Ongemakkelijke momenten

Ja dat verhaal heb ik ook gelezen, was op dit forum maar geen idee in welk topic (misschien deze?) of wie het gepost had

1 like

Je hebt gelijk!! Haha staat in het biechttopic, als je zoekt op maandverband. Thanks @hereandnow voor dit mooie verhaal

1 like

The Mandela effect!

8 likes

Wat denk jij :joy::laughing:

Haha die had hier meer thuis gehoord eigenlijk. Toen bestond dit topic alleen nog niet. Maar graag gedaan, ik kan inmiddels die vrouw weer in de ogen aankijken. Wel trekt ze nu heel lief zelf haar onderbroek strak zodat ik hem perfect kan aanbrengen.

2 likes

Hahah wat vreselijk, ook dat ze ging checken of je nog een relatie hebt
:joy:

1 like

Ik stond in de supermarkt bij de kruiden en ik kon niet vinden wat ik zocht. Naast me kwam een man staan die ook begon te speuren. Hij vroeg toen: “Wat wil je hebben?” Dus ik reageer heel enthousiast: “Kaneel.” Hoor ik achter me ineens: “Kerrie.” Had hij het dus helemaal niet tegen mij, hij was met z’n vriend aan het shoppen. Ik voelde me zo zielig haha. Kaneel was ook nog op. :frowning:

109 likes

Liep net in de stad en kom langs zo’n man met een draaiorgel, ik wil er uiteraard zsm (achter) langs lopen en vervolgens slaat ie me per ongeluk vol met dat muntenbakje tegen m’n kut met een achterwaartse arm beweging :joy: was ongemakkelijk voor ons beiden haha

77 likes

Hahaha ik ga stuk om dit

1 like

Hahahaha heb het even opgezocht, echt geweldig. :joy: Meestal laat ik de mensen zelf plakken (werk ook in de thuiszorg).

1 like

Ik ook, daarom heeft het waarschijnlijk vijf jaar geduurd voor me dit overkwam haha.

ik heb echt gelachen om alle 405 verhalen
jezus plaatsvervangende schaamte ook hahahaha

5 likes

Gister had ik een bioscoop date met een man van 36 ( ben zelf 24). Bij de rij werd om mijn legitimatie gevraagd omdat de film 16+ was :slightly_frowning_face:. Volgens mij vond mijn date het nog ongemakkelijker dan ik zelf 

75 likes

Ja denk je? Het zou echt niet in me opkomen om een verhaal te verzinnen en hier te posten

17 likes

Dit ja. Vind de meeste verhalen ook best wel random of juist heel specifiek dat je ze niet zomaar zou verzinnen denk ik

2 likes

Op zijn minst aangedikt om het leuker te maken denk ik? Bij sommigen fronzen mijn wenkies eerlijk gezegd ook wel een beetje.

1 like

Ik liep een keer met twee vrienden de tram in en ik zei “wow het ruikt hier naar aardappels” en ging toen zitten. Ik zei het echt totaal niet hard ofzo en ik had het gewoon tegen m’n vrienden. Toen we gingen zitten hadden we t daar nog even over en zei ik “maar t ruikt wel echt naar aardappels hier man”. En opeens draaide een random man zich om van zn stoel met een superboos hoofd en zegt “als je het niet leuk vindt, WALK!” terwijl hij naar buiten wees. Maar z’n Engelse uitspraak was echt heel belabberd dus ik verstond 'm niet en zei “wok?”
Mijn vrienden gingen helemaal stuk en die man draaide zich weer om en ik begreep het niet. Maar ik heb me daarna nog de hele tijd ongemakkelijk gevoeld omdat het zo raar was dat die man zich in ons gesprek mengde en zo geagiteerd deed en zo beledigd was over het benoemen van aardappelgeur.

26 likes

Ik heb me ooit met een verkeerde naam voorgesteld :frowning:.

Ik ging naar een soort outdoor kamp met allemaal mensen die elkaar niet kenden. Een meisje stelde zich voor en had een hele bijzondere naam. Ik probeerde haar naam te onthouden, maar toen ik me aan iemand anders voorstelde zei ik dus in gedachten haar naam. Waarop die jongen dus heel verrast en hard riep: “nouja, die naam hoor je echt nooit en nu dus 2 mensen met die naam! Wat leuk!”. Alle aandacht ging ineens uit naar ons en toen moest ik gaan uitleggen dat ik niet zo heet

66 likes

Haha ik heb dit ook een keer gedaan. Een vriendinnetje stelde zich voor en ik zat daar zo geconcentreerd naar te kijken dat ik me daarna met haar naam voorstelde. En pas na een paar seconden zei ik; ‘Wacht, ik heet helemaal geen 
!’. De jongen aan wie ik me voorstelde keek me ook aan alsof ik gestoord was. (Beetje terecht haha).

10 likes

Ik heb eens gevraagd aan iemand of die zwanger was en was niet zo.

Echt not done, ik weet het. Ik ben daarna in huilen uitgebarsten en dat heeft wel even geduurd. Het was tijdens een sessie van 5 nachten werken - 1 nacht thuis - nog eens 6 nachten werken (en ik zat in die tweede periode al van 6 nachten en was best pittig) plus ik was zelf net zwanger en doodmoe, floepte er vanalles uit. Geen excuses natuurlijk want zoiets vraag je NOOIT. Maar het was echt het meest ongemakkelijke moment uit m’n leven.

2 likes