Ongemakkelijke momenten

Ik had afgelopen zaterdag een date (ken hem al zo’n 15 jaar, maar zijn sinds 2-3 weken pas aan het date) maargoed het ging op een gegeven moment over buikjes.

Hij > ‘wacht maar over 9 maanden dan zit er een kleine … in je buik’
Ik > ‘eeeeeeeh ik heb een spiraal dus dat word lastig’
Hij > ‘Oh dan laat je die maandag toch ff verwijderen’

Uuuh what, ik was zo flabbergast dat ik dus niets meer kon uitbrengen, en nog net niet weg wilde rennen. Hopelijk was het een grapje…

15 likes

Uhhhhh, echt een heel cringy grapje

40 likes

Run girl, run!

17 likes

haha omg wegwezennn

1 like

Een vriend van mij vertelde dat hij vroeger geld uit zijn vaders portemonnee had gehaald om bij de speelgoedwinkel autootjes te kopen. Hij is binnenkort jarig dus ik ging net voor de grap een speelgoedautootje kopen bij de winkel. Bij de kassa vroeg de medewerker of het een cadeautje was en die vraag had ik niet verwacht dus ik zeg enthousiast nee hoor! Alsof ik er zelf mee ging spelen haha zo dom

40 likes

Ik werk in aan een project met studenten van verschillende studies, waaronder één meisje van mijn eigen studie. Ik ken haar niet goed maar we wisten van elkaar wie we waren. Toen we de andere studenten ontmoetten en we die een hand gaven om ons voor te stellen, bleek dat één van die meiden geen volledige rechterhand had. Dat had ik pas door toen ik haar al een hand gaf, die stak ze ook zelf naar me uit. Ik had alleen wel even zo’n ‘:anguished:’ momentje (en nee het is ook niet raar of zo maar ik schrok gewoon op de een of andere manier). Later zei ik er wel iets over tegen mijn studiegenootje maar verder niet echt op ingegaan geloof ik. THANK GOD, want ik zag afgelopen maandag (twee maanden later) dat zij exact hetzelfde heeft. En nu voel ik me dus vet lullig terwijl ik volgens mij niets geks heb gezegd. Het is me bij haar ook nooit eerder opgevallen. Meh schaam me echt dood. Hoop zo dat ik haar geen rotgevoel heb gegeven met een misschien niet handig geformuleerde opmerking toen of zo.

3 likes

:joy:

79 likes

:sob:

15 likes

Ik heb dit altijd! Vandaag had ik ook een interview met een jongeman met een heel klein handje😭 Super irritant omdat ik van de schrik altijd mijn hart opeens sneller voel kloppen ‘tijdens het besef dat…’. Alsof mijn hersenen het niet kunnen rijmen terwijl het na een paar seconden weer verdwijnt.

3 likes

Een kennis van een vriendin van mij mist een hand. Toen ik wist dat ik hem zou ontmoeten was ik zoooo bang voor het handen schudden. Ik vreesde dat het de rechter hand zou zijn, en dat ik zijn stomp vast zou pakken ofzo :scream: Of dat ik dan ergens in de lucht zou blijven hangen. Gelukkig was het links, maar heb me er in het bijzijn van mijn vriendin echt druk over gemaakt omdat ze even niet meer wist welke hand het was​:joy:

1 like

@Nestley_Toulhouse @Negativ haha ja precies dit. Terwijl, wat maakt het ook uit. Maar op de een of andere manier schrik je er toch van.

1 like

@Nestley_Toulhouse @Negativ

Hahahaha kan hier echt wel om grinniken. Heb zelf geen onderbeen en heb bij sommige mensen echt de error zien afspelen in hun gezicht.

2 likes

Joepie ik kan er meteen nog een delen. Er zijn schilders bezig aan de buitenkant van ons huis. Vandaag werk ik thuis en zit ik aan de eettafel, met m’n rug naar het keukenraam. Net vandaag moet ik bezig met een klant gerelateerd aan webcamseks (hebben klanten in veel verschillende branches). Ik dacht ach, volgens mij is het alleen tekst dus dat zien die lui vast niet. Komt er MEGAGROOT een naakte vrouw in beeld in de header van een website, net op het moment dat die vent z’n ladder opklimt. Ik wil niet weten wat 'ie nu van me denkt :woman_facepalming:

56 likes

Oke ik heb een paar ongemakkelijke momenten:

• Toen ik studeerde pakte ik de bus terug naar huis. Dus ik checkte in, het was best wel druk en er was nog 1 zitplek. Dus ik liep daarheen, maar de bus begon al te rijden dus ik moest me vlug vasthouden aan zo’n buis waardoor ik mijn chipkaart liet vallen, precies op de grond bij die lege plek. Dus het meisje dat erlangs zat wilde de chipkaart voor me oprapen maar omdat ze lange nepnagels had kreeg ze dat niet voor elkaar. Ze deed er echt 30 seconden over en keek me zelfs een keertje een beetje hulpeloos aan omdat het niet lukte. En ik stond daar maar, waarschijnlijk doodmoe en met een chaggie gezicht. Had ze hem eindelijk opgepakt, zei ik dankjewel en ging ik langs haar zitten. Waarschijnlijk was ze behoorlijk pissig omdat ik dan net zo goed zelf die kaart op had kunnen pakken.

• Ik stond een tijdje terug in de supermarkt met zo’n zelfscan-apparaatje en die hebben dus een aparte kassa. Dus ik stond bij die kassa te wachten en te wachten en niemand kwam eraan om te helpen. En tegenover was er een gewone kassa, dus ik zwaaien naar die kassamedewerker of hij iemand kon roepen voor de zelfscan. Maar hij zag mij niet. Hij was een jaar of 16 gok ik? Dus ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, ik vond hem te jong om hem meneer te noemen. Riep ik ook echt veel te hard: JONGETJE!

• Mijn man en ik hebben een inside joke, als we pijn hebben (of gewoon aandacht willen haha) dan zeggen we dat we een auwie hebben. Ik was aan het bevallen en het was echt een hele zware bevalling, echt een en al ellende. Dus ik was helemaal uitgeput, en toen zei ik: dit is de ergste auwie die ik ooit heb gehad. En die verpleegkundige die erbij was begon zo hard te lachen. Ik kende haar overigens al erg goed (lag al erg lang in het ziekenhuis), maar op dat moment kon ik het niet waarderen. Ze had wel uitgebreid haar excuus aangeboden.

122 likes

Ik moet zo lachen om die auwie :joy:

5 likes

JONGETJE, moest gewoon grinniken :smile:

10 likes

Ik wilde laatst naast een jongen in de tram zitten, maar hij haalde iets weg. Zag ik niet, dus ik ging op zn hand zitten :sob:

En ik wilde een keer opstaan in de bus, en meestal pak ik dan de stoel voor me vast. Alleen schoot ik uit en had ik ineens een 13 jarig hoofd vast van een puber, die heel verschrikt opkeek.

116 likes

Hahaa die auwie ik ga stuk :joy:. Ook omdat dit mn werk is. Kan me wel in de vpk verplaatsen maar als je zo in de weeën zit is t niet grappig.

1 like

Weggesmeten lijkt mij?

1 like

Zo’n situatie lijkt me echt heerlijk om die ander te ‘betrappen’. Zo van, “Nee schatje, dat vieze knuffeltje lag net daar op de grond en is van een ander kindje.” En dan kijken wat voor reactie je krijgt. :joy:

10 likes