Hahaha ik heb dit ook gehad! Zo ongemakkelijk. Daarna dacht die vriendin ook nog dat ik het per ongeluk deed, omdat ik die jongen zo knap vond en niet meer gefocussed was. Vond hem niet eens zo knap. Moest daarna nog een uur met hun in een zaal zitten
Maar je deed het toch ook per ongeluk?
Haha ja, maar niet omdat ik zo erg into hem was. Ze dacht dat ik hem zo geweldig vond dat ik mn eigen naam niet meer wist
Paar weken terug kwam ik bij mijn vriend thuis aan (hij woont nog thuis) en hij was nog boven. Mijn schoonmoeder deed de deur open en zei: âNu ik je toch alleen spreek, kan je voortaan niet een kussen voor je mond doen ofzo? Ik lag zaterdag zowat de hele nacht wakkerâ
omg hahaha elke keer als ik er aan denk loop ik weer rood aan. Ze zijn heel open daar thuis en ze moest er ook wel om lachen maar omg het was zo beschamend hahahaha
Kon zij niet een blad voor dâr mond nemen. Wat lomp hahaha.
Omgggg ik zou ook echt door de grond zakken maar zelf had ze dat inderdaad ook wel met iets meer tact aan kunnen kaarten hahaha
Lekker direct hahah. Super ongemakkelijk lijkt me! Heb je het aan je vriend verteld?
Haha maar dachten ze dan dat hij je vader was of zo?! Hoe zit dit?
Ommgggg ergste nachtmerrie
Sterkte de rest van je leven
Wow wat lomp
Hahahahahahahahaha ik lachte hardop
Omg haha dit doet me denken aan een verhaal wat van mân tante komt. Haar vriendin is stewardess en dit was in het tijdperk dat net de mobiele telefoon opkwam en het nog een beetje cool was om zoân ding te hebben. Zij stond in de file en moest echt echt bellen omdat ze bijna die vlucht miste, toen zag ze iemand in de auto bellend en die file was echt zo enorm dat alles stilstond. Toen vroeg ze aan die kerel of ze aub even zijn telefoon mocht lenen maar toen bleek dat een neptelefoon te zijn dus stond hij compleet voor lul. Ik vergeet dat verhaal nooit weer, al vraag ik me ook ergens af of dat niet lulkoek was. Wat gĂȘnant.
Ja geen idee! Mijn date zag er ook weer niet zĂł oud uit. Maar toen ik mn legitimimatie gaf zag ik die jongen die er werkte wel een beetje schuldig kijken
Dit is mn favoriete topic, heerlijk die verhalen
@Suvi @Solee @Softijs hahaha ja het was best voor schut, maar ze bedoelde het gelukkig allemaal niet zo lullig
@Artemis Mega ongemakkelijk! Ik denk dat ik nog nooit zo rood ben geweest, haha. Ik vertelde het gelijk tegen mijn vriend, die moest er ook wel om lachen maar hij snapte goed waarom ik me zo schaamde Nu maken we er grapjes over haha
@anon98052296 Het was best een lange sessie maar oké niet de hele nacht HAHA
Jaaaa dit heb ik ook gehad, ik zei tegen ene Luuk dat ik Luuk heette. Meh.
Hahaha, dan is het in ieder geval misschien nog wel duidelijk dat je niet zo heet⊠Ik had echt wat uit te leggen.
Heb ik ook vaker gedaan met zoiets, super ongemakkelijk.
Sowieso moet ik super geconcentreerd zijn bij dat soort dingen, anders ga ik uit automatisme dingen zeggen: zoals gefeliciteerd (omdat ik dat blijkbaar associeer met handen schudden) en in de ochtend als ik ergens mee bezig ben en iemand vraagt me iets zeg ik vaak hagelslag. Dat komt omdat ik vroeger al een ochtendhumeur had en dan in de krant aan het lezen was en dan vroeg mijn moeder wat ik op de boterhammen voor school wilde. Elke dag, en ik zei elke dag hagelslag. Dus als iemand me 's ochtends iets vraagt en ik ben er niet helemaal bij qua concentratie zeg ik nog wel eens hagelslag.
Ik was ook een keer tijdens mijn coschappen met iets bezig toen zoân arts ineens uit het niets een vraag stelde in een ruimte vol mensen en dat ik toen uit automatisme hagelslag zei. Dat was zo naar.
Hahahha, ik snap dat je er van baalde, maar het is ergens wel aandoenlijk.