Ik weet niet waarom maar ik had dit topic om een of andere reden al sinds maart niet meer bijgelezen, maar heb me nu zeker vermaakt dit weekend! Sorry voor alle likes op mega-oude posts dus haha
Op mijn werk (kantoorbaan) wordt er elke ochtend gekust collegaās gaan dan echt de hele afdeling af (ongeveer 40 man in totaal wanneer iedereen er is) wanneer ze toekomen. Ik heb al zo vaak awkward situaties gehad daardoor omdat ik in het begin niet begreep waarom iemand me vol verwachting naast mijn bureau stond aan te kijken haha
Wat?! Iedere dag?
Echt? Dat duurt toch echt een half uur ofzo.
Als iemand naast mijn bureau zou staan zou ik daar ook echt zitten van is dit niet genoeg?
Wat mij betreft gaat het contact ās ochtends niet verder dan dit
@vitaminwater @Coco het is niet in heel BelgiĆ« gebruikelijk, maar wel in de stad/streek waar ik werk haha, dus ik moest er ook aan wennen. Niet alle collegaās doen er aan mee (collegaās die uit dezelfde streek komen als ik voornamelijk), ik ga zelf ook niet rond, maar het wordt wel verwacht dat als iemand je komt kussen je de kus ontvangt en terugkust.
Het is trouwens wel maar ƩƩn kus
Even better.
Haha wat. Dit zou echt een reden voor mij zijn om ontslag te nemen :ā)
Ik heb een best grote angst om koortslip op te lopen, dat zou voor mij dus absoluut een drama zijn, haha
Mijn broek zat strak dus ik had de knoop en rits opengedaan, zit toch aan mijn bureau dus niemand ziet het. Komt een nieuwe collega binnen om zich voor te stellen en ik sta op om hem een hand te geven. Vol mān open broek aan hem geshowdš¤¦š¼āāļø
Wow, ik vind nieuwjaar en verjaardagen al hels. Laat staan iedere dag?!
Ik kus alleen mijn vrienden en familie hoor, toedeloe.
Dit zou ik echt heel erg vinden, inbreuk op mijn privacy. Bij mijn ene werk wordt er echt niet gezoend, bij mn andere werk zijn er bepaalde collegaās die ik wel eens een hoi of doei zoen geef. Maar elke dag iedereen. Echt me reet.
Ik bedacht vannacht toen ik wakker lag ineens een ongemakkelijk moment van jaaaaaren geleden.
Ik was ziek geweest en ging weer naar mijn werk. Normaal met het OV, maar mijn vriend had de auto niet nodig en omdat ik nog niet topfit was, vond ik het wel fijn om met de auto te gaan. Alleen reed ik bijna nooit auto en vond ik het ook best spannend. En ik kende de weg niet goed en had geen telefoon met navigatie (is echt lang geleden, ik ben oud). Toen reed ik ergens verkeerd en raakte ik een beetje in paniek. Ik was inmiddels op een soort landweggetje en herkende het weer. Ik moest alleen even keren. Dus wat doe ik, zonder na te denken draai ik de auto in de berm om te keren. Dat was dus een zachte berm en de auto ging geen kant meer op⦠Ik was vlakbij een boerderij waar allemaal bouwbusjes stonden. Toen ben ik daar, waar alle bouwvakkers net samen koffie dronken, om hulp gaan vragen. Ik heb heel wat spottende blikken toegeworpen gekregen en ze moesten hard lachen, maar gelukkig geen lullige opmerkingen En ze hebben me geholpen!
Toen kon ik weer verder. Auto en ik onder de modder en ik durfde niet naar mijn werk omdat ik veel te laat was, onder de modder zat en het dan zou moeten vertellen. Dus toen ben ik weer naar huis gereden en heb ik gedaan alsof ik nog een dag ziek was.
Waaaaarom schiet zoān verhaal ineens door je hoofd als je 's nachts niet kan slapen??
Ik had precies hetzelfde gedaan als ik jou was, jooeee lekker weer naar huis. Schijnbaar was het niet de bedoeling ofzo van het universum
Hoe ik bouwvakkers ken helpen ze graag met zulke dingen, goed dat je het gewoon gevraagd hebt!
En toen? Wat een cliffhanger
Aan de hoeveelheid eās te zien ben ik bang dat het niet onopgemerkt is gebleven.
Ik had een nogal pikante droom vannacht over een collega (why??) en de collega in kwestie kwam tijdens de lunch tegenover mij zitten. Ik was die hele droom alweer vergeten tot ik hem zag en het opeens BAM weer allemaal terug kwam.
Kon niet meer uitbrengen dan een piepend āeet smakelijkā. Kon die collega echt niet meer normaal aankijken
Thoughts and prayers
Iemand kwam via Marktplaats iets ophalen en nadat hij weg was kwam ik er achter dat mijn gulp echt WAGENWIJD open stond. Ben nog van boven naar beneden gelopen om wisselgeld te pakken dus hij moet het wel hebben gezienā¦
Ik ging met mijn vriend hardlopen en ik dacht āOh ik maak een foto voor in mān verhaal op instagramā
Dus ik maak een foto van onze schoenen (echt, why?) en benen. En mijn vriend zegt al lachend āZorg dat je niet mijn piemel ziet heā
Ik post snel de foto zodat ik kan beginnen lopen zonder echt goed te kijken, het was ook al donker.
Kijk ik na een uur terug op mijn gsm, echt 20 berichten van familie en vrienden⦠Je zag dus echt heel goed een bobbel in de broek van mān vriend, het was echt āin your faceā zeg maar, het nam zowat de helft van de foto in, hoe kan ik dat niet gezien hebben