Ongemakkelijke momenten

Huh ken je deze persoon?

Jij benr absoluut niet dom! Het was een moment opname en je hebt juist met een goede bedoeling de vragen beantwoord. Die gene die jou voor de gek hield zat fout. Geef hem maar goed de wind van voren! En als je iemand nodig hebt om het lijk weg te werken dan ben ik hier voor je!

4 likes

Ik denk het wel. Kan niet anders.

@Soy.peor thanks! Ik ga iemand bellen, de stem klonk anders en ik was ook aan het werk dus stond er niet bij stil of dat ik het herkende of zo, maar we gaan het zien.

Als er een aangifte hiervoor bestaat, ga ik dat zeker doen!

4 likes

@Nestley_Toulhouse hou je ons op de hoogte?

Ja!

1 like

Aaah wat naar en vervelend, zeker omdat het zo persoonlijk is. Hopelijk komt het goed!

2 likes

Wat naar! Je kan dit sowieso wel melden bij de politie, grote kans dat jij niet de enige bent en misschien kunnen ze er dan toch iets mee.

2 likes

Wow dit heb ik ook gehad op die leeftijd! Hij heeft me toen ook allemaal telefoonnummers van vriendinnetjes ontfutseld, dus die heeft hij daarna ook gebeld.

Maar erg naar @Nestley_Toulhouse, ik zou ook zeker aangifte doen!

2 likes

Nou ik heb de situatie van vorige week (Wat je even kwijt wil #29) eindelijk geaccepteerd en al een paar keer hard om gelachen.
Ik ben normaal echt best bang voor roltrappen, ik stap er altijd heel voorzichtig op enzo. Wat gebeurde er nou vorige week; ik had genoeg alcohol op en was dus niet scherp meer. Zeg maar gewoon aangeschoten. Mijn trein stond er al dus ik ga rennend en haastend die roltrap op. Ben ik bijna boven op het perron, duurt het opeens heel lang. Waarom blijf ik nou op driekwart van die trap en bereik ik niet het einde van de trap???
Het ging pas dagen toen een kerel, die een roltrap naast mij mij voorbij ging hardop vroeg ‘Is dat handig zo???!’. En toen pas had ik door; ik ben omhoog gegaan op een fucking roltrap die dus naar beneden aan het gaan was :’) Ik heb na die opmerking echt gerend voor mijn leven tegen die roltrap in en ben de trein ingerend en heb niemand aan durven kijken.
Echt zo droog hoe die man dat ook vroeg en dat ik toen pas besefte dat ik tegen de rolrichting in ging.
Wel funny want ik heb dit altijd al eens willen doen (a la gemma glitter) maar ben dus een bange schijterd dus nuchter had ik dit nooit gedurfd. Ben wel zooo blij dat mijn gezelschap al weg was, dat waren namelijk collega’s en ik werk daar nog niet zo lang :’) Kan er nu hard om lachen, maar de schaamte tegenover collega’s was wel groot geweest :stuck_out_tongue:

157 likes

Verstopt.

Samenvatting

Dank jullie!

Het is nog niet gelukt de persoon te spreken die ik wil spreken, en ik begin opeens ook heel erg te twijfelen of het wel echt iemand is die ik ken.

Hoe kan ik dit subtiel eruit krijgen? In de beste situatie is het iemand die ik niet ken. Ik heb ook geen keiharde argumenten, alleen een vermoeden dus misschien spreek ik de verkeerde aan. En wat als hij het wel is? Wat zeg ik dan?

Heb mijn werktelefoon erbij om het gesprek op te nemen voor het geval hij toegeeft.

Het is zo stom. Ik heb geen naam, geen telefoonnummer, helemaal niks. Hoe langer ik erover nadenk, hoe stommer het wordt.

Jaaaa die heb ik ook gehad! Begon heel normaal en en ineens: wanneer kreeg je borsten etc. ZO NAAR.

Dank je.

Heb inmiddels 2 topics op girlscene en één op viva gevonden met verhalen over zulke vreemde bellers. Wel 9-12 jaar geleden. Is het dan toch een onbekende misschien?

1 like

Kun je niet gewoon vragen:
Belde jij me vanmiddag? En dan aan z’n reactie bekijken of hij schuldig is of niet

4 likes

Bij mij zei die dat het voor een bestevriendinnenprogramma was en het waren meerkeuzevragen in de trant van wat zou je doen als je buurjongen je tijdens het huiswerk maken betast en wat vind je van buitenlanders. Volgens hem was de bedoeling van de test kijken of de antwoorden overeen kwamen en of we echte vriendinnen waren? Middenin het gesprek viel die verbinding ineens weg, nooit meer wat gehoord. Ik ben ook een tijdje gebeld door iemand die zei een oppas te zoeken in mijn dorp en die hele persoonlijke vragen stelde. Toen bleek hij ineens nog een ander meisje uit mijn klas te bellen met dat hij oppas zocht in HAAR dorp + die rare persoonlijke vragen. Toen voelde ik me echt zo naar ook. Soms zit ik er nog steeds mee. Maar ik had toen mn 06 gewoon op marktplaats gezet…

Ik heb het bijna 20 jaar geleden ook een keer gehad. Het is geen onbekend fenomeen. Dus het hoeft zeker geen bekende te zijn.

Hahahaha ik zie dit voor me en ik zit zo hard te lachen

1 like

Haha ik moet ook elke keer lachen als ik die kerel voor me zie me voorbij stekend en dat zo droog vragend en ik op dat moment denk huh nee dit is totaal niet handig. En dan nog als een maniak tegen die trap in moet want wilde niks liever dan zsm die trein in en dit leek me, met mijn beschonken kop, minder awkward dan omdraaien en de juiste trap te nemen :’)

10 likes

Ik ga helemaal stuk om die ‘‘is dat handig zo?’’ :joy: zo droog. En lof je gemma glitter referentie, vond dat echt een top onderdeel ook.

7 likes

Haha wow dat van die oppas heb ik ook ooit gehad. Echt heel vaag en creepy, heb toen zelf de hoorn er maar opgegooid.
Ik vraag me echt af wat die mensen bezielt.