Vind het wel slim van die moeder! Of hij nou 3 of 30 is, ze wilde gewoon even helpen toch. Ook niet echt ongemakkelijk maar dat kan ook aan mij liggen.
Nou ik vind het best heftig als een moeder naar een random winkel gaat bellen omdat hij zijn telefoon is vergeten. Zou het familie oid zijn zou ik het anders vinden, maar kom op naar een winkel?!
En ook omdat het om een telefoon gaat die gewoon veilig thuis ligt. Het is niet dat hij zijn paspoort vergeten is en op vakantie gaat.
hij komt er snel genoeg zelf achter en is volwassen genoeg om dan een keus te maken wat hij gaat doen. Het is waarschijnlijk lief bedoeld maar wel heel beschermend. Daarnaast was het best wel ongemakkelijk voor die man, hij kon wel door de grond zakken dat zijn moeder alweer zoiets had gedaan.
het komt waarschijnlijk uit een goed hart en is lief bedoeld, maar ik vind het voor een volwassen vent die prima zijn eigen boontjes kan doppen te beschermend
Ok, ja dat kan natuurlijk! Ik zou zoiets ook kunnen doen bij vrienden en dat dan heel slim vinden van mezelf
Ja ik zie het probleem ook echt totaal niet, zou echt vet blij zijn als mān moeder het zo zou fixen
Misschien scheelt het ook wel dat de manier van moeder nogal bezorgd/beschermend was, het was niet ājo pietje die zo naar jullie komt is zijn telefoon vergeten, geef het even doorā maar meer āja en pietje komt zo naar jullie en hij is zijn telefoon vergeten en gaat daarna de stad uit en ja anders gebeurt er dadelijk iets en hij heeft hem echt nodig!!!ā
Maar ik snap dat het ook echt wel lief bedoeld was van die moeder en het uit een goed hart kwam
Ik was gisteren in de claireās (why?) en daar stond op een bordje ābuy 3 get 3 freeā en ik had echt kortsluiting en snapte maar niet wat ze daar bedoelde. Ik dacht huh als je drie dingen koopt krijg je die drie dingen gratis. Daarom besloten maar aan de medewerkster te vragen hoe die korting nou precies werkte. Waarop ze antwoord āJa is gewoon buy 3 get 3 freeā. Waarop ik nog niet wist wat ze nou bedoelde. Heb maar vriendelijk bedankt en de winkel verlaten.
Achteraf snapte ik natuurlijk wel wat er bedoeld werd maar heb dan soms zo kortsluiting dat ik me zo dom voel
Ik dacht dus hetzelfde. Alhoewel het ook best zou kunnen dat hij zijn telefoon met opzet thuis heeft gelaten.
Hahaha lekker Madelas inkleuren op de color app
Oh ja dit heb ik ook wel eens gehad bij een winkel op het vliegveld in Amerika. Stond iets van ābuy 2 get 1 freeā, en ik dacht dat je er dan 2 kocht en daarvan 1 gratis kreeg (en dus maar 1 betaalde). Stond ik daar aan de kassa, was het natuurlijk 2 betalen en een 3e gratis
Ik beĆ«indigde net een zakelijk telefoongesprek met ādoei⦠eh dag!ā
Heb het er warm van. De rest van het gesprek ging goed, waarom moet ik dan weer zo dom ophangen?! Zei daarna hardop tegen mezelf: āDOEI!?!ā
haha had ik vorige week ook, ik zei veeel te enthousiast: DOEI DOEIIIII!!! ik hing op en dacht: doei doei??? hou toch op
Haha alsof je jezelf dan even niet bent he?
haha ja ik dacht ook: op deze manier hang ik echt nooit op? Dus waarom nu wel?? Het was verder ook een goed en relaxed gesprek dus misschien daarom
Heb wel eens opgehangen met ājoejoeeee, hooi!ā was gelukkig een jongere klant maar alsnog, vond het beschamend toen ik er bij stil stond
Soms heb ik met iemand dat een ontmoeting ooit ongemakkelijk/gek was en dan blijft dat elke keer bij een nieuw contact/ontmoeting. Soms een date, soms een collega. Nu een tandje erger; mijn baas Heb me al zo vaak voor gek gezet. Net ook weer.
Hij belde maar het geluid van mijn telefoon deed het niet goed. Dus ik gezegd āmijn geluid doet het niet goed, wacht even hoorā. Ik van alles proberen met knoppen op mijn telefoon terwijl hij nog aan de lijn hing. Heb ik hem weggedrukt, ondertussen roepend richting mijn telefoon āhij doet het nietā. Heb ik hem gebeld. Nou deed het nog steeds raar, ik weer āhet doet het nog steeds nietā en weer van alles proberen op mijn telefoon. Uiteindelijk weer opgehangen. Belde hij mij, nou nog steeds raar. Uiteindelijk gezegd āOk, hij doet nog steeds gek, dus je staat op de speakerā. Die man āHm, okā¦ā. Heb al zoveel momenten met deze man gehad dat ik bij voorbaat al verander in een debieltje als ik hem spreek/zie.
Haha jullie verhalen doen mij denken aan dit:
Ik werkte nog niet zo lang op mijn destijds nieuwe werk en ik was jarig.
Totaal geen zin om met collegaās te zoenen die ik nog niet goed kende natuurlijk. Komt er een, hele knappe, collega naar mij toe en geeft mij dus toch 3 zoenen terwijl ik mijn hand uitstak?!? Geef ik hem daarna ook nog die hand?
ERROR ERROR HAHAHHAHA
Ik vind ontmoetingen en afscheid nemen bijna altijd wel ongemakkelijk. Een hand? Knuffel? 1 kus? 2 kussen? 3 kussen? Zwaaien? Iets anders!?
Vooral als je voor de knuffel gaat en de ander voor een kus oid⦠Cringe
Ja, vooral als je bij een grotere groep die je niet goed kent weggaat. Dat je denkt: het is raar om zomaar weg te gaan, maar het is ook wel plechtig om tegen iedereen te gaan melden dat je weggaat. Dus dan ga ik altijd voor de awkward algemene mededeling plus zwaai: āik ga nu, doeiā zwaait gestoord.
Vooral leuk als niemand je lijkt te horen. āEhm, ok, nou dan ga ikā¦dus dahag.ā
Cringeš
Haha zo herkenbaar dit allemaal. Vooral als je eenmaal een blunder hebt gemaakt bij iemand blijft het daarna mega ongemakkelijk waardoor je er alleen nog maar meer maakt. Inderdaad vaak bij iemand die een hogere functie heeft of een leidinggevende ofzo. Een ander lijkt hier in mijn omgeving nooit last van te hebben dus goed om hier te lezen
Ook bij netwerkmeetings ofzo akward om je ergens tussen te mengen en ook om weg te gaan, zo van Doeii en niemand die het hoort of boeit ā¦ā¦
Vriend van je schoonzus klinkt echt zo gek? Ik zit echt al 5 min te bedenken of het dan je zwager is of je broer etc