Ongemakkelijke momenten

Aah stom! Ik vind dat sws stom om aan mensen te vragen wat ze met vaderdag of moederdag doen.

4 likes

Ik was laatst op station groningen bij de ah to go. Normaal kom ik in Nijmegen en de kassa’s waren precies gespiegeld. En er stond niemand achter dus ik ging voor de zelfscanner.
Maar ik hield m’n broodje ervoor en er gebeurde niks. Dus ik pak dat scan ding in m’n hand, nog niks… kijk ik op staan er twee medewerkers heel schaapachtig te kijken ‘ehhh dat is geen zelfscanner’.

Stond ik bij de gewone kassa tevergeefs te bliepen als een malle, kon wel door de grond zakken.

178 likes

:orange_heart: :orange_heart:

1 like

Ik vind dit echt heel schattig. Dit zou ook een actie voor mij kunnen zijn.

2 likes

Ja haha, was jij er ook?

Jaaaa pfff dat maakte het idd een stuk erger :joy: We zijn nu iig voorbereid voor een volgende keer haha

1 like

help ik speelde net per ongeluk Traag van Bizzey af op vol volume in een volle starbucks waar iedereen heel rustig aan het studeren of werken is :tired_face: ook echt bij het papi papi papi doe ik het goeeeed stuk

75 likes

Ik denk dat je nu wel kunt gaan :sweat_smile:

14 likes

Haha ja gelukkig begonnen de mensen om me heen er een beetje om te lachen dus ik heb besloten het gewoon te ownen, hier te blijven en oogcontact te vermijden :grimacing:

16 likes

@Espoir ik zag dit tijdens het online boodschappen doen en moest meteen aan jou denken! :rofl:

image

42 likes

Hahaha! :joy:

1 like

Gisteren heb ik een collega echt hard in haar gezicht gemept omdat ik met een andere collega stond te praten en net mijn arm opzij gooide om iets uit te beelden. De collega die ik raakte wilde ons net passeren, maar ik had haar niet gezien omdat ik met mijn rug naar haar toe stond :neutral_face:
Maar het ergste was dat ik de soort van sponzige weerstand die mijn uitzwaaiende hand ontmoette in eerste instantie niet kon plaatsen, waardoor ik in een reflex ‘IEH’ riep. Dus niet alleen sloeg ik iemand in haar gezicht, maar vervolgens reageerde ik walgend op deze aanraking :no_mouth: Daarna heb ik me natuurlijk duizend keer hysterisch verontschuldigd terwijl zij met een van pijn vertrokken gezicht stond te doen alsof het allemaal niet zo erg was.
Achteraf realiseerde ik me dat er speeksel van haar op mijn hand was achtergebleven, wat een level van intimacy is dat ik niet gedacht had ooit met deze collega te bereiken.

97 likes

Hahaha sponzige weerstand :joy:

Heb er even een mooi gifje bijgezocht:
image

40 likes

Ik denk dat dit een accurate weergave van de situatie is😂

Toen ik voor het eerst tijdens sex op mijn huidige vriend ging zitten (doe ik bijna nooit, onzeker) kreunde hij en zei: dit heb ik zo gemist!
Awkward…

16 likes

Huh hoezo?

1 like

@boemboem @hvo

Omdat hij dus terug dacht aan iemand anders haha

4 likes

Jaa! We waren toen ook al een paar maanden samen :scream:

Ik heb gedaan alsof ik t anders begreep want hij is gewoon zo lomp haha

1 like