Ongemakkelijke momenten

Ach, dat kun je toch ook niet weten!

3 likes

Liep gister tegen een glazen deur aan. Was al aan het window shoppen bij een winkel waar ik langs liep. :flushed:

4 likes

Ik moest net de roll of shame doen tijdens het bankdrukken. Ellende

6 likes

Pff oh dat is zo ongemakkelijk! Ik heb dit ook wel eens gehad maar dan met twee zussen die allebei een andere donorvader hadden. Lag nog best gevoelig ook

1 like

Niet om je te one-uppen maar misschien laat dit je beter voelen: bij een baantje dat ik ooit had zei een leidinggevende tegen een meisje: oh, is X jouw zus! Ach ja, nu je het zegt, jullie lijken ook echt op elkaar!

Dat meisje en haar zus waren allebei geadopteerd. Uit totaal verschillende landen. :joy:

13 likes

Ja, dat zou ook heel normaal zijn, maar ik had echt een error ofzo😂
Ik voelde me niet zo lekker en ik was alleen de winkel in gelopen om snel iets kleins te halen. Ik baalde al van het wachten en de drukte, en op de een of andere manier kon ik het even niet handelen om ook nog op die manier het contact aan te gaan. Dus het ligt ook een deel aan mezelf dat het ongemakkelijk was.

2 likes

Wat is dat? Ik ken alleen de walk of shame na een one night stand :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ben terug aan het lezen dus vandaar deze late reply, maar vet leuk dat iemand mijn liefde voor Romeo Elvis deelt hahah. Ik vind hem echt heel cute en lekker, maar als ik foto’s op zoek om aan iemand te laten zien dan denk ik ook, ehh maar wat dan precies? Kan het niet uitleggen maar hij heeft Ă©cht iets.

4 likes

Hahaha. Pas vond ik er 1 die middelmatig was, dus die gebruik ik nu om aan mensen te laten zien hahahaha.

2 likes

Ik vind hem op een of andere manier ook echt heel heet, haha

2 likes

Hahaha ik heb dit eens gehad, maar dan vanuit de hooi-jongen.

Mijn achternaam is ook een jongensnaam, dus toen ik een afspraak wilde maken bij de kapper vroegen ze m’n achternaam. Dus ik die zeggen (noem piet). Dus die vrouw, “nee je achternaam”, dus ik weer Piet. Zij “je achternaaaam” en ik weer “Piehieet”. En zij jaaaaah maar je achternaaaaaaaam en ik “dat is dus PIET!!!”

Enfin, toen ik een paar dagen later bij de kapper kwam, kwam ik diezelfde vrouw van de telefoon tegen die vol schaamte moest zeggen dat ze een afspraak had gemaakt bij de herenkapper, omdat ze dacht dat ik een afspraak had gemaakt voor m’n vriend Piet :smirk: ze schaamde zich wel echt ook, omdat ze overduidelijk geïrriteerd was aan de telefoon

47 likes

Eigenlijk he, vind ik het best wel erg flauw van hem. Jou de hele tijd lachend aankijken en hooi! zeggen. Jeetje hij snapt toch ook wel dat het verwarrend kan zijn, hij had prima kunnen zeggen ‘Mijn achternaam is hooi, h dubbel o i.

8 likes

Hahaha klopt, maar eerlijk hij is een beetje
duf. Hartstikke lieve jongen hoor, maar een helder licht is het niet :flushed:

1 like

Nog steeds benieuwd wat dit is. Moet iemand anders je dan helpen die barbell op te tillen ofzo?

Ik had gister een panty aan die bij het kruis totaal niet lekker zat en toen ik bij de koffiemachine stond zat ik dr oncharmant aan te trekken en goed te krijgen want hey, ik was toch alleen in de ruimte.

Tot ik me omdraai en besef dat er iemand in de hoek zat :weary:

22 likes

Ik denk dat het betekent dat je die stang niet meer omhoog krijgt om hem in de standaard terug te hangen terwijl je ligt. En dan moet je hem op je buik zo af laten rollen om onder die stang met gewichten vandaan te kruipen terwijl je daar zo ligt.

3 likes

Ik werk op de vierde verdieping en probeer altijd met de trap naar boven te gaan. Alleen mijn conditie is echt barslecht dus voor ik naar binnen ga sta ik altijd nog even op de gang uit te hijgen zodat ik er een normale ‘goedemorgen’ uit kan persen als ik binnen kom. Natuurlijk kijk ik altijd eerst of er niemand is, maar het is een piepklein halletje met alleen een lift, toilet en trapgat dus dat zie je snel.
Afgelopen vrijdag sta ik bovenaan de trap weer lelijk uit te hijgen (echt net een zeehond), steekt ineens een liftmonteur zijn hoofd vanuit de liftschacht: ‘Gaat het wel goed mevrouw?’ Waren ze blijkbaar onderhoud aan het uitvoeren hahahaha. Dus ik schrok ten eerste mega erg omdat ik niemand verwachtte En ik kon amper reageren omdat ik nog super kortademig was.:sweat_smile:

69 likes

Ik heb dit ook geprobeerd, maar ik werk op de 8ste. Heb het na 3x opgegeven omdat ik ook zo hijgend voor de deur stond :sob:

3 likes

Ja ik ook -1 idd! “Helaas” heb ik nu een knie blessure dus nu mag het niet meer :joy: mijn collega’s houden het netjes vol

Ik had vrijdag een meeting met een collega, waar ik de dag ervoor aan voorgesteld was. Ik wist wel waar hij zat, maar toen ik daarheen liep was hij er niet. Kwartier later kwam er iemand naar mij toe die ik niet herkende “ik heb een afspraak met die nieuwe dame in jullie team”. Ik stuurde hem door naar een andere collega, want begreep niet naar wie hij op zoek kon zijn, want na 5 maanden er werken voel ik me niet meer nieuw. Daar vroeg hij het nog een keer, inclusief “ik heb een meeting met fitgurl”. Oeps, bleek dat de collega te zijn waar ik een meeting mee had die ik een dag ervoor nog had ontmoet.

4 likes