Ongemakkelijke momenten

Heel begrijpelijk hoor… zou me ook echt overrompeld voelen. En verbaasd. Zo niet geshockeerd…
Echt ‘wtf just happened to me’

2 likes

Precies dit dus. En dan achteraf een miljoen dingen bedenken wat ik had kunnen zeggen.

@arumrae, snap niet wat diegene bezielt. Slaat nergens op!

2 likes

Lief je reactie! Voel me dan toch iets minder dom :heart:

Ja de poep op het plateau (?) werd gewoon doorgespoeld, maar er bleef dus nog wat in het water drijven en dat kreeg ik niet weg :rofl:

58 likes

HAHAHA PRECIES DIT :joy::sob:

2 likes

De gouden tip: eerst een velletje wc papier in de pot/op plateau voor de dump. Works every time. Nooit meer bang dat mijn :poop: niet door spoelt.

5 likes

John deere :face_with_hand_over_mouth:
Wel jammer dat ze t filmpje niet kende

3 likes

Maar ik vind John Deerne als achterhoeker ook wel een gepaste verspreking :smile:

3 likes

Aw mede-achterhoekers! Mijn oma noemt mij nog altijd deerntje en dan voel ik mij weer 5 :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Sorry totaal niet ontopic haha ik heb geen ongemakkelijke momenten vandaag. Ik ga nu even dat John Deer filmpje weer opzoeken hahahahah te lang geleden

5 likes

Love dat filmpje! Ongemakkelijke vriendinnen heb jij zeg :yum:

Vanochtend kwam ik bij mijn fiets aan (die ik 4 dagen geleden had vastgezet tegen een paal naast mijn bushalte)… en wat lag daar naast de standaard van mijn fiets… Een string van mij (schoon haha). Ik wist niet wat ik zag. Die heeft daar gewoon 4 dagen gelegen, waar best veel mensen lopen en hun hond uitlaten. Hij is er vast uitgevallen toen ik mijn slot met grof geweld uit mijn tas rukte.

Ik had hem totaal niet gemist. En wil hem wel weer gewoon dragen - eenmaal gewassen op 60+ graden haha.

144 likes

hahahaha hardop gelachen dank je wel

2 likes

ik ben blij dat je het uitlegt want het klonk eerst alsof je string was uitgevallen en je vier dagen niets van hebt gemerkt hahaha

33 likes

Een vriendin bleef eens bij mij in bed slapen en toen heb ik snachts m’n arm om d’r heen geslagen en kroop ik tegen d’r aan (ik sliep al jaren meer avonden per week met m’n vriend samen) tot ze zei uh kusjessoldaat en ik wakker werd en doorhad wat ik deed.
We hebben hier nooit meer over gesproken maar ik schaam me nog steeds dood en iedere x als ik met een vriendin in bed lig ben ik hier een beetje bang voor

29 likes

Haha ik slaap vaak lepeltje lepeltje met m’n beste vriendin :joy:

3 likes

Hahahahahha

Ik heb een buitenlandse ‘gekke’ achter- en voornaam en krijg hier vaak opmerkingen over. Bij de huisarts vorige week zei de invaller: ohhh ik had een buitenlands iemand verwacht door die naam! En omdat ik dan nooit normaal kan reageren (want wat zeg je dan, een hele uitleg over mn naam/afkomst) zei ik Nee ik ben gelukkig geen allochtoon.
Waaaaaaarom echt?

87 likes

Haha ja thuis kan ik altijd wel reacties bedenken maar deze is eigenlijk wel echt een hele goede!

Haha precies dit heb ik ook een keer met een vriendin gehad.