Ommgggg ergste nachtmerrie
Sterkte de rest van je leven
Ommgggg ergste nachtmerrie
Sterkte de rest van je leven
Wow wat lomp 
Hahahahahahahahaha ik lachte hardop
Omg haha dit doet me denken aan een verhaal wat van mân tante komt. Haar vriendin is stewardess en dit was in het tijdperk dat net de mobiele telefoon opkwam en het nog een beetje cool was om zoân ding te hebben. Zij stond in de file en moest echt echt bellen omdat ze bijna die vlucht miste, toen zag ze iemand in de auto bellend en die file was echt zo enorm dat alles stilstond. Toen vroeg ze aan die kerel of ze aub even zijn telefoon mocht lenen maar toen bleek dat een neptelefoon te zijn dus stond hij compleet voor lul. Ik vergeet dat verhaal nooit weer, al vraag ik me ook ergens af of dat niet lulkoek was. Wat gĂȘnant.
Ja geen idee! Mijn date zag er ook weer niet zĂł oud uit. Maar toen ik mn legitimimatie gaf zag ik die jongen die er werkte wel een beetje schuldig kijken 
Dit is mn favoriete topic, heerlijk die verhalen
@Suvi @Solee @Softijs hahaha ja het was best voor schut, maar ze bedoelde het gelukkig allemaal niet zo lullig
@Artemis Mega ongemakkelijk! Ik denk dat ik nog nooit zo rood ben geweest, haha. Ik vertelde het gelijk tegen mijn vriend, die moest er ook wel om lachen maar hij snapte goed waarom ik me zo schaamde
Nu maken we er grapjes over haha
@anon98052296 Het was best een lange sessie 

maar oké niet de hele nacht HAHA
Jaaaa dit heb ik ook gehad, ik zei tegen ene Luuk dat ik Luuk heette. Meh. 
Hahaha, dan is het in ieder geval misschien nog wel duidelijk dat je niet zo heet⊠Ik had echt wat uit te leggen.
Heb ik ook vaker gedaan met zoiets, super ongemakkelijk.
Sowieso moet ik super geconcentreerd zijn bij dat soort dingen, anders ga ik uit automatisme dingen zeggen: zoals gefeliciteerd (omdat ik dat blijkbaar associeer met handen schudden) en in de ochtend als ik ergens mee bezig ben en iemand vraagt me iets zeg ik vaak hagelslag. Dat komt omdat ik vroeger al een ochtendhumeur had en dan in de krant aan het lezen was en dan vroeg mijn moeder wat ik op de boterhammen voor school wilde. Elke dag, en ik zei elke dag hagelslag. Dus als iemand me 's ochtends iets vraagt en ik ben er niet helemaal bij qua concentratie zeg ik nog wel eens hagelslag.
Ik was ook een keer tijdens mijn coschappen met iets bezig toen zoân arts ineens uit het niets een vraag stelde in een ruimte vol mensen en dat ik toen uit automatisme hagelslag zei. Dat was zo naar.
Hahahha, ik snap dat je er van baalde, maar het is ergens wel aandoenlijk.
Haha wow ochtenden waren vroeger zo pittig hĂš! Mijn vader heeft me een keer een hondenbrokje gevoerd en ik had dat pas door toen hij in al in mân mond zat (onze hond kreeg altijd een pilletje op 1 brokje met smeerworst, vandaar dat het er maar 1 was).
Heb je dan ook dat pilletje op?
Nee gelukkig niet! Ik spuugde het meteen uit toen ik de smeerworst proefde, haha.
De oma van mijn vriend is onlangs overleden en bij de begrafenis kwamen we met de familie van tevoren nog samen, voor extra steun. De oom van mijn vriend kwam binnen en ging iedereen kussen en condoleren, maar bij mij zei hij per ongeluk âgefeliciteerdâ. Ah het was vooral voor hem rot want hij was gewoon zo in de war en overspoeld door emoties, het floepte er zo uit. Maar het was wel een beetje ongemakkelijk.
Vroeger heb ik wel eens op van die vage webcam chat sites gezeten. Was een keer vergeten dat het nog aanstond en zat toen uitgebreid in mijn neus te peuteren. Ik klikte weer op het gesprek en toen vroeg die jongen allemaal dingen als â ja kan je er bij komen?â. Heb het gelijk weggeklikt maar na 10 jaar nog bang dat er 1 of andere screenshot ergens opduikt:roll_eyes:
Meestal als je dan met de familie bij elkaar zit, condoleer je iedereen in die ruimte. Dus ongeacht of je âaanhangâ bent of directe familie.
Bij ons is het gebruikelijk om de naaste familie (echtgenoot, kinderen en kleinkinderen) te condoleren. Het initiatief om te condoleren gaat dan uit van degene die het verst van de overledene afstaat. Zo heb ik als kleinkind mijn ooms en tantes (de kinderen) gecondoleerd, al is die condoleance dan natuurlijk wel wederzijds. Op de begrafenis komen verdere familie, vrienden en bekenden dan vaak na de dienst langsgelopen om de naaste familie te condoleren.
Het is inderdaad de zoon van de overleden oma. We waren samen met alle ooms en tantes (dus kinderen van oma) en de nichtjes en neefjes. Als we met zân allen samenkomen is het gebruikelijk dat we iedereen begroeten en kussen (niet mijn favo bezigheid haha), maar in dit geval dus condoleren. Dus in dit geval condoleert iedereen elkaar.