Ongemakkelijke momenten

Lijkt me niet zo heel ongemakkelijk als diegene ipv geen stagair wel een stagair maar een mierenneuker is.

5 likes

Nee, ik vroeg eerst: WAAROM?!? en ben daarna bij andere mensen gaan staan. Ze is nogal niet mijn favoriete persoon.

Wat voor meme was dat dan?

zoiets als dit ofz

10 likes

Wat stom dat hij jou daarin tagt dan voor niks :exploding_head:

Ja het was eerst grappig zo van: ja haha leuk plaatje en daarna dacht ik ook echt omg nooo why haha.

1 like

Ik heb hier dus echt helemaal over na zitten denken. Misschien was hij te verlegen om iets te zeggen? Of misschien dacht hij, hey, als ze denken dat ik een stagiaire (sorry stagiair) ben dan kan ik lekker gratis vreten. Ik kan er ook gewoon niet bij :joy:. En aan nieuwe collega’s stel je je toch voor? Of is het een heel groot team etc. etc. Haha dat ging allemaal door me heen. @June88 heeft je vriend nog iets aan hem gevraagd daarover waarom hij niks zei?

1 like

Haha oh arme jongen dat ook nog. Nou die mag wel een training assertiviteit. Je vriend zat sowieso niet fout maarja ook voor hem best ongemakkelijk.

2 likes

Ik ga echt stuk om dat JONGETJE en auwie :joy::joy::joy:

Ik vind dit eigenlijk best soepel gedaan van je (min het in je blote kont op iemands oprit deel misschien).

15 likes

Haha, jij baas. Het zou pas ongemakkelijk zijn als je nieuwe leidinggevende degene was op wiens oprit je je had omgekleed :wink:

21 likes

En nu hopen dat de bewoners geen video deurbell hebben hangen

12 likes

Hahahaha ongemakkelijk moment 3 op dumpert :joy:

Ah nee ik vind het echt mega slim bedacht! En ik zou me niet zo druk maken om die leidinggevende hoor, wie weet hoe hij/zij binnen is gekomen

6 likes

Hahhahahhahahahahahhahahahahahahhahahahhahaha man ik zit op mijn werk, maar ga echt helemaaaaal stuk!

1 like

Ik was gisteren jarig en had een vrije dag genomen dus kwam vanmorgen pas weer op mijn werk. Op mijn bureau lag een verjaardagskaartje, ondertekent door al mijn collega’s. Super lief! Dus ik zo mijn collega’s bedanken voor het lieve kaartje.Collega: ‘Euh, ja daar moet je even je naam op zetten. Is voor Peter, die is jarig vandaag’

211 likes

En ze hadden uiteindelijk geen kaart voor jou?
Wat flauw…

Ah thanks!

Nee uiteindelijk kreeg ik een uur later nog een kaartje en cadeautje zelfs :sweat_smile:

31 likes

Ik had gisteren een meeting met mijn commercieel directeur over een event dat zaterdag plaatsvindt en waar we dus beiden op zouden werken.
Ik vertelde hem dat we van 8 tot 17u30 werken en hij vraagt waarom hij een volledige dag moet werken; Ik antwoord dat hij al zijn plannen moet cancellen want dit is een belangrijk event en prioritair.
Hij antwoordt dan dat hij wel zal zien tot hoe laat hij bijft.
Ik: “S, wat is er nu belangrijker dan dit event”
S: "Mijn moeder die op sterven ligt "
Ik: OOOOOOOHHHHH

88 likes

Ik had ook wat ongemakkelijks op werk. Een aantal collega’s gingen trakteren, ze hadden van te voren geteld hoeveel mensen er waren (inclusief mij).

Ik ga dus die traktatie halen, is het de laatste. Dus ik zeg oh goh het is de laatste. Zie ik één van die trakterende collega’s ongemakkelijk kijken: ohhh maar Pietje heeft nog niets gehad :scream:. Dus ik zeg: Oh prima dan sla ik wel over joh.

Maken die collega’s er een heeeeeel drama van dat ze het zielig vinden en wat anders gaan halen voor mij. Ik aangeven dat dat echt niet nodig is.
Geven ze mij later toch iets, heel lief hoor, maar ben er allergisch voor.

Ze hadden beter voor Pietje wat extras kunnen halen toch?

2 likes

Ik botste tegen een vader op bij mijn vrijwilligerswerk. Ik schrok want ik had hem niet gezien. Hij vroeg “ben ik zo lelijk?” Ik: “daar ga ik niet op in” waarop hij antwoordde met “ik vind jou wel heel knap”. Ik antwoordde met de magische woorden “ach dat kan gebeuren. Geeft niet, dat gaat wel weer over”

Mijn brein :sleepy:

111 likes