Hahahah, ik stel me nu voor dat ik dat meisje ben en dat zoiets me zou overkomen. Dat schouderklopje ook.
Dankjewel! Ik schreef deze post, en ik dacht: alsjeblieft IEMAND stel me gerust. Dus echt bedankt
Hahaha hardop lachen hier
Ik moet mān lach inhouden geweldig
Hahaha!
Ik heb zo vaak dat personeel van een terras mij aanspreekt in het Engels en dat ik me dan afvraag: āPraat hij/zij Engels omdat hij/zij geen Nederlands kan of omdat hij/zij denkt dat ik het niet kan?ā Meestal dat laatste, maar dan ben je al te laat om te zeggen dat je Nederlands spreekt en moet je awkward Engels blijven praten.
Hahahahagagaha
Oh God ik had ook een keer bij de Subway toen ik iets bestelde, maar dat staat zo dom in het Engels dus dan moet je wel āeen footlong veggie delite, alsjeblieftā zeggen.
Maar toen hoorde ze mān Nederlandse alsjeblieft niet en schakelde ze ook over in het Engels en ik ging maar mee daarin want automatische piloot. We stonden ook beiden in zoān Louis van Gaal accent te communiceren, en Ik weet 99% zeker dat ze het bij de kaas al doorhad maar we vonden het beiden te ongemakkelijk en dan moet je nog die hele Fucking balie afwerken.
ā Iād like extra cheese, toasted please, yes all vegetables but no tomato please, yes I do want olives and peppers please, honey mustard please, no i donāt want a drink please, oh yes Iāll take it to go, can I have a bag please? Yes Iād like to pay by card, no I donāt need the receipt. Yes, byeā
Het was zo duidelijk en ongemakkelijk. Ben ook nooit meer bij die locatie geweest. Ik had natuurlijk gewoon iets kunnen zeggen, maar ik durfde niet meer.
haha ik had een week lang geen nederlands gesproken of nederlanders gezien en toen zaten er op mān vlucht opeens nederlanders naast me. maar had echt 0 zin om sociaal te gaan doen. dus ben toen in t deens tegen t cabinepersoneel gaan praten ipv engels want zaten verder eigenlijk geen toeristen op die vlucht haha
Haha!!
Ik heb best vaak zulke situaties omdat ik met mijn vriend Engels spreek en mensen er dan vanuit gaan dat ik geen Nederlands spreek, en weet dan ook nooit wat het minst ongemakkelijk is om te doen, ook omdat mensen dan zo hun best doen in het Engels. Ik probeer dan ook zo mooi mogelijk Engels te spreken om mijn Nederlandse accent te (proberen te) verbloemen.
Oeee heel veel succes morgen!
Ging na mijn manager naar de wc en het stonk vreselijk. En we weten beiden dat ik dat goed geroken heb.
Ook managers poepen
Het zijn net mensen.
Poepen a la, maar je had het moeten ruiken joh.
Ruikt jouw poepen lekker dan? Kan hij toch niks aan doen dat hij geen bloemetjes poept.
*Het was een zij. Nee, mij poep ruikt ook niet lekker. Maar in dit geval rook het naar mijn poep na 3 dagen bier en friet. En ik vind het ook niet erg, maar merkte wel dat mijn manager er ongemakkelijk over was. En daardoor ik ook beetje.
Oh ja ik dacht een hij gelezen te hebben, maar nu ik nog een keer kijk staat het nergens.
Nou, vind dit wel een beetje flauw. Ik vind het ook reuze ongemakkelijk als ik lekker hebben zitten stinken en er iemand die ik ken na mij moet. Dus ook andersom.
Als ik in een openbare toilet ben ruil ik wel eens van toilet hoor. Ik steek mijn neus in het hok en dan ruik ik ff. Of moet dit in het TMI?!
Ik had toch iets ongemakkelijks op het werk. Ik werk met patiënten en die geef je een hand als ze binnen moeten komen. Nu kwam er een koppel binnen die niet uit Nederland kwamen, zij droeg een hoofddoek en ze spraken weinig Nederlands. Nu weet ik wel dat het in sommige culturen niet gepast is om de man een hand te geven maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik ook echt geen hand mocht geven. Dus ik geef mevrouw een hand en wil daarna meneer een hand geven maar hij trekt zijn hand terug. Maar hij trok hem zo terug dat het net leek of hij een high five wilde⦠dus dat deed ik. Die man keek me zo raar aan en toen besefte ik me wat ik had gedaan. Ik heb toen snel alles gedaan en ben heel hard de kamer uitgelopen⦠toevallig had een collega het gezien en toen hebben we samen echt tot tranen toe gelachen. Zo ongemakkelijk
Dit doet me denken aan een ongemakkelijk moment wat ik ooit heb meegemaakt. Ik was op de uni en moest plassen, dus ging naar de wc. Daar heb je 3 wcās naast elkaar en een halletje met de wasbakken ervoor. Alle wcās waren bezet dus ik wachtte even. Toen kwam er een wc vrij en ging ik dus daar naar binnen. Maar het stonk daar ZO erg, ik moet heel snel kokhalzen en dat moest ik nu dus ook. Ik dacht echt ik MOET hier weg anders ga ik echt over mān nek. Dus ik kwam binnen 30 sec. dat hokje weer uit en toen stond het meisje dat voor mij die wc gebruikt had nog bij de wasbakkenā¦terwijl ik dus met tranen in mān ogen door het kokhalzen binnen 30 seconde die wc uit kwam. En ze had volgens mij ook door waarom ik er zo snel weer af kwam. Vond het ongemakkelijk maar ook vooral lullig voor haar, ik weet dat het gewoon compleet normaal is en het ligt aan mij dat ik zo slecht tegen vieze geuren kan, maar voor mijn gevoel had ik echt geen andere keus