Ongemakkelijke momenten

@Jeccat ik wilde je post liken maar ik kon deze mooie 69 niet doorbreken bij de bijpassende post :joy:

26 likes

Ik heb regelmatig last van obstipatie, dus bivakeer regelmatig op het toilet. Guilty plessure om dan te ontspannen is het kijken van oorsmeer verwijder filmpjes en video’s van ingegroeide teennagels enzo op youtube (omg mag). Afijn, baas wilde een video opzoeken op YouTube maar lukte niet, dus deed ik het met mijn telefoon… waar natuurlijk nog zo’n video open stond. ik heb nog nooit iemand met zo veel walging naar een beeldscherm zien staren :sleepy:

34 likes

hahaha have fun! Mijn favoriet zijn degene waar er nog een kakkerlak ofzo in dat oor zit, zooooo ranzig

1 like

Omg wat!!!

1 like
Link naar oorsmeer filmpje met kakkerlak

https://www.youtube.com/watch?v=aT2JE-osGVg

Vanaf 11.00

2 likes

Omg ik weet echt niet of ik dit wel wil zien

1 like

Hij is dood! No worries hahaha

Edit: de kakkerlak. Niet de patiƫnt.

24 likes

Idd @DoornRoosje Spoiler was op zijn plaats geweest.

edit: ah daar staat ie nu in.

1 like

No worries ook echt haha, dit forumā¤ļø

Moet mijn impuls om te klikken even afkappen want nope.

12 likes

Ja sorry lukte niet vanaf telefoon maar daar had ik de link staan dus die erin gezet, en op laptop spoiler van gemaakt :wink:

Baby kakkerlakken niet

1 like

Nope nope nope nope nope nope nope

19 likes

Ik zie die hele kakkerlak niet zitten…

2 likes

Ik zag hem ook niet.

Heeft iedereen zoveel oorsmeer in z’n oor? Hoe ontstaat dit joh, wattenstaafjes die alles er in de loop der jaren er juist in duwt?

Ikke niet hoor.

Een oud collega van mij moest geopereerd worden aan zijn been, en hij had mijn huidige collega een foto van zijn litteken gestuurd. Dus mijn collega laat dat zien en zegt als disclaimer, dat zijn ballen er ook op te zien zijn, soort van. Dus je ziet die foto van dat been helemaal open gehakt bekant, met een gigantisch litteken, en wat er uit mijn mond kwam was:’ ohhh nou hij scheert zich wel zie ik’. Die collega van mij keek mij echt vreemd aan en barstte toen in lachen uit :joy:. Ja sorry hoor maar die ex-collega is nou eenmaal gewoon niet iemand waar je een geschoren geval bij verwacht :joy:

40 likes

Ja dat bedacht ik me dus ook helaas pas nadat ik dat had gezegd :joy:

2 likes

Nee juist niet! Scheren veroorzaakt juist allemaal kleine wondjes op de huid!

2 likes

Maar hoe weten we dat? Het zit zo diep? Niks is zeker!

1 like