Dit doet me ook aan iets denken. Blijkbaar heb ik een aantal dingen verdrongen, omdat het zo ongemakkelijk was.
Een tijdje geleden kreeg ik een kleine ingreep aan m’n been. Het was onder plaatselijke verdoving en m’n onderkant was naakt. Er werd wel zo een operatiedeken over me heen gelegd, dus m’n poes was bedekt. Nou ingreep was klaar, dus ze halen de deken weg. Toen lag ik dus wel in m’n blote poes. Gingen ze m’n been verbinden, dus hoppa m’n been omhoog, been naar de zijkant. Maar er waren co’s aanwezig, die aan het uiteinde van het bed stonden, dus die konden lekker m’n poes inkijken. Ik dacht: ja haal die deken dan pas weg als jullie m’n been hebben verbonden, maar ok. Nou toen mocht ik opstaan en naar het kamertje waar m’n kleding lag. Ik kreeg wel een handdoekje mee, maar die was niet groter dan een gastendoekje. En toen begon de error. Ik dacht ik kan hem niet helemaal omslaan, dus ik moet kiezen tussen m’n poes bedekken of m’n kont. Ik koos ervoor om m’n poes te bedekken, en toen liep ik dus weg met dat handdoekje voor me, iedereen een blik gunnend op m’n kont Achteraf bedacht ik me pas, dat ze m’n poes al hadden gezien dus dat ik beter het handdoekje om de achterkant had kunnen doen.
En ja ik weet het , artsen zien het meerdere keren per dag. Maar ik doe dit niet meerdere keren per dag, dus voor mij was het ongemakkelijk. Binnenkort mag ik weer