Ik moest hier heel hard om lachen
Volgens mij gebruik ik het wel in het dagelijks leven, zal er eens op letten
Ik moest in dit geval aan een manager van een artiest denken, het kwartje viel echt pas laat
Hahahaha ik lach echt hardop
Hahaha als een staart ook echt ik vind dit zo mooi
Hahahaha er kwam zojuist snot uit mijn neus van het lachen.
Mijn vader is binnenkort jarig, en mān moeder heeft een āsurpriseā feestje georganiseerd. Dus ze heeft een groepsapp aangemaakt met familieleden en daarin alle info gegeven. Maar mān oom Hans heeft zonder wat te zeggen de groep verlaten. Nou vonden we natuurlijk raar. Vandaag waren we op de verjaardag van een ander familielid en oom Hans was niet aanwezig, dus mān moeder heeft tegen iedereen gezegd wat er gebeurt was, en dat ze sindsdien ook niks van hem vernomen heeft. Iedereen verbolgen, en mān nicht was echt pissig, en wilde hem wel even flink de waarheid gaan zeggen. Later heb ik met mān moeders telefoon toch maar even een appje naar Hans gestuurd, en Hans antwoordde al vrij snel dat hij geen idee had wie we waren en dat we een verkeerd nummer hadden Dus ik denk dat mān moeder maar iedereen even een appje moet sturen voordat er een familieruzie ontketend wordt.
Update: de echte Hans wil graag komen maar is helaas op vakantie
wat een stoker die moeder van jou
Ik stond moe en brak met zonnebril op in de Lidl om even een lekker broodje te halen. Toen ik wat pizzabroodjes pakte, stond er een meisje achter de broodjes heel enthousiast te zwaaien naar me. Geen idee wie het was, maar er stond ook niemand achter me dus ik zwaaide net zo enthousiast terug. Alleen toen verraade haar verbaasde gezicht dat ze niet zwaaide, maar de glazen deur van een enorme oven waar ze achter stond aan het schoonmaken was. Joe.
zo drooog haha ik ben je moeder niet
Mag je ook geen screenshots van gesprekken posten waarop niet te zien is wie or wat praat�
neehee.
Duidelijk. En overdreven.
Ik moet zo hard lachen omdat het hele āboks high fiveeeā zo herkenbaar is met kinderen
De post had een pakketje afgegeven voor de buren. Ik liep even later nietsvermoedend de gang op omdat ik even iets wilde pakken, toen ik de buurman voor de deur zag staan (wij hebben een raam in onze voordeur). Ik sprong bijna een meter de lucht in van de schrik, het moet er echt heel idioot uit hebben gezien. Was net een appel aan het eten en daar stikte ik bijna in. Ik had de bel blijkbaar niet gehoord en had dus geen idee dat hij daar stond
Ik ben ziek thuis. Net ging de bel en toen ik via de intercom gedag zei, hoorde ik iemand die zei dat ze een paar jaar geleden hier woonde en daar ze per ongeluk 2 Bol-pakketjes hiernaartoe heeft laten sturen en of ze die morgenavond kan ophalen. Ik zei tuurlijk is goed.
Daarna ging ik uit het raam hangen om te kijken wie diegene was. Ik herkende haar en zij zag dat ik keek dus we hebben even kort gepraat maar ik schaam me rot.
Ik ziek = haar in een verwilderde knot, bril op, rode wangen, verwassen shirt aan. Ik keek wel zoān verwilderd mens dat jaren in het oerwoud heeft doorgebracht. Echt zoān gekkie.
Ik zorg dat ik er morgen beter uitzie als ze haar pakketjes komt halenā¦
En ik moet volgende keer ook vooral niet meer uit het raam gaan hangen maar door een kiertje turen.
Hahahha oh ik kwam in een lachbui toen ik dit las. Mān vriendin vroeg wat er was dus half lachend las ik het voor en ze hield het niet meer terwijl ze āoooh neeā bleef roepen hahaha. Nou goed we hebben even wat tranen van het lachen gelaten om je verhaal haha
Omg dit doet me aan iets denken. Vorig jaar had ik iets besteld bij Douglas, en dat had ik blijkbaar al een hele tijd niet gedaan, want toen ik de bevestingsmail kreeg, zag ik dat het pakketje naar mān oude adres werd gestuurd waar mān ex nog woont( waar ik geen contact mee heb) Ik gelijk gebeld maar helaas konden ze niks voor me betekenen. Dus ik contact met mān ex opgenomen, ik gaf aan dat hij het ook gewoon terug kon sturen, maar hij vond dat onzin dus ging ik langs. Nou toen stonden we al heel awkward in de lobby een koetjes en kalfjes gesprek te houden. Maar het was rond 18:00 dus veel bewoners kwamen thuis. En ik ben daar gewoon op een dag vertrokken, zonder afscheid van de buren te nemen. Dus iedereen die binnenkwam stond echt naar ons te kijken, en we werden nog steeds in de gaten gehouden terwijl ze op de lift wachtte. Het was sowieso al awkward omdat we elkaar een jaar niet hadden gezien, maar de buren die dondersgoed doorhadden wat er gaande was, maakte het er niet beter op.
Ooo zo naar lijkt me dit. En dan wil je eigenlijk weg maar dan sta je daar nog.
Ja ik wilde sowieso niet gaan eigenlijk maar okƩ. Dus ik dacht ik haal dat pakketje en dan ben ik weg. Maar we hebben 10 jaar een relatie gehad en we zijn okƩ uit elkaar gegaan, dus ik vond het lullig om te zeggen: nou bedankt! Joe joe!