Ongemakkelijke momenten

Sorry, maar ik lach me stuk hahahahaha!!!

Wanneer kwalificeert een post zich voor het grappige forumpost topic? :sweat_smile:

2 likes

Ik jank :sob::joy::sob::joy::sob::joy::heart:

1 like

Hahahahaha dit is echt geweldig!!! :joy:

2 likes

Meid​:joy::joy::joy::joy::joy::raised_hands:t2:

1 like

Hahahaha hardop lachen (inclusief knor gelukkig ben ik alleen)

Edit: JE TITEL OOK HAAAHAH

3 likes

Ik was vandaag bij de tiger en daar verkochten ze ook zo’n mini exemplaar van een houten hand waarvan je de vingers helemaal kan bewegen. Daar was dus een ouder vrouw van eind 60 begin 70 in een jolige bui die de vingers zo had gedaan dat de middelvinger was opgestoken. Die vrouw liet het aan mij zien en ik had niet direct door wat er zo bijzonder aan was. Sowieso denk ik dat ik zo gewend ben aan dat hele fuck you gebeuren dat ik er niet raar van opkijk. Er kwam bij mij alleen "ja leuk’ uit. :’)

26 likes

Hahaha ik zie mijn titel nu pas😂

Thanks, dit verzacht deze cringy herinnering.:joy:

19 likes

Haha lekker ook. Nu moet ik denken aan de post hierboven, dat je had gezegd ‘Ja leuk, meid’. Dan had ik me echt bescheurd :joy::joy:

3 likes

Update: Ik kwam hem gister tegen (op een evenement) en toen ging er ineens een belletje bij hem rinkelen. “Ohhhhh Skádi, ouwe snapchatter” - Ik: haaahaaa ja ehh :grimacing:. Gelukkig lulde mijn collega eroverheen en hebben we het er verder niet over gehad.

8 likes

Meer een ongemakkelijk moment voor m’n collega, maar ik stond erbij en ik kon zijn ongemakkelijkheid voelen.
Er kwam een jongetje naar hem toe en begon tegen hem te praten en ik kwam net aanlopen en riep mijn collega, maar dat jongetje verstond de naam Angel, wat eigenlijk voornamelijk bij meisjes voorkomt. Dus dat jongetje vroeg aan m’n collega: ‘‘Huh, heet jij Angel?’’ Dus m’n collega zei heel lacherig: ‘‘Nee, natuurlijk niet, ben toch geen meisje!’’ En toen zei dat jongetje: ‘‘Ohhh, ik heet namelijk wel zo!’’ en toen huppelde hij weg.

Pijnlijk.

64 likes

Huh heette hij echt Angel, op de Engelse manier? Ángel is in Spaanstalige landen een normale jongensnaam, maar dan spreek je het wel heel anders uit.

Sneu voor dat jongetje trouwens haha aw

5 likes

Nee, was echt op de engelse manier!

Dit doet me denken aan mijn guilty pleasure van honderd jaar geleden:

220px-Angel_DVD_Season_(3)

Ik vond hem zó knap. Maar hij heette in de serie dus ook Angel.

24 likes

Maar misschien was dat jongetje wel aan het fucken. Mijn dochter heeft namelijk ook een hele dag volgehouden tegen iemand anders dat ze Greta heet. Zo heet ze niet

99 likes

Zou kunnen, maar daar zal ik nooit achter komen. Op dat moment was het in ieder geval vrij ongemakkelijk.

1 like

Hahaha ja dat zal ongetwijfeld :joy:

1 like

Bij mij standaard ‘zweetvlek’ tussen mijn dijen als ik recht sta. Zo vervelend.

2 likes

Ik laat heel vaak bil/benen zweetvlekken achter op stoelen :pensive: vooral met blote benen. Dit past echt in dit topic

17 likes

Ik heb het wel eens met panty ook? Geen idee hoe dat kan maar zo ongemakkelijk.

Zit dan ook altijd eerst wat vreemd heen en weer te schuifelen over de stoel alvorens ik recht ga staan.

3 likes

Ja ik ook met panty! En dan vooral bij die harde plastic stoelen​:sob: ik schuif een beetje als ik wil gaan opstaan en dan en dan met mach 10 die stoel proberen aan te schuiven voor dat iemand het ziet. Eén keer had ik een belangrijk gesprek gehad (=extra zweten) en toen zag ik diegene naar de stoel kijken terwijl ik stugglede om hem aan te schuiven EN ER ZAT EEN ZWEETPLEK OP :sob::sob::sob:

8 likes