Er is een mannelijke collega die ik niet zo heel goed ken maar die wel in dezelfde ruimte zit als ik. Ik had hem al een poosje niet meer gezien, dus toen ik hem zag zei ik heel enthousiast ‘He hallo Jan, ik heb jou al een tijdje niet meer gezien, ben je soms met vakantie geweest?’ Hij liep langs me heen en antwoordde iets van ja dat kan wel kloppen bla bla bla maar terwijl hij tegen met praatte liep hij ook door. Dus ik zei (grappig bedoeld) op een jolige toon ‘he niet weglopen hoor!’ maar hij wilde iets in de prullenbak gooien, hij liep dus niet echt weg terwijl we in gesprek waren. Waarop hij antwoordt ‘zo hoef je niet tegen me te praten, ik bepaal zelf wel waar ik naar toe loop of waar niet, als je zo tegen mij begint te doen heb je aan mij een hele verkeerde’ ik zat echt zo
Ik stamelde iets van zo bedoelde ik het niet, ik dacht dat je wegliep maar je liep naar de prullenbak. Hij antwoordde weer iets in de trant van dat ik niet zo tegen hem hoefde te praten, en hij ging ook best lang door op een luide toon, heel de ruimte zat ook vol met collega’s super super ongemakkelijk. Kreeg het er helemaal warm van. Wat een eikel zeg, heb hem sindsdien ook niet meer aangekeken en hij mij ook niet.
Misschien ooit al verteld, maar ik had een mooie op werk rond carnaval. Ik had carnavalspakjes gekocht voor mn kinderen waaronder een onesie voor mn redelijk dikke baby. Hey was een bijen onesie. Haar zus noemde haar een dikke hommel. Uitspraak: dikke homo. Ik vond dat heel grappig en besloot deze anekdote op werk te vertellen aan een collega. Tijdens het vertellen echter bedacht ik me dat het niet zo slim was om dit precies tegen mijn enige homo collega te vertellen. Met overgewicht… maar ik kon het verhaal ook niet meer halverwege afbreken. Awkward!
Over dat zoenen met collega’s. Wij hebben weleens een borrel ofzo, en dan heb ik collega’s die dan ineens 3 zoenen gaan geven? Dan denk ik echt: eh Janny ik heb je 2 uur geleden nog gezien.
Haha ja ik vind dat sowieso maar raar eigenlijk, ik kom soms mensen tegen met uitgaan, geef ze 3 zoenen en vraag snel hoe het is, dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door. Haha wat is de functie van die drie zoenen en waarom doet iedereen dat te pas en te onpas met uitgaan? Alsof het een soort ongeschreven regel is dat iedereen dat doet met uitgaan?
Haha ja ik vind dat sowieso maar raar eigenlijk, ik kom soms mensen tegen met uitgaan, geef ze 3 zoenen en vraag snel hoe het is, dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door. Haha wat is de functie van die drie zoenen en waarom doet iedereen dat te pas en te onpas met uitgaan? Alsof het een soort ongeschreven regel is dat iedereen dat doet met uitgaan?
[/quote]
Hahahaha “dan lachen we naar elkaar en gaan we weer door” precies zo gaat het ja! Weird.
In een hele grote supermarkt in het buitenland plaste ik, toen ik nieste, in mijn broek!
Echt best een beetje veel. Zo van tot mijn billen nat.
Gelukkig had ik een zwarte broek aan. Maar ik moest die winkel nog door en met de auto terug naar de camping.
Toen ik in China was, was ik op een dag een broodje aan het eten in een restaurant. Er kwam opeens een man naar me toe die breedlachend een filmpje op z’n telefoon liet zien. Hij had dus best lang van een afstand mij gefilmd terwijl ik dat broodje at en liet dit daarna aan me zien Ik wist écht niet hoe ik moest reageren haha, hij leek het ook zo normaal te vinden maar ik vond het zoo raar en ongemakkelijk. Ik was wel gewend dat mensen me enorm aanstaarden en stiekem foto’s maakten (ik ben 1.80 en blond, dus daar viel ik nogal op), maar dit sloeg alles.
Oh en ook ging ik toen met m’n vriend ergens wat eten, maar de hele menukaart was in het Chinees en niemand sprak Engels. We hadden het Chinese woord voor vegetarisch geleerd en vroegen aan een mevrouw wat op de kaart geen vlees bevatte. We hadden random iets gekozen want we konden dus niks lezen, kregen we een enorm bord met alleen hete pepers hahaha. Was ook vrij ongemakkelijk, omdat we er misschien 1 van hadden gegeten en toen weg waren gegaan. Die mensen moeten ook wel gedacht hebben, waarom willen ze alleen dat
Was een keer met collega´s op een verjaardag en in plaats van dat ik die jongen 3 zoenen geef, belandde mijn vinger in zijn neus??? Echt, ik kon wel door de grond zakken wtf