Ongemakkelijke momenten

Als ik aankom bij mn huis en ik zie deze situatie rij ik rustig drie straten verder :joy: ik doe het gewoon niet

31 likes

Hahaha dat doe ik normaal ook 9/10 keer. :rofl: Liever lopen dan staan stumpen, maar laatst was het me wel gelukt. 1 keer alleen en 1 keer met iemand er naast dus ik dacht nu, ik ga het maar weer proberen. Maar nu ga ik dus mooi voorlopig weer 3 straten verderop staan.:laughing:

Fuck fileparkeren! Ik kan het ook totaal niet, heb de laatste de hele velg verneukt tegen de stoeprand

2 likes

Ik had vanavond een etentje met collega’s, en een collega kwam me ophalen maar ik had geen idee wat voor auto ze heeft. Dus ik sta op de stoep te wachten en toen kwam er een auto aanrijden, en ook echt richting mij. Dus ik ren half naar die auto, maar ik ben nachtblind dus ik zag echt niet wie er in zat, maar ik zag wel dat het een vrouw was. Maar ik begon toch te twijfelen, dus ik stond gebukt voor de auto naar binnen te loeren, bleek het natuurlijk niet m’n collega te zijn, maar wel m’n nieuwe buurvrouw. Daarna viel ook nog eens m’n tas op straat, en toen zei ze: ik pak hem wel, en toen zei ik: nee laat maar liggen :woman_shrugging:t3: Super goede eerste indruk gemaakt wel :roll_eyes:

20 likes

Ugh, ik was net iemand waar ik ooit mee gedate heb aan het stalken op insta (we volgen elkaar wel) en ik heb per ongeluk een foto uit 2018 geliked :tired_face::tired_face::tired_face:heb hem daarna meteen ‘ontliked’ maar ik weet niet of het kwaad dan al geschied is? Anders wil ik nu graag door de grond zakken

7 likes

Ik vind dit juist super stoer!

3 likes

Oh please laat hem die meldingen uit hebben staan :sob:

En auwtsj, dat is idd heel obvious!

1 like

Ik deed dit ook laatst, dus toen heb ik maar mijn hele instagramaccount verwijderd :woman_shrugging:t2:

127 likes

Ik begin nu eigenlijk een beetje te twijfelen of ik die foto niet gewoon destijds al heb geliked :thinking:ik ben half serie aan het kijken en half met mijn telefoon aan het klooien dus ik lette niet echt op, zag alleen dat ik hem geliked had maar het kan net zo goed een like uit 2018 zijn :hushed: nu weet ik het dus niet meer haha, ik like niet snel namelijk

Sorry voor de spam Guys, maar hierdoor herinner ik me een mega pijnlijke situatie.

Een vriend van mijn broer is een aantal jaar geleden heel plotseling overleden. Ik vond dat echt heel erg, en omdat ik hem al heel lang kende via mijn broer was ik best van slag. Omdat ik nog eens een foto van hem wilde zien zat ik met mijn telefoon op de Facebook pagina van zijn vriendin naar foto’s te kijken. Hoe het kan weet ik niet, maar ik heb mijzelf per ongeluk getagd in een foto van hun samen. Ik was volledig in paniek want ik kreeg het dus niet meteen weg. Facebook verwijderd tot ik had uitgevogeld hoe ik het weer kon verwijderen maar God wat voelde ik me toen rot zeg. Vond dat zo lullig en raar overkomen

19 likes

Mijn beste vriendin heeft dezelfde voornaam als een goede vriendin van mijn zus die onlangs overleden is. Ik tag mijn vriendin heel vaak op Facebook in stomme dingen en het komt ZO vaak voor dat ik per ongeluk de vriendin van mijn zus tag en ik vind dat zo ongemakkelijk. Lijkt me echt kut om als ouder in te loggen op haar fb en dan te zien dat je overleden dochter getagd is in van die catmemes ofzo.

6 likes

Held!!

Edit: shit ik had hem geunliked uit paniek dus dan kan ik hem niet meer zien :frowning:

Deze ontdekking gaat er voor zorgen dat ik veel te laat naar bed ga :sweat_smile: ff alles doornemen wat ik ooit geliked heb haha

@Zora nee bij activiteitlogboek! Daar zie je exact wat je hebt uitgespookt op Facebook.

1 like

Alleen kan dat niet op Instagram :disappointed:

O ha sorry ik las verkeerd! Afijn tip dus voor iedereen die ongemakkelijke dingen heeft gedaan op Facebook of iets op wil zoeken.

1 like

Ik had net een telefoongesprek met een man en op het einde van het gesprek zei hij “tot ziens mevrouw”
Ik was verbaasd over dat ik mevrouw werd genoemd dus daar was ik over na aan het denken en zei “ja tot ziens mevrouw!”
:expressionless: meteen snel opgehangen.

31 likes

Eigenlijk bijzonder dat deze situaties die ik zelf ook vaak meemaak, voor jezelf mega genant en ongemakkelijk zijn, maar een ander (tenminste zo denk ik erover) het vaak alleen maar grappig en herkenbaar vind, en het juist leuk vind die onhandigheid van mensen. Anders was het leven ook maar saai toch :wink:

5 likes

Stagiaire die ik ga begeleiden liep vanavond met mij mee. Het is haar eerste week en ik ging haar ophalen bij haar thuis. Terwijl ik aan het inparkeren was (waar ik mezelf normaal gesproken mega goed in vind) raakte ik opeens de auto langs me waardoor er lichte schade ontstond. Stond gelijk een buurtbewoner bij me, waarschijnlijk bang dat ik weg zou rijden. Ze wist van wie de auto was en belde daar aan. Toen er open werd gedaan besefte ik me pas dat het het huis was van de stagiaire wie nog thuis woont. De auto bleek van haar vader te zijn. Het is haar eerste week, en heeft vast meteen een goede indruk van me :woman_facepalming:

89 likes

Niet perse ongemakkelijk maar vooral stom, ik moest heel snel wat boodschappen halen en was nogal gehaast dus snel met baby in de wagen er naartoe gewandeld. Kom ik terwijl ik bijna bij de winkel ben mijn vorige buurvrouw tegen, en zij liep ook die kant op. Toen ze mij zag liep ze al pratend met me mee in die richting, wrs er van uit gaande dat ik ook naar de winkel ging. Daar had ik zoo geen zin in, dus ik ben gestopt met lopen en heb de kinderwagen zo gezet dat het leek alsof ik van plan was de andere kant op te gaan. Nou ja dat werkte maar nu heb ik nog geen boodschappen :sweat_smile::sweat_smile:

39 likes

Ik moest deze namiddag onverwacht babysitten en had nog niet gedoucht.
Dus dan maar als de bijna 5-jarige in de badkamer zit te spelen, dan zijn we toch samen.
Na het douchen, sta ik mij af te drogen en zegt ze: ‘amai, jij hebt lange borsten.’:thinking::zipper_mouth_face::face_with_raised_eyebrow:

74 likes