Huh lekker aardig?
Ga je lekker?
Otzi is the queen of akwardness en haar verhalen zijn fantastisch. Jij hebt blijkbaar nooit op egf het grappigste post topic gelezen.
De enige die hier nu iets raars schrijft ben jij.
En onnodig! Ik ken Otzi niet persoonlijk, maar dude… een superlieve, grappige, soms wat onhandige en daardoor NOG grappigere vrouw!!
Ik mag m’n twijfels er toch over hebben?
Mag, maar niet echt aardig om te zeggen toch?
Reken maar van jetje
Jetjeminetje
Ik heb nu meer twijfels over jou eerlijk gezegd. Otzi is l
En ik denk dat iedereen hier wel eens een verhaal iets mooier beschrijft dan echt gebeurd is.
Maar ik ben ook zo’n faalhaas die wekelijks een ongemakkelijk moment heeft (soms dagelijks). En ik heb dus een talent om mensen op zaken te betrappen
Dus ik geloof Otzi #TEAMOTZI
Ongemakkelijk moment van mijn oma zojuist:
Mijn oma is hier i.v.m. kerst en vertelde dat ze steeds op televisie iets hebben over een kringloop in Amersfoort en dat ze ook dingen laten zien van mensen die zelf breien etc en dan vervolgens zegt ze en ook de ‘daklozen die worden daar genaaid’.
Otzi is life!
Het zijn ook niet bepaald dingen die je verzint ofzo
Ik zou willen dat ik zulke dingen kon verzinnen in elk geval
Ik had net twee showergel flessen bij The Body Shop gekocht maar had geen tasje dus liep er ongemakkelijk mee in m’n handen. Wilde zo’n cadeautasje bij Hema kopen dus ik kijken, na lang twijfelen toch niet gedaan want ze hadden alleen lelijke. Loop ik op de automatische piloot alsnog met m’n stomme kop naar de zelfscankassa om mijn twee showergel flessen van de The Body Shop te scannen?? Hij deed het obvious niet, stond dat ze het product niet konden vinden of zo. Dus ik nog gvd waarom doet ‘ie het nou niet… totdat het licht ging branden toen zei ik tegen de mevrouw achter mij “Ga jij maar eerst
” en ben ik gevlucht
Ik ben dus blijkbaar niet gewend om met dingen in m’n handen te lopen
Hele goede!! Die houd ik erin
haha maar het is wel echt zo dat 80% van de mensen denkt te weten wat voor huid ze hebben ‘‘IK HEB ECHT EEN GEVOELIGE HUID HOOR!!!1!!’’ terwijl een gevoelige huid meer is dan een keer irritatie door een bepaald product 1 keer te gebruiken ofzo. dus ja waarschijnlijk probeerde ze je wel gewoon goed te helpen, ik mag ten minste aannemen dat ze er wel enigszins verstand van heeft.
Ik ging net een pakketje ophalen bij de buurvrouw, die tevens mijn huisbaas is. Dus ik bel aan en vraag om mijn pakketje, zegt ze oh ik heb ook nog een kaartje voor je trouwens. Dus ik zeg nou wat lief van u, ik was van plan u ook nog iets te geven voor de feestdagen. Zegt ze uh nee, dit is een kaartje voor je huisgenootje dat verkeerd gepost is. Het is niet van mij.
En toen keken we elkaar zo heel awkward aan en pakte ik snel mijn pakketje van haar met dat verdomde kerstkaartje en ben ik weggegaan. Man wat kut weer.
En heeft ie het pakketje weer opgehaald bij de buren? Haha
Hahaha
Ik was laatst in de sauna en daar had je buiten zo’n Mongoolse yurt, zo’n grote ronde tent. Heel chill, lagen allemaal matrassen in om dutjes te doen en zo. Dus ik lag daar een beetje te chillen, hoor ik buiten dit gesprek.
Man: “Wat is dat dan?”
Vrouw: “Dat is zo’n mongolentent!”