Ongemakkelijke momenten

Hahaha blij dat jij er om kan lachen :joy: ik over een tijdje vast ook hahaha

1 like

Vind wel dat je hiermee mensen over een kam scheer, maar kan mij voorstellen dat als je zoiets een x aantal keer heb mee gemaakt je, je daarop aan gaat passen. Om dus niet meer allemaal shit over je heen te krijgen.
Gewoon kut dat je dan van alles over je heen krijgt namelijk.

Dit kan ik me voorstellen! Als iemand vraagt goh lijkt mijn kont dikker in deze broek? Dan snap ik dat je daarop gewoon antwoord geeft zoals de waarheid is.

Het is idd wel iets te algemeen wat ik zei

1 like

Meest ongemakkelijke moment van het jaar is weer aan de gang. Het gelukkig nieuwjaar wensen van je collega’s. Ik vind dat zo verschrikkelijk :confounded: . Niet dat ik ze niet het allerbeste wens. Of gun. Maar waaaaarom mensen dan 3 kussen geven :cold_sweat: ? En de ene doet dat wel, de ander niet :tired_face: ? Zou fijn zijn als het een uurtje of 10 is. Dan is de grootste poppenkast voorbij :laughing:

16 likes

Ik had van tevoren met mezelf al afgesproken dat ik zou aangeven dat ik ‘ziekjes’ was en niet zou kussen, haha. Gelukkig werk ik op de meest chille afdeling waar mijn collega’s er eigenlijk precies hetzelfde over denken. Echt love mijn collega’s. Ze zijn zo chill.

1 like

Oh my, dit doet me denken aan een keer dat ik jong was en mijn elleboog had gebroken. Ik droeg dus een mitella. Mijn moeder heeft toen op een familiefeest gewacht totdat iedereen er was om aan me te vragen ‘HEY HATS, WAAROM SLAAP JIJ MET MITELLA?’
Ze doet dit vaker, wachten tot iedereen er is, zodat iedereen kan lachen om mijn domme acties. Zo ongemakkelijk. Vooral ook omdat ik me er zelf niet van bewust was dat ik dat deed (ik slaapwandelde veel, en deed rare dingen, waaronder dus een mitella weer omdoen. De volgende dag weet je daar natuurlijk niks meer van, want in je slaap doe je zo’n onding ook weer af)

Oh mijn moeder heeft hier ook een handje van om mij voor het blok te zetten waar mensen bij zijn. Zo irritant is dat en zo onnodig ook.

Dat er zoveel wordt gezoend voor zoiets als nieuwjaar op een werkplek, ben echt verbaasd haha. Bij mij was dat niet het geval gelukkig (en ik heb ook op 1 januari gewerkt, dus wel het moment dat je elkaar een goed nieuwjaar wenst), maar als mensen waar ik geen zin in heb me willen zoenen zou ik dat gewoon zeggen? Als ze dat erg vinden is dat hun probleem :woman_shrugging:t2:

6 likes

Ik weet niet waarom maar ik had dit topic om een of andere reden al sinds maart niet meer bijgelezen, maar heb me nu zeker vermaakt dit weekend! Sorry voor alle likes op mega-oude posts dus haha

3 likes

Op mijn werk (kantoorbaan) wordt er elke ochtend gekust :sweat_smile: collega’s gaan dan echt de hele afdeling af (ongeveer 40 man in totaal wanneer iedereen er is) wanneer ze toekomen. Ik heb al zo vaak awkward situaties gehad daardoor omdat ik in het begin niet begreep waarom iemand me vol verwachting naast mijn bureau stond aan te kijken haha

3 likes

Wat?! Iedere dag?

26 likes

Echt? Dat duurt toch echt een half uur ofzo.

Als iemand naast mijn bureau zou staan zou ik daar ook echt zitten van is dit niet genoeg?

46 likes

Wat mij betreft gaat het contact ‘s ochtends niet verder dan dit
afbeelding

91 likes

@vitaminwater @Coco het is niet in heel België gebruikelijk, maar wel in de stad/streek waar ik werk haha, dus ik moest er ook aan wennen. Niet alle collega’s doen er aan mee (collega’s die uit dezelfde streek komen als ik voornamelijk), ik ga zelf ook niet rond, maar het wordt wel verwacht dat als iemand je komt kussen je de kus ontvangt en terugkust.

Het is trouwens wel maar één kus

4 likes

Even better.

Haha wat. Dit zou echt een reden voor mij zijn om ontslag te nemen :’)

51 likes

Ik heb een best grote angst om koortslip op te lopen, dat zou voor mij dus absoluut een drama zijn, haha

4 likes

Mijn broek zat strak dus ik had de knoop en rits opengedaan, zit toch aan mijn bureau dus niemand ziet het. Komt een nieuwe collega binnen om zich voor te stellen en ik sta op om hem een hand te geven. Vol m’n open broek aan hem geshowd🤦🏼‍♀️

88 likes

Wow, ik vind nieuwjaar en verjaardagen al hels. Laat staan iedere dag?!

Ik kus alleen mijn vrienden en familie hoor, toedeloe.

2 likes

afbeelding

Dit zou ik echt heel erg vinden, inbreuk op mijn privacy. Bij mijn ene werk wordt er echt niet gezoend, bij mn andere werk zijn er bepaalde collega’s die ik wel eens een hoi of doei zoen geef. Maar elke dag iedereen. Echt me reet.

1 like