Ongemakkelijke momenten

Of heel hard ‘Help!’ roepen en hopen dat iemand je hoort en wil helpen (gister zelf meegemaakt vanaf het bankje dus, haha)

1 like

Haha :laughing:

Nee het is dit :weary:

0p 00:30

4 likes

Haha hij doet het nog wel met enige waardigheid.

3 likes

Ik had een keer iets vergelijkbaars met iemand die ‘John Doe’ heette, maar dan net iets anders gespeld. Heb hem toen gezegd dat ik wel z’n echte naam nodig had voor op zijn factuur. :sweat_smile: Maar ja hoe groot is de kans dat je iemand tegenkomt die echt zo heet?

9 likes

Haha ik ken een John Doe :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ben nu voor een tijdje in een andere stad, in een ander land, waar ze ook slecht Engels spreken. Was ik gisteren naar de Bikram yoga gegaan (want toch altijd dezelfde 26 houdingen, dus dan maakt taal niet zo veel uit). Dacht begrepen te hebben dat die man achter de balie zij dat de vrouwen kleedkamer de eerste links was. Dus ik daar naar binnen, en doe net mijn bh uit om mijn sport bh aan te trekken, komen er 3 mannen binnen?? Die mannen allemaal zo, uh hoi? Ik dacht uhm raar unisex kleedkamer, maar zal wel normaal zijn hier. Dus ik zo, hoi! En toen echt na een paar minuten ofzo zegt een van die mannen, uhm dit is de mannen kleedkamer hé? De vrouwen is hier naast. Omg toen ben ik half aangekleed en met al mijn zooi naar de kleedkamer daarnaast gehupst, kon ze daar nog horen lachen hahaha.

120 likes

maar wat deze gozer doet is toch ook helemaal niet goed voor je rug zeg??!?!

2 likes

Is powerlifting style volgens mij… doen wel meer mensen.

Ik heb ook zon domme verwarring gehad met een collega die Kanya heette.
Die man helemaal uitleggen: ja ik heb vorige week vrijdag een gesprek met jouw collega
Ik: Ja, kanya
Hij: ja een aardige dame, lang zwart haar, werkt hier al lang.
Ik (beetje van oké to the point nu): jaha, kanya
Hij: misschien moet je het even opzoeken in het systeem anders
En toen voel het kwartje pas
Hij dacht dat ik steeds zei van “ja, kan ja” zovan “zou kunnen” haha hoe ongeïnteresseerd en lomp zou dat zijn van mij.

87 likes

Die holle rug zo bedoel je? Niet echt gezond maar zo moet je het wel doen als je zoveel mogelijk gewicht je doel is

Heb hier veel respect voor want ik woon al 3 jaar op de 4e verdieping en kom iedere keer nog buitenadem boven aan

2 likes

Ik hoop dat hij een scene uit een film nadeed ofzo. Vind dat zo belachelijk altijd dat stoerdoenderij. Gisteren ook met stappen op straat zon gast knker dit motherfcker dat :flushed: waarommmm

1 like

Ik hoop fuck marry kill spelen haha

3 likes

Omg nu heb ik zo’n zin in ‘nasi’ met zo’n spiegelei erop.

2 likes

Laten we nummer 34 zo houden, ik vind het zo mooi bij elkaar haha

66 likes

Ik had iets besteld bij een webshop en wilde het retour sturen, dus ik had gemaild voor een retourformulier. Nou, ik stond volgens die mensen niet in het systeem. Ik weer een keer mailen, nee, ze konden me echt niet vinden. Dus ik stuur een geflipte mail terug met een mail van mijn bestelling in de bijlage en met een screenshot enzo, krijg ik terug:

Onderstaande mail is niet van ons afkomstig. Ik vermoed dat deze bestelling afkomstig is van (andere webshop)

Mocht u verder nog vragen hebben hoor ik het graag.

Oh my god :flushed: HOE DAN OOK???

45 likes

OMG dit is altijd het allerbeste aan afhaalchinees-nasi <3

Zo heb ik ooit helemaal geflipt DHL gestalkt ivm een verloren pakket. Had PostNL moeten zijn :crazy_face:

15 likes

Hahaha! Ik denk dat als ik die man was of een ander blind persoon dat ik in die situatie er ook echt om kon lachen!

5 likes

Gelukkig kon ie niet (goed) zien dat je rood werd :grimacing:

Nee maar super lief dat je hem hielp en gelukkig kon ie erom lachen!

7 likes