Ik zit aan de kassa in een supermarkt en tegen sluiting word ik nogal moe en begin ik me te verspreken. Ik wou dus na het afrekenen gedag zeggen en ik dacht aan ‘salut’ en ‘dadaa’ (dat laatste zeg ik nooit in de supermarkt, maar sprong in m’n hoofd op of zo idk en ja ben Vlaming)
en dat werd opeens ‘Salaaaa!’. Gelukkig was die man al weg en had hij het niet gehoord maar het klonk ZO droog dat ik echt mijn lach moest inhouden bij de volgende klanten. Zag er zo dom uit.
Hahaha zo herkenbaar
Hahaha dit zeggen toevallig heel veel mensen random tegen mijn vriend op straat, omdat hij op Mo Salah lijkt.
Hahaha ik heb dat ook als ik moe ben. Als ik nachtdienst heb gehad, zeg ik ook altijd tegen mijn collega’s van de dagdienst, lees de rapportage maar, want uit mijn mond komt echt niks zinnigs meer.
Echter als ik een paar dagen later als ik weer overdag werk, mijn eigen rapportage uit de nacht lees, denk ik ook geregeld . Staan woorden in die er niet in horen (lang leve de autocorrect) en soms klopt de hele zinsopbouw niet. Oeps
Hahaha! Deze vind ik grappig
Ik heb ooit op de vraag: ‘wil je er een tasje bij?’ geantwoord: ‘ja, lekker!’
Was toen ook 14 ofzo, dus kon echt wel door de grond zakken toen ze achter de kassa helemaal stuk gingen
Ik heb in een winkel gewerkt vroeger als bijbaantje en echt heel veel mensen zeiden “ja, lekker” op de vraag of ze een tasje wilden
Deur openmaken omdat de pakketbezorger er is. Maar even vergeten dat mijn tiet uit mijn blouse hangt, want ik heb de baby er snel afgekoppeld. En dan lukte het ook niet om die blouse dicht te knopen. Omg echt weer een saturnus actie dit hoor!
Edit: dit is onze vaste pakketbezorger van de wijk. Dus ja uhhh. Top dit!
Ik ben hier een x pas in de auto achter gekomen
Verstopt.
Samenvatting
Werd vandaag gebeld door iemand die onderzoek deed voor de overheid ivm hiv-dag ofzoiets. Die krijgen gewoon random telefoonnummers. Had echt nul zin om die vragen over seksualiteit te beantwoorden maar heb toch maar toegezegd voor de zogenaamde 3 minuten. Ben zelf ook onderzoeker, dus ik weet hoe het is om random mensen te moeten bellen om data te ontfutselen, dus misschien levert het nog goede karma op en het is anoniem etc. Enfin, dus die begon vragen te stellen.
Hij vroeg wanneer seksuele voorlichting gehad, eerste keer seks, hoeveel partners, wanneer voor het eerst gemasturbeerd etc. Echt focking awkward allemaal, maar netjes alles beantwoord. Gesprek stopte abrupt want ik moest echt weg. En toen pas besefte ik dat ik dat ik ben gebeld op mijn werktelefoon. Dat nummer staat gewoon openbaar. Die man hoeft gewoon dat nummer in Google te tikken en hij weet wie ik ben. Ik dacht zelfs nog heeeel even dat ik misschien voor de gek gehouden ben. Dit is echt de laatste keer dat ik dit soort shit doe. Good karma, my ass
Hahahaha, met een paar goede vragen was het vast mogelijk geweest, ja!
Huh weet je wel zeker dat dit echt is? Lijkt me een vreemde gang van zaken
Vriendinnen van mij hebben zoiets wel eens voor de grap gedaan dus ik zou ook wantrouwig zijn.
Ik weet het dus niet en ik werd al paranoia van het idee dat het wellicht niet waar is. Dus ik wil het eigenlijk z.s.m. vergeten. Het klonk als een echt onderzoek. Maar misschien houdt iemand mij echt voor de gek. Nu word ik dus echt gek he.
Ik ben toen ik 13 was gebeld door zo’n man die zei dat ie van TMF was en die stelde allemaal vieze nare vragen en dat maakt me nog steeds wel eens bang/wantrouwig
Ik denk dat ik voor de gek ben gehouden. Vraag me echt af door wie dan. Heb wel een vermoeden maar dat zou zoooooo sick zijn. Omg. Dat zou zo fucking sick zijn.
Ik heb dus zelf ook gebeld voor onderzoeken, dus in ‘goed vertrouwen’ heb ik maar toegezegd. Vind mezelf echt zo achterlijk, echt hoe fucking naïef wil je zijn.
Ben je privé gebeld of kun je nog terugbellen? Of informeren bij de GGD oid of er een telefonisch onderzoek loopt?
Het kan ook gewoon een random man zijn die geil is. Hoeft geen gerichte aanval te zijn. Je kan evt een melding maken bij de GGD. Misschien zijn er meer mensen die gebeld zijn.
Ben privé gebeld, maar ik heb echt rond gezocht. Niks gevonden. Rutgers heeft staan dat zij nooit bellen zonder bericht vooraf. Ik denk wie het is. En hij gaat van mij horen vanavond, teringlijer dat het is. Ben zo ongelooflijk boos. Echt, de tranen staan in mijn ogen, voel mij zo dom.