Ik wilde een nieuwe telefoon gaan halen in de winkel van mijn provider maar door een opeenstapeling van ongemakkelijke opmerkingen (van mijn kant) durf ik daar niet meer heen
.
Er stond een soort bewaker/gastheer bij de ingang bij zo’n scherm waar je blijkbaar een volgnummer kon kiezen om geholpen te worden. Ik had dit nog nooit gezien in een telecomzaak dus ik vroeg aan hem van goh moet ik serieus een nummertje trekken? Hij was in een lollige bui en zei iets van ‘‘nou zou ik niet doen anders kom je er nooit meer vanaf, ha ha’’. Vervolgens kwam er een medewerker aan die even aan het grappen was met de bewaker. Ik vroeg aan de medewerker of hij beschikbaar was (in die bewoordingen) waarna medewerker en beveiliger nog lolliger werden zovan ‘‘oeeeeh probeer je me te regelen’’. Ik reageerde primair met ‘‘rustaaaagh’’ tegen die mannen die ik niet ken. Goed, ik en medewerker naar de iPhones en toen ging het zo:
Ik: ''Ja ik wilde de iPhone 11 even in het echt zien, ik heb nu de 8 dus even vergelijken. Heb ook nog interesse in de XR evt. Wat is het verschil?
Medewerker: De iPhone 11 is lekker groot (big smile)
Ik: ‘‘Hou ik van!’’ (realiseerde me later pas van ok dit bedoel ik niet zo). Heb je ze op voorraad?
Medewerker: Welke kleur wil je?
Ik: ‘‘Sowieso zwart’’
Medewerker (donkere gast):

Voor de duidelijkheid: heb al jaren een vriend en een pasgeboren baby dus nergens op uit en ik schaamde echt voor mijn ongemakkelijk gekozen woorden. Gelukkig hadden ze die telefoon verder niet op voorraad ben heel snel de winkel uitgegaan 

Thx, tante. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zou vergeten wie de kinderen van mijn broers/zussen zijn. Waanzin.
aangenaam.