Ongemakkelijke momenten

Zo’n situatie lijkt me echt heerlijk om die ander te ‘betrappen’. Zo van, “Nee schatje, dat vieze knuffeltje lag net daar op de grond en is van een ander kindje.” En dan kijken wat voor reactie je krijgt. :joy:

10 likes

Hahahahaha ik lig echt in een scheur om dat JONGETJE!!! :joy::joy::joy::joy::joy:

5 likes

Hahahahah, ik wou dat je petty genoeg was om te zeggen: oh, we zagen net precies zo’n knuffeltje op de grond! Ik ga al helemaal stuk bij het idee​:joy::joy:

8 likes

Ik heb echt lachstuipen om dit topic hahaha

5 likes

Een tijdje terug was ik in bad geweest voor we gingen slapen en ik wist dat er boemboem dingen zouden gaan gebeuren. Maar toen ik uit bad kwam moest ik weer plassen en dat vond ik vervelend ivm de boemboem dingen dus had extra goed gedroogd met wc papier.

Nou we lagen in bed en mijn vriend lag op een gegeven moment tussen mijn benen… zat er een stuk wc papier tussen mijn benen geplakt :flushed::tired_face::tired_face::tired_face:

55 likes

Dat had ik een paar weken geleden ook en toen wilde de man geen seks meer :sob::sob:

2 likes
19 likes

Ik had dit ook eens maar ik had zoo snel afgeveegd omdat ik botertje geil was en toen haalde hij nog een hele prop uit mijn foef

5 likes

Huh vanwege een beetje wc papier?

Ik had het een keer bij een soa test, want ik wilde wat klachten laten zien en toen zat er ook wc papier tussen. Dus toen toen ging ik dat er zo tussenuit halen terwijl de dokter bleef kijken :joy::joy:

13 likes

Ja hij vond het echt heel vies

Oh wat jullie vertellen he. Ik heb dat nog nooit gehad (vast wel, maar niet dat mn vriend het heeft gezien of iets over heeft gezegd iig) maar er ging op Facebook zo’n meme rond daarover en daar had ie me doodleuk in getagd. Superveel mensen hadden dat gezien en waren daar achteraf tegen mij nog over begonnen van haha “wtf doet jouw vriend”, “lullig om je daar in te taggen enz” of juist “kapot gelachen om die tag blabla”. En ik heb duizend keer aan hem gevraagd of het een stille hint was of whatsoever, maar hij houdt stug vol dat ie er gewoon om moest lachen en dat wilde delen. Maar echt mijn ouders, zijn ouders, zusjes, vrienden, collega’s… zulke mensen hebben t allemaal gezien😭

42 likes

Dit id echt iets waar je in eerste instantie om stukgaat, maar omdat de rest er steeds op terugkomt, gaat het gewoon irriteren :weary:

Ik stuur ‘viezere’ filmpjes altijd privé naar mensen, zodat niet de rest van de timeline ook nog kan meegenieten😂

3 likes

Ik vind dit wel heel lief van je vriend haha. Wel heel ongemakkelijk voor die jongen.

6 likes

Hahaha ah ik vind dit zo lief van je vriend, maar voel ook helemaal hoe lastig deze stiuatie was voor die jongen. Hij wilde het wss wel zeggen maar ook je vriend niet beschaamd laten voelen hahah. Maar hij had het gewoon gelijk moeten zeggen hhaha.

2 likes

Waar komt het vandaan dat mensen een mannelijke stagekracht stagiaire noemen? Zo iemand heet een stagiair. @June88 Dacht bij het begin van het verhaal even dat die gast zou zeggen "ik ben geen stagiaire, ik ben een stagiair’ :’)

3 likes

Ah ik vind dat ook echt heel lief van je vriend maar vooral raar van die jongen?!! 1 zin “ik ben geen stagiare”. Iedereen vergist zich toch wel eens? Snap echtniet dat hij dat niet ff zei. Vroeg of laat komt je vriend daar toch sowieso achter?

6 likes

Ik heb eigenlijk een ongemakkelijk moment van een collega. Tijdens een heidag liep ik met haar naar de koffie en zij zei: ‘Jezus wat slecht geregeld. Wat een verschrikking. Het is hier klein en vies.’ Ze wist niet dat ik het heb georganiseerd.

15 likes

Ik had mijn voet gekneusd en liep op krukken dus ik kon niet echt snel lopen. We gingen uit eten met mijn schoonfamilie. We hadden elkaar daar thuis nog gezien en gingen daarna met een paar auto’s richting het restaurant. Mijn man had me zo dicht mogelijk bij het restaurant afgezet, het was denk ik nog zo’n 250 meter lopen. Hij ging de auto parkeren en ondertussen liep ik vast in mijn eentje aan met m’n krukken. Maar ik was natuurlijk een stuk langzamer dan de rest van de schoonfamilie, dus toen ik bij het restaurant aankwam was iedereen er al en ze stonden allemaal buiten te wachten.
Ik zei: Ooh wat lief dat jullie allemaal buiten op mij hebben gewacht.
Tante: Het restaurant is nog niet open…

Zo voor schut was dat, hahaha.

37 likes

Zei je dat toen? Lijkt me heerlijk om dat hoofd dan te zien, zo soort betrapt en beschaamd

1 like

HAHAHA, zo lief van je vriend, maar zo raar van de nieuwe collega om helemaal niks te zeggen😂

HAHAHA, omg, ik lach zo hard. Waarom zou je niks zeggen?! :joy:

4 likes