Ongemakkelijke momenten

Haha elk keer als ik die post lees met mmmm en al die … moet ik weer hardop lachen.

3 likes

Hahaha ik ook, alweer de derde keer dat ik die post op heb gezocht en ik moet nog steeds lachen. Mijn favoriet is de eerste ’ :relaxed:mmmm’ met die smiley vooral en die puntjes ook inderdaad hahaha, en dan ook nog eens onder een bikinifoto.

7 likes

Hahahahaha ik ga nu alweer stuk :joy:

6 likes

In mijn hoofd klinken al die mmms als van die Mukbang-kreunen hahaha

13 likes

Hahah geweldig ja. Deze mag wel in dat ene topic. Leukste forumposts of hoe heet-ie.

3 likes

Ik bedoelde precies die maar hield het maar iets algemener. Juist daarom :smile:

4 likes

Het is al 199x gezegd maar ik ben non-stop aan het lachen om deze, elke keer als ik Mmmm denk begint het weer.

12 likes

Dit is ook echt iets wat alleen bij jou kan gebeuren he :joy::joy:

3 likes

graag je titel veranderen naar mmmmmm.m…mmmm… pls

29 likes

Ik sterf zelf ook steeds. Vooral omdat ik die smiley best vaak gebruik dus nu denk ik er steeds mmm… bij :joy:

HAHAHAHAA MIJN TITEL

110 likes

ja echt +1 voor de snelheid van de mods

23 likes

Dit is hilarisch :joy::joy::joy::joy:
Sowieso, even gespiekt op je insta, je bent zeker een pretty pretty Princess!

1 like

Lieef dankje!!

Net stond ik met mijn vriend in de lift van het ziekenhuis, en toen we op onze verdieping aankwamen zaten we allebei uitvoerig ons hoofd te bestuderen in de spiegel. Hij zat naar de uitslag van het scheren op z’n gezicht te kijken, en ik zat mijn wangen soort van omhoog te duwen terwijl ik zei:’ Zo ik word oud man’. En terwijl ik mijn wangen zag terugspringen en wiebelen, zag ik in de spiegel dat twee mannen eigenlijk de lift in wilden, een bezorgde blik met elkaar uitwisselden en wegliepen. Vervolgens stappen we de lift uit en lopen langs die andere lift, staan die twee gasten daar overduidelijk te lachen over ons, terwijl die ene zijn wangen beet had. Toen zagen ze dat ik ze zag… een awkward blik volgde en ik liep weer door terwijl ik dacht omg hahahaha. Mijn vriend had hier ook echt helemaal niks van door :joy:

62 likes

Hahaha doet me denken aan de tijd dat ik in een callcenter werkte. We zaten aan “eilandjes” bij elkaar in best een grote ruimte.

Op een gegeven moment rook iedereen opeens echt iets rots, maar dan ECHT niet te harden. Iedereen riep ook iets van bah waar komt dit vandaan dit dat. Kreeg ik opeens een chat berichtje van een collega dat het kwam van de lunch van een Chinese collega. We mochten gewoon aan onze desk eten en ik zag daarna onderdaad ook dat hij een bakje had opengetrokken met I dont know what. Hij reageerde verder niet maar volgens mij voelde hij zich wel zwaar ongemakkelijk, ik overigens ook want vind het heel onbeschoft om iets over andermans eten te zeggen haha.

8 likes

Hahaha OMG. Vraag me nog steeds af wat hij nou at die dag :’(

Oh nasty.

Oh ja gesmak kan ik echt niet handlen hoor. Snao sowieso niet waarom Chinese mensen dat zo normaal vinden. Het voelt toch fysiek ook onnatuurlijk om met je mond open te eten? Zat eens een keer in zo een dichte wachtruimte op t station meteen Chinees koppel dat en hamburger aan het eten was. Nouuuu… iets in mij is gestorven die dag.

Of mensen die smakkend een appel eten in de trein. My god shoot me

15 likes

Voor jou waarschijnlijk wel, omdat het een norm is om met je mond dicht te eten bij ons, maar ik denk dat het van nature helemaal niet zo normaal is. Kleine kinderen eten bijvoorbeeld ook met hun mond open toch

9 likes

een vriendin van mij heeft 1 ergernis bij mij:
en dat is dat ik chips (en alleen bij chips dus) ook met mond open eet hahaha weet ook niet waarom

2 likes

Ik moest hardop lachen . Dat :slight_smile: mmmm bij een bikini-foto :rofl::rofl::rofl:

3 likes