Over dat zoenen met collega’s. Wij hebben weleens een borrel ofzo, en dan heb ik collega’s die dan ineens 3 zoenen gaan geven? Dan denk ik echt: eh Janny ik heb je 2 uur geleden nog gezien.
Haha ja ik vind dat sowieso maar raar eigenlijk, ik kom soms mensen tegen met uitgaan, geef ze 3 zoenen en vraag snel hoe het is, dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door. Haha wat is de functie van die drie zoenen en waarom doet iedereen dat te pas en te onpas met uitgaan? Alsof het een soort ongeschreven regel is dat iedereen dat doet met uitgaan?
Haha ja ik vind dat sowieso maar raar eigenlijk, ik kom soms mensen tegen met uitgaan, geef ze 3 zoenen en vraag snel hoe het is, dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door. Haha wat is de functie van die drie zoenen en waarom doet iedereen dat te pas en te onpas met uitgaan? Alsof het een soort ongeschreven regel is dat iedereen dat doet met uitgaan?
[/quote]
Hahahaha “dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door” precies zo gaat het ja! Weird.
In een hele grote supermarkt in het buitenland plaste ik, toen ik nieste, in mijn broek!
Echt best een beetje veel. Zo van tot mijn billen nat.
Gelukkig had ik een zwarte broek aan. Maar ik moest die winkel nog door en met de auto terug naar de camping.
Toen ik in China was, was ik op een dag een broodje aan het eten in een restaurant. Er kwam opeens een man naar me toe die breedlachend een filmpje op z’n telefoon liet zien. Hij had dus best lang van een afstand mij gefilmd terwijl ik dat broodje at en liet dit daarna aan me zien Ik wist écht niet hoe ik moest reageren haha, hij leek het ook zo normaal te vinden maar ik vond het zoo raar en ongemakkelijk. Ik was wel gewend dat mensen me enorm aanstaarden en stiekem foto’s maakten (ik ben 1.80 en blond, dus daar viel ik nogal op), maar dit sloeg alles.
Oh en ook ging ik toen met m’n vriend ergens wat eten, maar de hele menukaart was in het Chinees en niemand sprak Engels. We hadden het Chinese woord voor vegetarisch geleerd en vroegen aan een mevrouw wat op de kaart geen vlees bevatte. We hadden random iets gekozen want we konden dus niks lezen, kregen we een enorm bord met alleen hete pepers hahaha. Was ook vrij ongemakkelijk, omdat we er misschien 1 van hadden gegeten en toen weg waren gegaan. Die mensen moeten ook wel gedacht hebben, waarom willen ze alleen dat
Was een keer met collega´s op een verjaardag en in plaats van dat ik die jongen 3 zoenen geef, belandde mijn vinger in zijn neus??? Echt, ik kon wel door de grond zakken wtf
Ow sorry sorry sorry, ik had je vraag gemist!
Ik keek nog even rond of ik een andere man zag die ik aan kon wijzen maar helaas haha. Toen maar gewoon gezegd: ‘oh sh*t echt sorry’ en haar reactie was alleen een pijnlijke ‘ja’. Awkwarddd
Ik maakte me toch iets mee net.
Ik moet o.a. rekeningen controleren op mijn werk en bij een bepaalde rekening van een bepaalde leverancier moet ik iets speciaal controleren (sorry lekker vaag). Iig is dat nieuw en de interim teamleider legde het uit. En nu was er een bedrag, bijv 275€ waar je dan 39€ moest aftrekken. Ik ben sowieso slecht in hoofdrekenen dus ik pak de rekenmachine erbij en zei, grappig bedoeld: wow, mijn vader zou me echt in elkaar slaan als hij zag dat ik bij zo’n lullig rekensommetje een rekenmachine moet gebruiken.
En die teamleider zette grote ogen op en zei onzet: uw vader zou u in elkaar slaan???!
Ik moest een keer een wedstrijd spelen tegen een team van een andere club waar ik niet lang daarvoor een keer bij mee had getraind omdat ik misschien van club wilde wisselen. Dus ik kende de meeste meiden uit dat team van gezicht. Nou ja prima, komt na de wedstrijd zo’n meisje uit dat team naar me toe van heyyyy hooooii lang niet gezien hoe gaat het met je? Dus ik dacht woow wat enthousiast, ik heb je 1x gezien op die training, maar ja wel aardig dus ik zeg ja alles goed hoe is het met jou etc. Zegt ze ja prima en hoe is het met die en die en ik heb je al zooo lang niet gezien op werk wanneer kom je weer? Dus ik zat echt zo van huhhh ik ken die hele persoon en dat hele restaurant waar ze het over heeft helemaal niet. Maar ja ik was zo akward omdat ze mij dus niet herkende maar dacht dat ik iemand anders was en ik niet durfde te zeggen dat ik die persoon helemaal niet was, maar haar gewoon herkende van die training. Dus ik zei zonder na te denken jaaa met die en die gaat het super goed en ik moet volgende week pas weer werken want ik had het heel druk. En toen voordat ze nog wat kon zeggen heb ik echt als een gek mn spullen gepakt en ben weggerend het was echt zo ongemakkelijk. Ik snap niet waarom ik niet gewoon zei ja je verwart me met iemand anders, maar er gewoon op in ging haha. En nu vraag ik me altijd af of zij zich ooit heeft gerealiseerd dat ik maar wat zei.
Omg dit doet me denken aan toen ik een keer op het station op de trein. En toen kwam er ineens een man op me af die me een beetje boos aankeek en zei " Hey Mariska waarom was je niet op het werk?!"
En ik zo " Huh… ik ben Mariska helemaal niet".
Hij zij iets van " oh…" maar zijn gezicht zij “jaja”.
Hoop maar niet dat die Mariska in de problemen is gekomen.