dit is een oudeā¦
Ik liep stage bij een bedrijf en iedere afdeling moest eens per maand lunch halen. Je betaalde iedere week een bedrag en daar werd dan brood en beleg van gekocht.
Binnen de organisatie werkten een moeder en haar vreemde zoon die nogal een moederskindje was.
Zijn taak binnen het geheel was facilitair medewerker.
Heel zwart wit gezegd was het zijn taak om er voor te zorgen dat er overal toiletpapier was meer dan dat deed hij ook niet.
Halverwege mān stage kreeg hij een nieuwe functie en mocht hij op pad.
Het was mijn taak om lunch te halen dus ik vroeg aan iedere afdeling wie er mee at die dag en wat ik voor de lunch moest halen.
Meneer at absoluut niet mee want hij had een hele belangrijke afspraak buiten de deur. Dus ik vroeg nog of ik toch niet zijn brood moest halen. Hij at speciaal brood want iets anders lustte hij nietā¦
Nee, hoefde niet hij at buiten de deur.
Ik ben boodschappen gaan halen en wij zaten te eten en toen kwam hij ineens binnen. Hij liep naar de broodbak en begon keihard te gillen en te schreeuwen!
Iemand vroeg wat er was. Hij beweerde toen dat ik zijn brood expres was vergeten te kopen want ik vond hem niet aardig.
Ik zat daar met mān mond vol tanden naar deze poppenkast te kijken waarop mijn stage begeleider zei dat dit heel onprofessioneel van mij was.
Ik wist me geen houding te geven dus liep weg. Een collega liep me achterna en zei dat zān afspraak niet doorging dus hij hier wel at en hij zich niet moest aanstellen.
Ik ben naar mān bureau gelopen en heb verder gegeten tot ik werd gebeld door zān moeder;
Ze wilde een gesprek met mij over het brood incident.
Ben maar naar beneden gegaan en toen heeft ze me gevraagd waarom ik haar zoon zo pest. Hij kon er niet tegen en hij mocht mij niet. Dus ik vertelde mijn kant van het verhaal over dat hij buiten de deur zou eten en dat ik toen alsnog voorstelde zān brood te halen maar dat hij dat niet wilde.
Ze geloofde me niet en was er van overtuigd dat ik expres dat brood was vergeten.
ik vroeg me echt af waar ik in beland was en of Frans bauer nog zou komen voor bananensplit.
10 min later kwam ze naar boven om haar excuses aan te bieden, ze had haar zoon ook nog gesproken en die had opgebiecht dat hij had gelogen.
Hij vond mij een naar mens en blijkbaar had ik de vorige dag iets gezegd over zijn hobby wat hij niet kon hebben.
En dan moet je nog 5 weken stage lopenā¦