Oooh ik word zo ongemakkelijk van enige soort agent, ik durfde die man ook helemaal niet aan te kijken. Kon ook niet, want ik slingerde dus de halve vloer vol papier en zakdoek, dus ik was kruipend over de vloer Mn verhaal aan het doen.
Nee lopen, het is maar n heel klein stukje en wilde echt vooral niet meer bij die mensen en die agenten, want het was al zo kut.
Maar ik moest dus alsnog langs de eindhalte bij het station, waar die agenten nog stonden en die ene dus zwaaiden.
Maargoed, gedane zaken
Ik word stiekem zo gelukkig van dit verhaal terwijl ik je paniek voel en het echt klote voor je vind. Maar jij staat zoals @Krabsalade zei echt in mijn top3 vrouwen op FF die nergens bang voor zijn en tough, sterk, alles (lees: voorbeeldfunctie voor mij soms) en nu denk ik ach gelukkig dit hebben we allemaal
Waarmee ik dus niet wil wegnemen hoe ongemakkelijk dit was. Ik zie je nu als een completer mens en dat vind ik leuk!
Hahahaha ik ben een en al ongemakkelijkheid hoor. Het enige is dat ik er niet snel van wakker zou liggen, maar op dat moment is het echt een ramp hoe ik paniekeer.
Dus je mag er ook om lachen, graag zelfs! Vind het heel leuk om te horen, maar ik ben wel de laatste tegen wie je op moet kijken als voorbeeld, mijn shit is nooit in orde.
Mijn ex deed dit ook ooit. Ik zag het vanaf een afstandje gebeuren en ik kwam echt niet meer bij
Ik was aan het werk en ik werk bij mensen thuis, ik ging even een was ophangen die ik in de wasmachine had gedaan, het rook alleen gewoon zo muf dus ik pak (toevallig een onderbroek van de vader van het meisje waar ik werk) en ruik daaraan. Komt hij net binnenlopen sta ik aan die onderbroek te snuffelen. Dus ik mompel nog van ehm ja volgens mij is de was gewoon een beetje muf⊠maar het was zo beschamend!!! Wilde echt verdwijnen toen
Oh wat een nachtmerrie en een slechte service.
Oh no! Hahahaha ik ga stuk hierom. Zie dit helemaal voor me
Ik organiseer een heidag met 50 collegaâs, maar het is ontzettend veel tegelwerk. Ik heb ook een gadget besteld en die kwam maar niet (wilde het ruim van te voren regelen). Belt hij net: âhet is geregeld, maandag is het op kantoor.â Roep ik: âik doe dit nóóit meerâ. Maar ik bedoelde niet perse een gadget bestellen, maar zoân dag organiseren. Die man dacht volgens mij: wat?!?!
Iâm crying gewoon, echt. Zo ongemakkelijk, arme jij
Ok dit is letterlijk 1 van mijn allerergste momenten ooit, ik cringe nog als ik er aan terug denk. Mijn baas en ik kunnen het goed met elkaar vinden, mits we niet samenwerken. Het contact etc. is altijd informeel, niks aan de hand. Een tijdje terug werkte we dus wel samen aan een project en dan botsen we altijd enorm. Hij is super dominant, neemt niets van mij aan en wil alles op zijn eigen manier. Mijn irritatielevel was gedurende dat project dus al 1000+. Goed, ik zat dus op locatie met allemaal collegas en mijn baas wilde een videocall doen op een bepaald tijdstip. Dus ik zat netjes op de afgesproken tijd al in die videocall te wachten tot hij zou komen. Dat duurde vet lang dus ik dacht joe dan ga ik nog ff koffie halen. Ik sta nog niet bij 't koffie automaat of ik word al gebeld en geappt. Dus ik loop vervolgens heel geĂŻrriteerd terug en ga helemaal los tegen mân collegaâs: ââpfft word helemaal gek van die vent, ik moet op tijd zijn maar ij is te laat en dan mag ik niet eens meer rustig koffie halen jezus wat irritant, word sowieso al helemaal leip van hem in dit project etc etcââ. Nou 3x raden: ik zat dus al in die videocall met microfoon aan dus hij heeft ALLES gehoord. Hij was zo pissed en ik wist natuurlijk totaal niet wat ik moest zeggen ooooh wat erg. Ik werk daar nog steeds maar het is nooit meer hetzelfde geworden.
Ik was uiteten met vriendinnen en we had het even over seks gehad en daarna vroeg een vriendin zo âwat gaan jullie dit weekend doen?â aan mij en ze bedoelde dus mijn vriend en ik.
Dus ik zeg âanaal!â
Maar ze bedoelde of we iets leuks gingen doen
HAHAHAHAAAAA. moet daarbij aan deze video denken.
Ik heb in het msn tijdperk een soortgelijke situatie meegemaakt: een goede vriend van me was me de les aan het lezen over een foute jongen waar ik destijds mee bezig was (we waren dus aan het chatten op msn), en ik smste ondertussen een vriendin van me: jezus wat kan Bart toch af en toe een lul zijn! Nou je raad al naar wie ik die sms stuurde⊠ik heb me er uit geluld door te zeggen dat het over een andere Bart ging maar dat maakte het alleen maar erger want het was zo obvious het is een jaar of 12 geleden maar krijg er ook nog steeds de kriebels van als ik er aan denk
Nachtmerrie dit. Ook met screenshots van gesprekken doorsturenđ
Hij moest een beetje lachen en liep snel door. wel een hele aardige man hoor zou het goed kunnen hebben heeft ook wel bepaalde humor
Ik had gisteren een kwartier van volledige OV-paniek waarbij ik nog aan @Zemraluani en @grace moest denken.
Ik heb al een tijdje geen OV-kaart meer omdat ik hem nooit meer gebruik en het echt onzin vind dat je dan verplicht om de zoveel jaar een nieuw stuk plastic aan moet vragen terwijl er niks mis is met je oude pas en dat je daar dan ook nog voor moet gaan betalen.
Hoe dan ook, gisteren moest ik even een klein stukje met de trein omdat het niet anders kon, maar geen OV-pas, dus onhandig.
Mijn zusje zei tegen me: âhier is mijn pas, de foto is oud en vaag, je lijkt genoeg op me om ermee weg te komen en anders zeg je gewoon dat je per ongeluk de verkeerde pas hebt meegenomenâ. Dus ik daarmee naar het station. Mijn zus heeft verder geen korting ofzo, dus ik suste mijn geweten, want ik zou gewoon betalen voor de rit. Maar ik ben de braafste persoon ooit, dus ik voelde me al ongemakkelijk bij mijn criminele meesterplan. Op het station zag ik dat je tegenwoordig ook weer papieren tickets kunt kopen, dus ik al opgelucht aan de slag, maar toen ik zag dat ik dan een euro toeslag moest betalen (wat meer dan 20% van de ritprijs was, ook al was het maar een euro), vond ik dat weer zo naaierig dat ik in een rebelse uitbarsting besloot toch de pas van mijn zus te gebruiken.
Nou, jongens, dat kwartier in de trein: 5 jaar van mijn leven, hoor. Ik zweterig allemaal scenarioâs uitwerken in mijn hoofd over wat ik zou doen en zeggen als ik betrapt werd. Natuurlijk ben ik uiteindelijk niet eens gecontroleerd, en iedereen aan wie ik dit verhaal vertel, lacht me keihard uit. Ik ben duidelijk niet geboren voor subversief gedragđ
OMGđ±
Goed om te weten!
Mijn scharrel heeft in augustus nog een boete gekregen voor reizen met een geleende ov kaart dus wel opletten