Ongemakkelijke momenten

Sinds ik werk en niet meer studeer, ben ik wel veel meer jeetje gaan gebruiken en ik voel me elke keer zo’n suffe doos. Maar shit of kut of iets in die richting zeggen is echt niet professioneel, terwijl ik dat er thuis wel om alles uitflap.

2 likes

Ik vind jeetje meer een " Oh jeetje gaat het wel"

1 like

Nou het is niet zo dat elk 2e woord uit m’n mond een scheldwoord is. Maar ik viel bijna op m’n achterhoofd en schrok heel erg, dus dan zeg ik niet: Oepsie daar ging ik bijna. Dan maar onfatsoenlijk :woman_shrugging:t3:

20 likes

Bij m’n laatste baan ben ik echt verpest, we zeiden de meeste vreselijke dingen tegen elkaar en grappen waren zo grof. Moet nu echt uitkijken wat ik zeg!
Gister had ik een meeting met een wat oudere dame en een heel keurig, bedeesd meisje. Ik zei op een gegeven moment dat die ouwe trollen niet zo moesten zeiken (we zijn de Etsy markt opstelling aan het plannen) en zaten allebei met open mond naar me te kijken. Rest van de meeting op m’n tong gebeten, kan echt niet dit.

21 likes

Ik had jaren gelezen een vriendin die heel keurig was. Heel beschaafd en zo. Ze zei toen een keer KAK over iets en toen verstond ik kanker, omdat ik niet helemaal oplette. Ik heb toen best een poosje gedacht dat ze dus heel grof had gescholden en kreeg daar echt een error van in mijn hoofd. Kwam er na een poos pas achter dat ze kak had gezegd, toen ik dat ook bij andere mensen ging horen.

8 likes

Komt wel goed! Hoe is het gegaan? Over het algemeen weten reformatorische mensen wel dat anderen er anders instaan, en daarnaast zijn jongeren op een reformatorische school de meest grove mensen die er bestaan :slight_smile: Je zal ze niet zo snel shockeren denk ik. Dit zal denk ik niet de reden zijn dat ze niet hebben teruggemaild

1 like

Ik wist helemaal niet dat ‘goh’ ook vloeken was. En ik maar denken dat ik netjes was haha.

1 like

Kak is niet goed maar shit wel?

Dus ik was op werk een tijdje terug en moest naar de wc maar toen ik daar aankwam, stonk het zo erg dat ik direct ben vertrokken om op een andere verdieping te gaan. Ik kan gewoon niet naar super stinkende toiletten. Kwam echter op de gang een collega tegen die ook naar de wc moest, maar ja, die wist natuurlijk niet dat ik daar niet ben geweest. Op dat moment wilde ik echt sterven omdat het nu leek alsof ik verantwoordelijk was voor die afschuwelijke stank :sob:. Ik kende haar ook niet goed genoeg om er iets van te zeggen en dacht dat als ik nu mezelf ga verdedigen terwijl ze nog niet eens bij het toilet is, ik nog een miljoen keer schuldiger leek. Dus nu heb ik gewoon die schande gepakt. Doet nog altijd een beetje pijn. :sleepy:

33 likes

De eerstvolgende keer, ga ik het zeker gewoon zeggen. Ik weiger steeds de verantwoordelijkheid te moeten nemen over andermans stank :joy:

1 like

Ik dacht echt dat hier “I feel your panini” stond ipv pain en vroeg me echt af of ik met m’n 33 jaar nu wéér een hippe nieuwe uitspraak had gemist.

38 likes

Sisterhood, jwz :joy: .

3 likes

Hahaha ja zo gaat het op mijn werk ook, ik hou ervan. Ik moet ook opletten als er externe mensen zijn. Hoewel de meesten bijna net zo grof zijn :upside_down_face:

1 like

Het ging best goed, gelukkig! Heb wel drie keer goh eruit gefloept en daar excuses voor aangeboden. Gelukkig zijn ze ook heel vergevingsgezind :heart:

11 likes

Fijn! Ik ben blij te horen dat het zo goed ging. Ik voel me altijd een beetje verantwoordelijk voor wat anderen doen, maar ik ben blij dat mijn medegelovigen zich goed hebben gedragen (oke, dit klinkt vast raar, maar ik hoop dat je het sentiment snapt)

15 likes

@Hatsmetflats Hoe gaat het met je brandwond?

Ik zag je avatar en moest er weer aan denken.

Ah lief! Ik was naar de dokter geweest en ik heb het zelf goed verzorgd. De wond is weg, er zitten alleen nog wat schilfertjes en een donkere vlek, maar het ziet er echt beter uit

8 likes

Ik struikelde over een losse stoeptegel en toen riep een meneer aan de andere kant van de straat: HAHA OEPS. Oké bedankt voor het commentaar meneer, het struikelen was nog niet ongemakkelijk genoeg

56 likes

Haha ik heb dit een keer zien gebeuren toen ik nog op een tankstation werkte. Het is al even geleden dus weet niet meer precies hoe het ging, maar ongeveer zo: twee dezelfde auto’s komen aanrijden, gaan tanken. Eentje is wat eerder klaar, rekent af en gaat weer terug naar z’n auto. Zn vriendin/vrouw is nog even in de winkel. Andere vrouw komt binnen, rekent af en stapt bij de verkeerde man in de auto en ze rijden ook nog een mini stukje tot ze erachter komen dat ze niet elkaars partner zijn. Ik piste bijna in mn broek, haha.

130 likes

Ik zat net in de tram, voor 4 haltes en de kaartjesautomaat op het perron waar ik instapte deed het niet. Had het twee keer geprobeerd, maar geen kaartje. Wel een bon waarop stond betaling mislukt. Maargoed, ik ben een hele brave burger en was al helemaal “als dit maar goed gaat”.

Dacht Nouja boeiend, het is half 10 bijna, welke tramagent werkt er nu nog. Rijden we bij de enalaatste halte, Gvd staat het hele perron vol met agenten die allemaal n andere deur nemen. Dus ik doe uit paniek een soort sprint naar de deur, uiteraard helemaal niet subtiel dus die man meteen van KAARTJE.

Ik nog zo’n act doen, grabbelen in Mn tas. Doe Mn zaklamp aan om “te zoeken”, maar maak ip daarvan een foto met flits (lockscreen) echt verschrikkelijk. Nou toen gaf ik m maar dat bonnetje van betaling geannuleerd, slinger ik nog uit de dieptes van Mn tas een zakdoek en allemaal papier naar zn collega. Ik, inmiddels in een soort paniek, uitleggen dat die automaat het niet doet en ik ook geen ov heb. Ik bleef maar praten ook.

Maargoed, die tramagent was best aardig en hij geloofde het wel, dus hij zei “moet je er hier uit?”, want ik vluchtte dus recht tegen hem die tram uit eerder. Het was echt zo’n halte midden in het niks, Maargoed het leek me nog verdachter om nu dan te zeggen “oh ik wilde er niet uit nee”, in plaats daarvan zei ik “nee hoor dat was geen act, hier moet ik er altijd uit”.

Dus die man de deur weer open doen, ik eruit, sla meteen links af loop ik RECHT tegen het eindhek op want je kan op dat perron alleen rechts af slaan :sob::sob: was dus ook meteen duidelijk dat ik daar nooit kwam. Uiteindelijk ging ik verder richting station lopen, loop ik daar weer langs ze, zwaaide die agent nog naar me :sob:.

Ik had gewoon kunnen blijven zitten en het uitleggen ipv deze ontzettend ongemakkelijke opstapeling van onhandigheden. Nouja, gelukkig neem ik bijna nooit de tram.

209 likes