerares met haar preek kwam ging dat klasgenootje ons onder de tafel aaien.
Wij vet serieus haar vragen beantwoorden maar we moesten steeds lachen. Dus die lerares werd boos op ons omdat we het niet serieus namen.
Kwam dat klasgenootje ineens naast die lerares onder de tafel vandaan.
ââDiezelfde lerares ( ze gaf Nederlands) dacht dat ze psygiator was ofzo. Dus diezelfde vriendin en ik (waren altijd de sjaak) moesten een keer nablijven voor een gesprek ofzo.ââ
Leuk 
Ik zat er op te wachten. Maar ze was inderdaad niet zo goed in dr vak 
Hahaha wat erg. Die dikke ook echt kan niet hoor.
Ik heb vandaag een presentatie gehouden. Met mân GULP OPEN 
Omgg dan voelde je zeker ook heel welkom.
Ik was eens op uitwisseling in Polen en die mensen gaven me juist vet veel eten. Maar ze snapte me niet toen ik zij dat ik vol zat.
Ik had een Italiaans vriendje en zân familie vond dat ik niet genoeg at en of ik geen kanker had want weinig eten associeerden ze met kanker.
Behalve mijn toenmalige vriend hadden ze allemaal overgewicht en waarommm
Edit: het allereerste wat zijn moeder tegen me zei was dat ik ongeschikt was om te baren. Omdat ik te smal was. Ik was 19 wtf zo ongemakkelijk
Watttttt
Hahaha dit had ik ook, ik zei tegen een collegaatje toen ik chagrijnig was âja er staat al de hele tijd een facking rare vrouw naar binnen te staren word er gek van.â Toen zei mân collegaatje ook ja das mân moeder ze wacht tot ik klaar ben.
Aaargghhhh
Hahaha deze vind ik echt heel grappig vooral jouw suggestie om een klein staartje bij een cavia te maken. Echt moeilijk schattig.
Vind je oplossingen erg creatief en lief. ik zat gelijk te denken aan rechten van de consument en caviaâs retourneren etc.
Nu. Met baas en collega in een hotel, wel twee vrouwen maar toch. Hadden makkelijk gewoon terug kunnen rijden vanavond! Ellende.
Nee geen idee hoe de mensen eruit zien wiens muziek ik luister
!
Dat iemand niet kan spellen, ligt niet aan een lerares Nederlands.
Nee ik heb geen flauw benul hoe artiesten eruit zien, luister alleen hun muziek en als ik dan een x vooraan sta bij de DJ booth zie ik ze pas voor t eerst
O.
Oh herkenbaar, toen ik op uitwisseling ergens in Duitsland was kreeg ik altijd enorme voedselpakketten mee. Hele bokworsten, allemaal broodjes, snoep, bifiworstjes. En ik voelde me bezwaard om niet alles op te eten. Mijn mentor heeft tijdens die uitwisseling al mijn bokworsten opgegeten hahaha.
Ik heb afgelopen week jarretels en stockings gekocht om mijn vriend eens te verrassen. Helaas was ik ze ergens kwijt geraakt en dacht er verder niet echt over na. Gisteren waren er 2 bouwvakkers in mijn huis voor een klus. Met de lunch ging een van de twee aan tafel zitten⊠3x raden waar hij op ging zitten.