Ongemakkelijke momenten

Ik was een keer op een crematie waarbij we afscheid namen van een kennis die op oudere leeftijd was overleden aan kanker. En zijn kleinkind van een jaar of 10 was er ook. En na het afscheid nemen vroeg ze heel hard wat gaan jullie nu met hem doen? Zei haar moeder, nu wordt hij gecremeerd. Vroeg het meisje wat is dat? Zei haar moeder, dat je in een oven wordt gestopt en as wordt gemaakt zodat je dat altijd bij je kan dragen. Toen riep het meisje heel hard. Eerst heeft hij kanker en nu gaan jullie hem ook nog verbranden!!! Dat is niet leuk!! Ik kon mijn lach niet inhouden.

72 likes

Oh man ik voel je. Zo awkward inderdaad. Ook een paar keer gehad of dat mensen niet eens van mijn bestaan wisten. Of mensen dachten dat mijn moeder alleen maar mijn broer had gekregen of mensen dachten dat ze alleen 3 meiden had gekregen die qua leeftijd heel dicht bij elkaar zitten. Terwijl ik totaal niet op mijn zusjes lijk (die zijn van een andere vader en lijken meer op hem) :joy:

Ben er wel achter gekomen dat ik blijkbaar een hele knappe achterachterachterneef heb ofzo. En de enige reden dat ik erachter ben gekomen dat hij verre familie is is omdat mijn moeder bij ieder neefje/nichtje riep van: oh wat leuk wat ben jij groot geworden zeg ik heb je nog op schoot gehad als baby!!!1!

4 likes

Hahaha

Ja of is het een rijke fantasie? Heb zoooveel rare dingen van Otzi gelezen :relieved:

Huh lekker aardig?

5 likes

Ga je lekker?

2 likes

Otzi is the queen of akwardness en haar verhalen zijn fantastisch. Jij hebt blijkbaar nooit op egf het grappigste post topic gelezen.
De enige die hier nu iets raars schrijft ben jij.

37 likes

En onnodig! Ik ken Otzi niet persoonlijk, maar dude… een superlieve, grappige, soms wat onhandige en daardoor NOG grappigere vrouw!!

9 likes

Ik mag m’n twijfels er toch over hebben?

1 like

Mag, maar niet echt aardig om te zeggen toch?

1 like

Reken maar van jetje

49 likes

Jetjeminetje

4 likes

Ik heb nu meer twijfels over jou eerlijk gezegd. Otzi is l

En ik denk dat iedereen hier wel eens een verhaal iets mooier beschrijft dan echt gebeurd is.

Maar ik ben ook zo’n faalhaas die wekelijks een ongemakkelijk moment heeft (soms dagelijks). En ik heb dus een talent om mensen op zaken te betrappen :ok_hand:t2:

Dus ik geloof Otzi #TEAMOTZI

3 likes

Ongemakkelijk moment van mijn oma zojuist:

Mijn oma is hier i.v.m. kerst en vertelde dat ze steeds op televisie iets hebben over een kringloop in Amersfoort en dat ze ook dingen laten zien van mensen die zelf breien etc en dan vervolgens zegt ze en ook de ā€˜daklozen die worden daar genaaid’. :joy:

10 likes

Otzi is life!

3 likes

ddddsss

63 likes

Het zijn ook niet bepaald dingen die je verzint ofzo
Ik zou willen dat ik zulke dingen kon verzinnen in elk geval

3 likes

Ik had net twee showergel flessen bij The Body Shop gekocht maar had geen tasje dus liep er ongemakkelijk mee in m’n handen. Wilde zo’n cadeautasje bij Hema kopen dus ik kijken, na lang twijfelen toch niet gedaan want ze hadden alleen lelijke. Loop ik op de automatische piloot alsnog met m’n stomme kop naar de zelfscankassa om mijn twee showergel flessen van de The Body Shop te scannen?? Hij deed het obvious niet, stond dat ze het product niet konden vinden of zo. Dus ik nog gvd waarom doet ā€˜ie het nou niet… totdat het licht ging branden :bulb: toen zei ik tegen de mevrouw achter mij ā€œGa jij maar eerst :thumbsup:ā€ en ben ik gevlucht
Ik ben dus blijkbaar niet gewend om met dingen in m’n handen te lopen

79 likes

Hele goede!! Die houd ik erin

2 likes

haha maar het is wel echt zo dat 80% van de mensen denkt te weten wat voor huid ze hebben ā€˜ā€˜IK HEB ECHT EEN GEVOELIGE HUID HOOR!!!1!!’’ terwijl een gevoelige huid meer is dan een keer irritatie door een bepaald product 1 keer te gebruiken ofzo. dus ja waarschijnlijk probeerde ze je wel gewoon goed te helpen, ik mag ten minste aannemen dat ze er wel enigszins verstand van heeft.

3 likes