Ongemakkelijke momenten

Ja toch wel haha :joy: :sweat_smile:. Ik heb wel echt vet vaak mijn excuses aangeboden voor ‘alles’ haha

5 likes

Haha, al die autoverhalen doen me denken aan een keer dat een vriendin me kwam ophalen in een stad. Ik zou bij haar slapen, want de dag erna gingen we samen naar een festival. Zij gooit bij de parkeergarage haar tas - met autosleutel - in de kofferbak. Auto denkt vervolgens: ik blokkeer de boel. Konden we ook de ANWB bellen die vervolgens in haar auto in moesten breken om hem open te krijgen :joy: Nou ja, gelukkig lukte het de ANWB ook bijna niet. Ze heeft het daarna nooit meer gedaan.

Een paar weken later kwam dezelfde vriendin mij en een vriend op halen op het treinstation, maar had het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de accu leeg te laten lopen. Kon ze dus ook gaan bellen. Daarna nog een aantal keer mee gereden en toen ging het goed gelukkig.

Verder is mijn leven een aaneenschakeling van ongemakkelijkheden :stuck_out_tongue:

2 likes

Jezus nog geen week geleden sinds mijn vorige bericht, maar hier ben ik alweer :joy:. Er kwam net een Poolse man binnen en hij had een sterk accent. En toen vroeg hij aan mij of ik een rond ding voor hem had met ‘kleine ballen’, dus ik was een beetje verrast en zeg:’ Ehhm met wat?’. Hij nog harder:‘Kleine ballen’, en echt het leek wel alsof alle professionaliteit mijn lichaam verliet, want ik begon gewoon te lachen recht voor die man zijn gezicht. Dus ik zeg nog:’ Sorry meneer’, en ik dacht ik wend me tot mijn collega om het hem af te laten handelen, maar ik kwam gewoon niet uit mijn woorden tegen die collega. En zat echt dood te gaan van de lach terwijl ik met mijn rug naar die man stond. Dus die collega zegt de hele tijd:’ wat moet die man nou?’. En uiteindelijk krijg ik er heel stilletjes uit:’ Iets met kleine ballen’, terwijl ik echt met tranen zat dood te gaan. Omg wat erg, ik schaamde me echt kapot voor mijn puberale actie :joy:

100 likes

Omg :joy: maar de hamvraag; wat moest die man nou hebben?

13 likes

Ik hing net ergens in de wacht met mega harde en irritante tingelmuziek. Werd er helemaal nerveus van. Net toen ik vrij hard “WAT een KUTmuziek” zei (tegen mezelf), hield de muziek op en was de medewerker terug. Hoezo ongemakkelijk, gelukkig was ik vooraf en daarna wel gewoon mijn nette zelf. Geen idee wat hij gehoord heeft lol

32 likes

Een kogellagertje :joy:

15 likes

Hahahaha :joy: Ja het was ook gewoon precies wat hij zei. Zo onprofessioneel van mij echt kut hahaha :joy:

2 likes

Omg ik dacht dus weer dat je @Krabsalade was en dacht al lekker, zometeen heeft die man iets raars op zijn kleine ballen wordt hij uitgelachen door de huisarts :joy: maar bij nader inzien is dit ook goed ongemakkelijk.

25 likes

Ik had gisteren een kennismakingsgesprek met twee collega’s die een stuk ouder zijn dan ik en die vroegen me wat over mezelf te vertellen. Toen vertelde ik over mijn geschiedenis bij het bedrijf waar ik werk en toen vroeg ie: ‘ok, en privé? Of mag ik dat niet vragen?’ Toen zei ik: ‘oh jawel hoor! Ik ben x jaar en woon in x en ehhhh…’ en toen kreeg ik ineens een enórme error waarbij ik in mn hoofd dacht ‘ok, ja hoe chill is het als ik nu kan vertellen over m’n kinderen en relatie en zo, lekker feitelijk, dat gaan zij ook doen, want zij hebben een relatie en kinderen. Maar ja kut, die heb ik allebei niet. Ja wat moet ik dan vertellen… ik heb geen hobby’s. Kan ik een hobby bedenken? Nee… ok ok, kut dit duurt lang. Kan ik echt niks bedenken? Nu denken ze dat ik geen leven heb. Wat doe ik eigenlijk met mn leven? HOEZO BEN IK ZO SAAI?’ Deze existentiële crisis duurde echt heel lang en er viel dus een enorm ongemakkelijke stilte. Toen keek ik om me heen of ik ergens op kon inhaken en zag ik een foto van een berglandschap en zei ik: ‘ja, ik ga dit jaar naar Noorwegen op vakantie, want ik hou van bergen.’ Hahaha, what the fuck, dat is dus alles wat ik over mezelf kon vertellen :joy:

156 likes

Hahahaha omg :joy: dat zou wel erg zijn. Niet dat mijn scenario veel beter is hoor haha. Maar onze avatars zijn nu wel anders trouwens! Haha

2 likes

Ja ze zijn echt anders nu maar dat maakt mijn hoofd blijkbaar niks uit :joy:

2 likes

Haha ik voel de ongemakkelijke stilte gewoon hier! Had mij ook kunnen overkomen

1 like

Same!! Heel verwarrend

(was nu trouwens geneigd als grap jouw avatar te nemen bij deze post bertie)

1 like

:eek:

Toen mijn collega aan iemand vroeg “wat leuk zeg hoe ver ben je?” maar ze helemaal niet zwanger bleek te zijn

5 likes

ahhh haha zoo lief
en grappig :joy: :sweat_smile:

1 like

Oh ik ben nieuwsgierig: zei ze dan letterlijk bil? Of noemen jullie een vagina ook een bil?

Volgens mij is met kinderen echt niks geheim :’)

1 like

Misschien noemden haar ouders het wel zo :o Moet zeggen dat ik het ook lastig vind hoor, ik zeg meestal plasser maar weet niet of ik dat een ok woord vind.
Weet ook nog dat wij als kinderen van een jaar of 10 het met vriendinnetjes over dit onderwerp hadden en dat iedereen het toen al anders noemde. Zo lastig!

Opzich wel fijn dat je kind er bil van maakte en het niet letterlijk vagina noemde haha, misschien vond die medewerker het nu iets minder raar :stuck_out_tongue:

Hahahah kutje is ook echt zo’n vies woord, hoor het al uit de mond van zo’n onschuldig kind komen haha.

6 likes

haha, en dat is precies wat de echte elizabeth gilbert ook deed (zoeken naar zichzelf na haar scheiding) in eat pray love!

4 likes