Door lichamelijke ongemakken laat ik de afgelopen dagen objecten makkelijk uit mijn handen vallen en dus gisteren viel dus best veel eten op de grond in een restaurant. En dan wil ik het liefst gewoon alles zelf schoonmaken omdat ik mij dan zo kneiende kleuter voel. :’) En dan voel ik mij ook vet genant als ik een grote vlek heb op mijn broek en dan schoongemaakt heb in de wcs met water. 
omg. Ik tikte mijn moeder net met de vliegenmepper, zegt ze “daar ben ik niet van gediend” en jij ook niet volgens mij want als je vriend hier is dan hoor ik ook allemaal van die petsgeluiden van boven komen en dat je dan auw roept
(“en als ik dat beneden al kan horen, kunnen ze dat buiten (als het raam open is) ook”).
Like, kill me
hahah ja nogal! Ik dacht praat er maar snel over heen maar dacht echt ‘ik wil nuuuu door de grond zakken please’.
wat voor product was het?
HAHA ik dacht dat je in de douglas werkte ofzo en haar een sexy parfum monstertje had meegegeven maar dit is next level
Een vaste klant kwam een pakje shag kopen. Volgens mij is ze alchol verslaafd. Meestal is ze heel leuk, maar soms is ze echt crazy. Maar ze had een koffer bij zich. Dus ik vroeg: oh ga je lekker op vakantie? Zegt ze: nee ik ben al 3 dagen dakloos… ik zo: oh, ehh… tja vervelend zeg. Ja die kk lijers, ze snuiven zich helemaal de kk en ik word eruit gezet, kk mongolen. Maar er stonden echt veel klanten achter haar, stonden allemaal te kijken. Ik heb haar maar sterkte gewenst, daarna stond ze te huilen bij het krantenrek. Vond het wel heel sneu.
Oooh ik ook! Kreeg op mijn uitwisseling (wel heel goed bedoeld, die moeder was zo lief) steeds megagrote belegde stokbroden mee voor de lunch, echt dik belegd ook. Echt bij elke mogelijkheid eten gedeeld met wie maar wilde haha 
Ik krijg nog steeds schaamrood op mijn wangen als ik terugdenk aan die keer dat ik met een veel te klein jurkje naar stage was gekomen (ik was nogal wat aangekomen in korte tijd maar zat nog in ontkenningsfase). Toen ik aankwam op stage dacht ik al “ok, dit is echt veel te kort wel” maar had de hele ochtend afspraken waardoor ik er niets aan kon veranderen. Dat pand had ook allemaal trappen dus echt flink geklungel om de gasten die ik ontving voor te laten gaan, in de hoop dat het dan niet zo op viel. In de pauze liep ik met een collega naar de stad -tot dusver had niemand nog iets gezegd over mijn jurkje- waar ik snel een winkel in wilde glippen om andere kleren te halen. Ik dacht dat ik het nog prima gered had die dag, totdat een wildvreemde op straat me aantikte met “Ja sorry, ik wil het toch maar tegen je zeggen want ik zou het ook willen weten, maar ik zie je onderbroek echt best wel goed”. Heeft dat hele kantoor dus sowieso de hele ochtend naar mijn stippenonderbroek mogen kijken, incl de gasten…
deze situatie wint dit topic
Ik ben nu zo nieuwsgierig. 
Tell me more tell me more!
Oh noooo! Hoorden ze het echt denk je? Was het zo hard?
Oh echt erg voor je!
Haha oh nooooo! Maar wel fijn dat de anale seks gelukt is tho, hahaha, dat lukt ons nog niet. 
Maar anale seks als je al twee dagen niet gepoept hebt. Lefgozert.
Waar ga je poepen als je gaat samenwonen haha
Haha, ik woon nu sinds augustus bij mijn vriend in een vrij kleine studio en het nare is dat de wc/badkamer zeg maar naast de woonkamer zit en het is ook vrij gehorig. Nu zet ik maar elke keer opzichtig muziek aan als ik naar de wc ga. 
Ik was je verhaal aan het lezen en toen verdween je bericht opeens. Was ergens bij ‘twee dagen niet gepoept’. 
Hahaha op zich kun je het verhaal nog bij elkaar puzzelen met de reacties 
Nu wil ik weten waar je werkt