Dat iemand een beetje boos was dat een foto van haar op onze site was. Maar dat bleek zij niet te zijn.
Mijn vriend kwam net de badkamer binnen terwijl ik zat te poepen
Ik had dat eens toen ik op het werk een longfunctietest liet afnemen bij een cliënt. Ik heb nogal de neiging om enorm mee te gaan doen . Dus ik zeg: adem maar héél diep innn, en terwijl ik dit zeg krijg ik zelf een gigantische hoestbui, met tranen en alles erbij. Dus ik piep nog: blaas maar door ik ben zo terug. Hahaha
Ik werkte ooit op een vakantiepark en moest gaan checken of bepaalde mensen al uit hun huis waren vertrokken samen met een collega. Dus ik deed de deur open en zag spullen staan dus ik riep: âhallo?â En ik hoorde ergens vandaan hallo terug. Mijn collega riep toen ineens naar binnen of het allemaal lukte, omdat zij dacht dat de mensen hum spullen aan het pakken waren. Ja het lukt was het antwoord. Dus wij stonden daar nog even te wachten, komt die man ineens van de wc af⊠nou daarna hadden we helemaal de slappe lach om het feit dat ze vroeg of het lukte zo awkward toen hij naar buiten kwam
Oh wacht ik vergeet ook nog dat ze vroeg of hij hulp nodig had, voordat we erachter kwamen dat hij dus op de wc zat
Waarom mag je niet boos worden?
Je bent echt de domste niet, zulks gebeurd bijna iedereen wel eens. Zit je baas binnenkort weer op zn eigen locatie?
Hoop dat je nare gevoel snel zakt!
Dus je wil niet boos worden? Dat vind ik prijzenswaardig. ik las het meer zo âik mag niet boos worden want ik heb het gesprek open laten staanâ
Daarnaast echt fuck zijn verjaardag wat een passief agressief gedrag met zn smsje.
En balen van je bekeuring!
Dat met kus knuffel heb ik ook gehad, zeer ongemakkelijk op dates :â) dan wordt het een innige omhelzing. Maarrr een kus geef je wel altijd met je hoofd naar links toch? Dus op de rechterwang van de ander. Als iemand rechts begint (en dus kust op mijn linkerwang) dan gaat het fout ja, maar zo âhoortâ het ook niet.
Ja klopt! Links rechts links. Dat heb ik als puber zelfs nog met mijn moeder geoefend, omdat het steeds mis ging Maar ik vind 3 kussen geven ook iets formeels hebben? Vriendinnen geef ik altijd een knuffel of een kus op 1 wang en een knuffel. Deze jongen is Frans en dacht dat het in NL 1 kus was, werden er 2, en toen ging ik nog voor de 3e
En in Italië is het rechts, links, dat maakt het met italiaanse vrienden ook vaak ongemakkelijk
Maar hoe kan iemand op jouw webwhatsapp? Hebben jullie geen eigen inloggegevens oid?
Oke foute uitleg
Als je web whatsapp opent op je pc en niet je windows account uitlogt en chrome opent ben je nog ingelogd
Ik ben beetje dom denk ik hahah. Want ik snap dit niet! Maar wel kut dat dat kan!
nou als ik mijn computer aandoe moet ik inloggen met naam@organisatie.nl en mijn wachtwoord en hij onthoudt dan mijn google account en web whatsapp dus ik hoef web whatsapp niet elke keer opnieuw te scannen
Maar stel dat @anon28710462 inlogt op een algemeen account of niet uitlogt en haar baas opent web whatsapp om in te loggen met zijn eigen nummer dan kan het dat haar web whatsapp gewoon nog open staat
Snap je
Ohhh zo! Wow ja nooit over nagedacht.
Ik heb wel eens een baantje gehad waar we twee computers hadden en als het management weg was gingen we achter de âmanagerscomputerâ de web whatsapp lezen hahaha echt smerig
Oh ja dat is waar. Maar misschien werktelefoon die daar nog lag?
Dan kan je volgens mij geen nieuwe berichten ontvangen, maar wel de oude nog zien?
Echt? Volgens mij heb ik wel eens web WhatsApp gebruikt als ik mijn telefoon thuis was vergeten (werk ongeveer 70 km verderop), dacht dat je tel alleen met internet verbonden moet zijn
Ja, ik ook. Het hoeft alleen met internet verbonden te zijn inderdaad.
Ik vind het sowieso niet echt kunnen dat hij in jouw whatsapp heeft zitten neuzen. Als zoiets perongeluk nog open staat dan sluit je dat gewoon.