Ongemakkelijke momenten

Hahaha dit had ik ook, ik zei tegen een collegaatje toen ik chagrijnig was “ja er staat al de hele tijd een facking rare vrouw naar binnen te staren word er gek van.” Toen zei m’n collegaatje ook ja das m’n moeder ze wacht tot ik klaar ben.
Aaargghhhh

Hahaha deze vind ik echt heel grappig vooral jouw suggestie om een klein staartje bij een cavia te maken. Echt moeilijk schattig.
Vind je oplossingen erg creatief en lief. ik zat gelijk te denken aan rechten van de consument en cavia’s retourneren etc.

12 likes

Nu. Met baas en collega in een hotel, wel twee vrouwen maar toch. Hadden makkelijk gewoon terug kunnen rijden vanavond! Ellende.

Nee geen idee hoe de mensen eruit zien wiens muziek ik luister :stuck_out_tongue:!

Dat iemand niet kan spellen, ligt niet aan een lerares Nederlands.

2 likes

Nee ik heb geen flauw benul hoe artiesten eruit zien, luister alleen hun muziek en als ik dan een x vooraan sta bij de DJ booth zie ik ze pas voor t eerst

O.

3 likes

Oh herkenbaar, toen ik op uitwisseling ergens in Duitsland was kreeg ik altijd enorme voedselpakketten mee. Hele bokworsten, allemaal broodjes, snoep, bifiworstjes. En ik voelde me bezwaard om niet alles op te eten. Mijn mentor heeft tijdens die uitwisseling al mijn bokworsten opgegeten hahaha.

6 likes

Ik heb afgelopen week jarretels en stockings gekocht om mijn vriend eens te verrassen. Helaas was ik ze ergens kwijt geraakt en dacht er verder niet echt over na. Gisteren waren er 2 bouwvakkers in mijn huis voor een klus. Met de lunch ging een van de twee aan tafel zitten… 3x raden waar hij op ging zitten.

37 likes

Door lichamelijke ongemakken laat ik de afgelopen dagen objecten makkelijk uit mijn handen vallen en dus gisteren viel dus best veel eten op de grond in een restaurant. En dan wil ik het liefst gewoon alles zelf schoonmaken omdat ik mij dan zo kneiende kleuter voel. :’) En dan voel ik mij ook vet genant als ik een grote vlek heb op mijn broek en dan schoongemaakt heb in de wcs met water. :stuck_out_tongue:

1 like

omg. Ik tikte mijn moeder net met de vliegenmepper, zegt ze “daar ben ik niet van gediend” en jij ook niet volgens mij want als je vriend hier is dan hoor ik ook allemaal van die petsgeluiden van boven komen en dat je dan auw roept
(“en als ik dat beneden al kan horen, kunnen ze dat buiten (als het raam open is) ook”).
Like, kill me

98 likes

hahah ja nogal! Ik dacht praat er maar snel over heen maar dacht echt ‘ik wil nuuuu door de grond zakken please’.

1 like

wat voor product was het?

1 like

HAHA ik dacht dat je in de douglas werkte ofzo en haar een sexy parfum monstertje had meegegeven maar dit is next level

6 likes

Een vaste klant kwam een pakje shag kopen. Volgens mij is ze alchol verslaafd. Meestal is ze heel leuk, maar soms is ze echt crazy. Maar ze had een koffer bij zich. Dus ik vroeg: oh ga je lekker op vakantie? Zegt ze: nee ik ben al 3 dagen dakloos… ik zo: oh, ehh… tja vervelend zeg. Ja die kk lijers, ze snuiven zich helemaal de kk en ik word eruit gezet, kk mongolen. Maar er stonden echt veel klanten achter haar, stonden allemaal te kijken. Ik heb haar maar sterkte gewenst, daarna stond ze te huilen bij het krantenrek. Vond het wel heel sneu.

6 likes

Oooh ik ook! Kreeg op mijn uitwisseling (wel heel goed bedoeld, die moeder was zo lief) steeds megagrote belegde stokbroden mee voor de lunch, echt dik belegd ook. Echt bij elke mogelijkheid eten gedeeld met wie maar wilde haha :joy:

2 likes

Ik krijg nog steeds schaamrood op mijn wangen als ik terugdenk aan die keer dat ik met een veel te klein jurkje naar stage was gekomen (ik was nogal wat aangekomen in korte tijd maar zat nog in ontkenningsfase). Toen ik aankwam op stage dacht ik al “ok, dit is echt veel te kort wel” maar had de hele ochtend afspraken waardoor ik er niets aan kon veranderen. Dat pand had ook allemaal trappen dus echt flink geklungel om de gasten die ik ontving voor te laten gaan, in de hoop dat het dan niet zo op viel. In de pauze liep ik met een collega naar de stad -tot dusver had niemand nog iets gezegd over mijn jurkje- waar ik snel een winkel in wilde glippen om andere kleren te halen. Ik dacht dat ik het nog prima gered had die dag, totdat een wildvreemde op straat me aantikte met “Ja sorry, ik wil het toch maar tegen je zeggen want ik zou het ook willen weten, maar ik zie je onderbroek echt best wel goed”. Heeft dat hele kantoor dus sowieso de hele ochtend naar mijn stippenonderbroek mogen kijken, incl de gasten…

52 likes

deze situatie wint dit topic

Ik ben nu zo nieuwsgierig. :grimacing:

3 likes

Tell me more tell me more!

Oh noooo! Hoorden ze het echt denk je? Was het zo hard?