Oh echt erg voor je!
Haha oh nooooo! Maar wel fijn dat de anale seks gelukt is tho, hahaha, dat lukt ons nog niet.
Maar anale seks als je al twee dagen niet gepoept hebt. Lefgozert.
Waar ga je poepen als je gaat samenwonen haha
Haha, ik woon nu sinds augustus bij mijn vriend in een vrij kleine studio en het nare is dat de wc/badkamer zeg maar naast de woonkamer zit en het is ook vrij gehorig. Nu zet ik maar elke keer opzichtig muziek aan als ik naar de wc ga.
Ik was je verhaal aan het lezen en toen verdween je bericht opeens. Was ergens bij âtwee dagen niet gepoeptâ.
Hahaha op zich kun je het verhaal nog bij elkaar puzzelen met de reacties
Nu wil ik weten waar je werkt
dit kan je niet maken
Ohhh zo nieuwsgierig nu
Neeeeee
@anon69702710 je bent je er van bewust dat het verhaal nu erger lijkt door dr reacties dan dat het was he hahaha.
Hahahahah ahwwwwww hahahah ik voel de awkwardness gewoon
maar als je 2 dagen niet poept en je doet anaal dan zit er toch sowieso poep aan zijn lul
GEEN OMG, OPRECHTE VRAAG!!1!1!!
oke nou chill, ik durf t nie aan hoor
hahah dit is het ook het verhaal dat ik had bedacht door alle clues die nog wel online stonden
Ja ik dacht dat ook en dat het laken oid onder de poep zou zitten.
Valt reuze mee. Ongemakkelijk maar minder erg dan wij in ons collectieve brein ervan gemaakt hadden.
Met kerstmis was familie blijven slapen en hadden we thuis uitgebreid kerst ontbijt. Ging in mân pyjama aan tafel zitten. Lekker lang ontbeten, mijn moeder geholpen met afruimen en toen ging ik me pas douchen. Ik keek toen pas in de spiegel en zag dat mijn nachthemd helemaal door scheen. Dus mijn ooms en neefjes hebben mijn tepels gezien. Mijn moeder is echt een stresskip dus zij heeft het helemaal niet opgemerkt. Maar ik durfte toen niet meer naar beneden te komen. Het is 5 jaar geleden maar iedere x als ik eraan terug denk of hun zie dan schaam ik me DOOD. Het liefst zie ik ze nooit meer.
Ik doe vaak van die veel te stellige en onaardige uitspraken waar dan iemand bij zit die dat perongeluk ook heeft.
Bijvoorbeeld in een gesprek met mijn moeder over wat de vriendin van een vriend voor opleiding doet âja communicatie, of zoiets nietszeggendsâ terwijl mijn zwager er dan bij zit die ook communicatie heeft gestudeerd⊠En dan zo awkward je eruit proberen te lullen maar dat lukt dan nooit.