Ongemakkelijke momenten

Dit is echt het grappigste aan dit hele verhaal als je het mij vraagt, ik kan gewoon niet stoppen met lachen :joy:

20 likes

In heel het land? Ik woon hier ook en wil veel te graag weten wie het is haha

1 like

Nee nog steeds niet haha. Ik ga het straks doen

Oke ik heb het geopend hahaha. Hij zei “Who are you?!” Dus ga hem gewoon verwijderen en niet antwoorden

16 likes

Ik heb zoiets ergs meegemaakt afgelopen dinsdag, ik werd opgehaald door mijn vriend en een vriend van hem dus ik loop naar beneden vanuit mijn appartement naar buiten naar de auto
Nou, oké dus we zitten in de auto en komen aan op de bestemming. Ik stap uit: blijft er iets fucking heftigs aan mijn onderbeen plakken op de stoel. Ik dacht dat het kauwgom was.
Kijk ik: HEB IK EEN FUCKING WAXSTRIPJE LATEN ZITTEN OP MIJN ACHTERBEEN?? Ja dus achter op mijn bovenbeen lol hoe heet dat. Want die ochtend was ik aan het waxen geslagen. Ik knip mijn waxstrips altijd dus het was kleiner vierkantje.
Die was nu helemaal “gesmolten” aan mijn been en aan de bank.
Omg en mijn vriend begreep er niets van, hij dacht dat het kauwgom was zo roze, en zijn vriend stond er al helemaal met open mond naar te kijken

Ik heb er dus vanuit mijn appartement naar de auto toe mee aan mijn been gelopen en ik woon in een drukke straat hoe awkward :slightly_smiling_face:

en de stoel is nog steeds verpest oh my god :slightly_smiling_face:
Doordat het zo gesmolten was zat heel die wax overal en bedacht ik ook nog eens dat ik die strip een paar keer erop en eraf moest doen om er eventueel voor te zorgen dat die wax meegetrokken zou worden, dat is vast ook een heel sexy gezicht geweest waar zij bij stonden🙂

69 likes

Ik draag graag van die midi wikkelrokken en pak in mijn dorp altijd de fiets door het centrum. Ik houd de rok altijd netjes met 1 hand vast zodat deze goed blijft zitten door de wind. Maar ik heb nu al 2 keer gehad dat ik voor een druk terras fiets en iemand ineens de weg oversteekt waardoor ik hard moet remmen (met 2 handen) en de rok spontaan open waait en ik een heel terras flash .:weary:

41 likes

Jup #me2 ik fiets in te korte jurkjes maar niemand in mijn dorp kan rijden. Dus fiets vaak in mn blote kut

45 likes

Oh doet me ergens aan denken! Ik heb een keer gehad dat ik dacht ik wel kon fietsen zonder mijn rok vast te houden. Probleem was echter niet dat die open waaide maar dat die helemaal vastdraaide rondom mijn trapper.
Ik stond dus gewoon stil op een gegeven moment, zat ik muurvast in de trapper met mijn maxi rok.
Zo awkward, heb mezelf een achterafstraatje in gemoffeld en daar heb ik als een malle aan die rok staan trekken. Was nog best lastig ook want kon dus ook niet afstappen van mijn fiets omdat die rok zo strak vastgedraaid zat :scream:

22 likes

Ik heb pas ook zo’n verhaal gedeeld maar dan met een lange jurk. Ik kon echt geen kant op, kon mezelf niet wegmoffelen en was bijna in staat om hulp te roepen naar alle mensen die me voorbij fietsten en liepen :’) Uiteindelijk gelukt. Enorm gat in die jurk+ zwart van het olie :’). Maar sindsdien durf ik niet goed meer met een jurk/rok op de fiets. @Hvo gaf als tip om het boven je knieën met een knijper vast te maken, ik moet dat nog uitproberen maar klonk wel beter dan op goed geluk dat ik dit keer niet vast kom te zitten, op de fiets stappen!

4 likes

Aah ja echt exact dat had ik ook inderdaad haha :joy:
Elastiekje schijnt ook te werken! Ik heb tegenwoordig niet meer zulke jurken aan. Nu heb ik er vooral die open waaien :joy:

1 like

Ik was gisteren in de supermarkt en ik had maar twee dingen om af te rekenen. Ik was een beetje duf, want ik had de nacht ervoor weinig geslapen. Voor me stond een vrouw van 40-50 ongeveer, ik ben zelf 24. Deze vrouw had wel veel boodschappen en zei toen tegen me ‘‘oh mevrouw, u hebt maar een paar dingen. Gaat u gerust voor’’. Om de een of andere reden kreeg ik zo’n error in mijn hoofd door het feit dat ze me ‘mevrouw’ noemde en met ‘u’ aanspraak, dat ik daar gewoon bleef staan met een verbaasd gezicht. Vervolgens zei ze tegen de kassière: ‘‘Laat die mevrouw maar voor hoor, die heeft zo weinig bij’’. Dus ik loop met nog steeds een error in mijn hoofd naar de kassa om mijn spullen af te rekenen, op dit moment heb ik nog steeds niks gezegd en denken zowel de vrouw als de kassière waarschijnlijk dat ik heel aso ben. Zegt de kassière terwijl ze een blik wisselt met de vrouw die me voorliet: ‘‘Nou wat vriendelijk van die mevrouw!’’ Opeens deed mijn hoofd het weer en dacht ik ZEG IETS, ZEG GEWOON IETS. dus ik flap er heel lomp en hard uit: ‘‘Ja bedankt hè meid!!!’’ Echt OMG. Toen ben ik heel snel de winkel uitgelopen en ik voelde al die ogen in mijn rug branden. :cry:

232 likes

Hahahaha heerlijk!

1 like

Sorry, maar ik lach me stuk hahahahaha!!!

Wanneer kwalificeert een post zich voor het grappige forumpost topic? :sweat_smile:

2 likes

Ik jank :sob::joy::sob::joy::sob::joy::heart:

1 like

Hahahahaha dit is echt geweldig!!! :joy:

2 likes

Meid​:joy::joy::joy::joy::joy::raised_hands:t2:

1 like

Hahahaha hardop lachen (inclusief knor gelukkig ben ik alleen)

Edit: JE TITEL OOK HAAAHAH

3 likes

Ik was vandaag bij de tiger en daar verkochten ze ook zo’n mini exemplaar van een houten hand waarvan je de vingers helemaal kan bewegen. Daar was dus een ouder vrouw van eind 60 begin 70 in een jolige bui die de vingers zo had gedaan dat de middelvinger was opgestoken. Die vrouw liet het aan mij zien en ik had niet direct door wat er zo bijzonder aan was. Sowieso denk ik dat ik zo gewend ben aan dat hele fuck you gebeuren dat ik er niet raar van opkijk. Er kwam bij mij alleen "ja leuk’ uit. :’)

26 likes

Hahaha ik zie mijn titel nu pas😂

Thanks, dit verzacht deze cringy herinnering.:joy:

19 likes

Haha lekker ook. Nu moet ik denken aan de post hierboven, dat je had gezegd ‘Ja leuk, meid’. Dan had ik me echt bescheurd :joy::joy:

3 likes