Hahaha heel chill
Volgens mij kan je dit in de app uitzetten, zodat je alleen ziet van wie. Heb je nu niks meer aan haha.
Mijn vriend en zijn broer lijken ook errug veel op elkaar; lever ook altijd leuke momenten op.
Vooral in het schemerdonker in room escapes
Whahah dit hebben de (ex) vriendjes van mijn zus en mij beide gedaan. Ene exvriend ging mij van achter zo heel close omarmen en ik draai me zo om ehhhmm ben niet de goeie :â) Andere ex heeft ook eens zijn hand zo op mijn rug gelegd en gewreven. En mijn ex dat ook een keer bij mijn zusje hahah.
Wel hilarisch altijd.
Wat zei je zwager? Hij reageerde dus amper begrijp ik uit je verhaal?
Hahahaha hardop lachen hier, fantastisch zoân brainfart
Hahhaa oh wat erg! Het klinkt wel als een lang moment tot je het door had. Hoe reageerde je zwager dan?
Ik heb er wel een van recent maar hij is wel best TMI. haha, voor de zekerheid maar even in spoiler. Vind 'm bijna te ongemakkelijk om te posten maar misschien kijken jullie er anders tegenaan. Weet overigens niet zeker hoe ik een spoiler moet doen.
Samenvatting
Vriendlief en ik waren thuis, was denk ik rond 19:00-19:30 uur. Ik wist dat de Wehkamp een pakketje zou komen ophalen maar dat was tussen 18 en 21 uur 's avonds, meestal komen ze pas op 't laatste moment. We hadden seks en hij was echt nét klaargekomen toen ineens de deurbel ging. Nu is 't zo dat Wehkamp echt maar 1 keer aanbelt en dan alweer vertrekt, ze waren al een paar keer totaal niet op komen dagen dus ik moest en zou mijn pakketje wel afgeven. Heb dus snel een jurk over mijn hoofd getrokken en ben naar beneden gestormd om de deur open te doen. Het scan apparaat van de Wehkamp man deed heel traag, dus terwijl hij mijn pakket aan 't scannen was om in te nemen voelde ik het sperma echt langs mijn benen druipen tot mn knieën. Wehkamp man had gelukkig niets door maar 't voelde zó ongemakkelijk.
Ik heb nu 3 dates gehad met een vrouw die een Airbnb runt en telkens slaap ik daar bij haar in haar kamer. Er lopen daar altijd gasten rond en zij wil niet dat zij weten dat wij het doen. Dus elke keer doe ik dan alsof ik ook een gast ben, maar het voelt soms echt alsof ik dan in een film speel en een rol moet improviseren. Laatst had ik een gesprek met een stel en toen vertelde ik gewoon dat het mijn eerste keer in die stad was, en zij geloofden het. Maar later, bij het ontbijt, zei die vrouw dat ik die mensen de weg wel kon wijzen ergens heen omdat ik een echte veteraan was in die stad En een meisje vroeg de keer ervoor al waar ik sliep aangezien er geen extra kamer was waar ik dan zou slapen, en omdat zij op de site had gezien dat er maximaal X slaapplekken waren. Ik zei toen dat ik op de slaapbank sliep bij de host omdat we familie waren (we lijken totaal niet op elkaar en spreken totaal verschillende talen behalve 1 taal waar we allebei een accent in hebben)
Weet je zeker dat de bezorger niets doorhad? Het kan zijn dat hij het niet zag maar ik was ook net te oud toen ik van mensen hoorde dat je dan wel een typisch geurtje om je heen hebt hangen. Gelukkig vertelden ze mij dit in een volle kroeg maar dat was ook een ongemakkelijk moment op zich. Verder hebben bezorgers volgens mij altijd haast en krijgen ze betaald per geleverd pakketje dus ik denk dat hij allang blij is dat hij zijn pakje af kon leveren.
Ik wou vanmiddag weg fietsen, breekt mân zadel ineens af. Hele zadelpen door geroest de hele weg naar huis gefietst zittend op de pakjesdrager, zoals ik vroeger als kind weleens deed. Met een gezicht alsof het de normaalste zaak van de wereld is haha. Ondertussen gniffelen om al die rare gezichten die ik kreeg.
Hahaha ik moest hardop lachen hierom
Lekker fietsen op een fiets zonder zadel
Heb je het erbij gelaten of wel een uitleg gegeven?
Ik probeerde op het pijltje te drukken haha verwarrend
Ja dat kan!
Mijn moeder vond een keer een vibrator van me toen ik niet thuis was en toen wilde ze hem aan doen voor de grap maar toen ging ie niet meer uit, dus toen belde ze me was een raar telefoongesprek kan ik je zeggen
Is dit nu een foto van de vibrator of een random gezichtsborstel? Als ik hem zou zien zou ik ook denken dat het een borstel voor je gezicht is haha.
Ik heb gezegd dat ze het Ă©cht nooit meer hoeft te doen. Dat deed ze ĂŒberhaupt al niet âvanaf je 18e kun je best alles zelf doenâ, dus waarom ze het nu wel ineens deed is me nog steeds een raadsel.
Ik had dat ook. Alleen hadden mijn vriend en ik net dat weekend een heel netwerk van touwen en handboeien onder het bed gemaakt
Niet van mij maar van een klant op mijn werk
Ik werk dus in een winkel en er belde net een vrouw om te vertellen dat haar zoon zometeen x kwam halen. Maar dat hij zijn telefoon was vergeten en hierna de stad uit zou gaan, dus echt wel even nog langs huis moest komen!!!
Zoon kwam in winkel en zei ik moet x hebben, waarop collega van mij zei: âje moeder belde, of je zo nog even naar huis wil gaan om je telefoon op te halen.â
Draait hij met zijn ogen: âniet alweer, ik zat al in de auto en dacht als ze maar niet gaat bellenâ
Hoezo bel je als moeder zijnde naar een WINKEL om te vertellen dat je zoon VAN IN DE 30, zijn telefoon vergeten is. En het ergste is nog dat uit zijn reactie te halen was dat dit niet de eerste keer was