Zou kunnen, maar daar zal ik nooit achter komen. Op dat moment was het in ieder geval vrij ongemakkelijk.
Hahaha ja dat zal ongetwijfeld
Bij mij standaard ‘zweetvlek’ tussen mijn dijen als ik recht sta. Zo vervelend.
Ik laat heel vaak bil/benen zweetvlekken achter op stoelen vooral met blote benen. Dit past echt in dit topic
Ik heb het wel eens met panty ook? Geen idee hoe dat kan maar zo ongemakkelijk.
Zit dan ook altijd eerst wat vreemd heen en weer te schuifelen over de stoel alvorens ik recht ga staan.
Ja ik ook met panty! En dan vooral bij die harde plastic stoelen:sob: ik schuif een beetje als ik wil gaan opstaan en dan en dan met mach 10 die stoel proberen aan te schuiven voor dat iemand het ziet. Eén keer had ik een belangrijk gesprek gehad (=extra zweten) en toen zag ik diegene naar de stoel kijken terwijl ik stugglede om hem aan te schuiven EN ER ZAT EEN ZWEETPLEK OP
OMG zo herkenbaar!!! Ik hoef het zelf niet warm te hebben is vaak heb stress gerelateerd, zoals jij ook aan geeft. En idd zo snel mogelijk de stoel wegschuiven en hopen dat niemand Erop let
Ik voel zo je schaamte! Vraag me dan af wat anderen denken, of ze dat vies vinden etc of dat ik er iets over zou moeten zeggen ofzo.
Ik denk dat je het alleen maar extra ongemakkelijk maakt als je zegt dat het een zweetvlek van je dijen door de zenuwen is. Dus ik zeg maar niks en doe alsof ik niks door heb terwijl ik van binnen dood ga
Ja lijkt me wel dat het extra ongemakkelijk wordt als je er iets van zegt.
Lang leve stoffen stoelen!
Ik vind dat tegenwoordig in de nieuwe metrostellen in Amsterdam. Zo ongemakkelijk als je een synthetisch stofje aan hebt, echt zo’n zweetafdruk.
Dit heeft echt bijna iedereen. Vooral met die leren stoelen en het weer van afgelopen week. Ik zie het op mijn werk bij bijna iedere klant. Man, vrouw, jong en oud. Ook wel eens met panty’s of broeken!
Volgens mij woon je iets te ver weg van mij, anders ging ik vanaf nu voor altijd bij jou naar de kapper. Fijne geruststelling (en verder lijk je me ook echt een leuk mens :D)
Zuid-oost Brabant! En heel erg lief. Was ook mijn bedoeling om mensen gerust te stellen.
Ah lief dat je dit post!! Wel fijn om te horen dat meer mensen dit hebben.
Stond net op de trein te wachten en zag verderop een achterneef die ik nooit spreek en we keken elkaar aan maar keken weer weg. Het voelt te ongemakkelijk om een uur tegenover hem in de trein te gaan zitten, maar toch voel ik me een intense sukkel dat ik niet gewoon even hallo ga zeggen
Hij is ook geen hallo komen zeggen toch? Net zo ongemakkelijk van hem als van jou!
Ja opzich waar, maar ik zag hem eerder dan hij mij zag dus toch voelt het alsof het eerste enthousiasme dan van mij had moeten komen haha.
Op sommige momenten staat 's avonds laat mijn hele wijk vol geparkeerd, ondanks betaald parkeren en vergunningen enzo (na 22 uur is het gratis parkeren). Na een paar weken ben ik daar altijd erg gefrustreerd over.
Ik heb een kleine auto, dus ik probeerde me op zo’n avond in echt een belachelijk klein gaatje te proppen, zodat ik dichtbij huis stond. Dit ging verre van soepel en de andere auto’s zouden dan ook weinig ruimte hebben om weg te rijden (maar die konden nog wel een stukje naar voren of achteren), dus helemaal netjes was het niet. Ik wilde gewoon niet zo laat nog een heel stuk over straat moeten lopen.
Op een gegeven moment zag iemand me strugglen en hij ging me helpen (wel aardig, maar sowieso ook awkward). Hij begon toen, heel goed bedoeld, uitgebreid aanwijzingen te roepen, met handgbaren erbij en de richting waarop ik mijn stuur moest draaien e.d. Ik vond het verwarrend, maar deed maar braaf wat hij zei. Na een tijdje die aanwijzingen volgen merkte ik dat ik steeds verder het vak uit ging, terwijl ik er juist in wilde… Maar die man was zo enthousiast aan het helpen en hij dacht natuurlijk juist dat ik slachtoffer was van andere mensen die mij klem hadden gezet. Ik vond het toen zo raar om te zeggen dat ik er juist ín wilde rijden, dat ik maar gewoon braaf zijn instructies heb gevolg, “Bedankt hoor!” heb geroepen en weg ben gereden. Ik durfde ook niet opnieuw dat plekje te gaan proberen, dus ben maar gewoon ergens ver weg gaan staan.
Hahaha ik dacht heel even dat je zou zeggen dat hij die aanwijzingen naar een ander deed maar jij dacht dat het voor jou was hahahaha, maar dit is ook heel awkward
Ik ging ijs halen. Het meisje achter de balie zette het bakje met ijs op de toonbank neer. Ze wilde zeggen hoeveel het kostte en opeens zei ik uit het niets best wel hard ‘hoi’! Ze keek me een beetje raar aan. Toen maar snel afgerekend en naar buiten gegaan haha