Ongemakkelijke momenten

Dit vind ik eerder zielig dan ongemakkelijk.

19 likes

Haha, meestal valt dat wel mee (bij mij dan). Ik heb geregeld dat mensen in hun ondergoed opendoen als ik aanbel met een pakje. Ik kijk niet vreemd meer op van veel dingen.

3 likes

Klopt, als ze het wel door had was het voor haar wel ongemakkelijk geweest maar nu vooral sneu/zielig. Lijkt me echt zo erg.

1 like

Haha ik ben hier ook schuldig aan geweest.

7 likes

Haha ik ook :joy:

3 likes

Me2šŸ˜‚

2 likes

Ik was een keer PokƩmon aan het spelen met een groepje en ik ging ff wat te eten halen. Toen ik terugkwam kwam een van die gasten lachend naar me toe, hahahaha ik zag een vrouw die is doorgelekt hahaha je zag bloed en ik ben zoooo pissig geworden :disappointed_relieved: Waarom lach je iemand uit in plaats van er iets van te zeggen?!

(Hij nam mij daarna nog steeds niet serieus maar dat had ik dan wel weer verwacht van hem :’) )

11 likes

Oh wat stom om iemand zo uit te lachen zeg, echt niks grappigs aan. Ook echt alleen mannen die zoiets doen, die snappen niet hoe kut dat is.

1 like

Ik ook!

Hahaha herkenbaar, al was ik mezelf voor.
Ik was gisteren rode kool aan het eten dus had m’n witte T-shirt uitgedaan maar toen werden m’n schoenen bezorgd. En onze bezorgers gaan heel snel weer weg dus ik rennen, toen realiseerde ik me dat ik m’n bh rende en kon ik nog m’n shirt pakken, dat op de trap aantrekken en redelijk normaal de deur open doen :’)

2 likes

Wanneer je een volgverzoek van een vage kennis accepteert op Instagram en diegene nog geen vijf minuten later al je selfies uit 2013 zit te liken :grimacing:

15 likes

Als iemand dat doet is het toch altijd puur aandacht vragen? EĆ©n foto kan per ongeluk, maar waarom zou je alle oude foto’s liken?? Slide dan gewoon in je DM’S haha

3 likes

Hahaha op de een of andere manier moest ik al lachen om de ā€˜Anneke’ en ā€˜Piet’ tussen haakjes. Daarna werd het nog leuker (voor ons). Heerlijk omschreven! :joy:

1 like

Ik moest ineens denken aan iets ongemakkelijks van een aantal jaren geleden.

Ik moest naar de gynaecoloog voor een inwendige echo, wat op zich al ongemakkelijk genoeg is. Dus ik lig daar, is de arts bezig met het maken van de echo en er moeten foto’s gemaakt worden. Alleen was helaas het printpapier op(!) (heb ik dat), vraag de arts aan de co-assistent die er bij stond of diegene even het echo apparaat vast wilt houden. Lag ik daar met mijn benen wijd, moesten ze dat ding overpakken en moest ik wachten totdat de arts het papier weer had bijgevuld wat uren leek te duren…

Mijn man en ik moesten daarna zo hard lachen toen we het ziekenhuis verlieten, het was echt een scene uit een komediefilm…

36 likes

Huh wow! Waarom deed ze dat?

Ik vind het ongemakkelijk als ik met mijn collega in gesprek ben en zij onderussen selfies (van zichzelf dus, niet van ons samen of zo) gaat maken. Duurt vaak maar heel kort maar ik weet dan nooit zo goed waar ik moet kijken. Ben zelf ook niet zo’n selfiemens dus misschien dat het daar vandaan komt haha

2 likes

Ik dacht even dat de twee reacties hierboven over hetzelfde gingen :thinking:

8 likes

en @suus
Ja raar toch zo tijdens werk haha. Dan zit ze achter haar pc en dan ineens hand omhoog met telefoon erin en de fotoshoot is begonnen :joy:

@Foxy wat enorm shit zeg! Kan me voorstellen dat het het verhuisplezier wegneemt. Ik hoop voor je dat zij gaat verhuizen of dat anderen ook gaan klagen zodat de overlast snel stopt. Baal met je mee!

2 likes

Haha wat??? Dat zou ik niet eens meer ongemakkelijk noemen, eerder bizar :open_mouth:

1 like

Ik heb recent een Fitbit Versa en die draag ik op het werk. Ik werk in een labo en omdat een telefoon in het labo niet zo handig is, vind ik het wel makkelijk om Whatsapp meldingen op die Fitbit te ontvangen.
Ik dacht dat je dan een trilling ging voelen en dat je dan op meldingen kon klikken om te lezen wat de boodschap was. Blijkbaar is dit niet zo, maar komt het Whatsapp bericht gewoon op je schermpje.

Gisteren was er een externe technieker voor een reparatie en ik was die man aan het helpen. Verschijnt er plots op mijn horloge scherm een boodschap van mijn FWB:
K: Nu neuken?

Ik weet bijna zeker dat hij het kon lezen want we waren samen een zwaar onderdeel aan het opheffen.

213 likes

Hahahahahahah

1 like